Advertentie | |
|
![]() |
|
vrijdag maakte mn vriendin t na 11,5 maanden uit...ze was niet meer verliefd
na echt een kloteweekend hebben we zondag alles gelukkig goed uitgepraat en nou zijn we gewoon echt hele goeie vrienden en vertellen we elkaar nog steeds alles... (en ik wil r nog steeds terug..daar niet van)
||
Citaat:
![]()
|
Mijn laatste relatie gaat uit omdat hij kwaad is dat ik vreselijk gekwetst was toen hij me na een paar weken nog eens vertelde dat hij tot een dag daarvoor gevoelens voor een ander meisje had.
![]() Neem me niet kwalijk, ik bedoel omdat ie ook nog eens had geprobeerd vreemd te gaan en het hele verhaal soieso nogal verdraaid had.
Laatst gewijzigd op 05-02-2004 om 22:37. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb hem net geprobeerd te bellen, hij is niet thuis. En ik ga morgen iets met hem afspreken en dan maak ik het uit. Ik haat het om het uit te maken, maarja hier word ik ook niet vrolijk van. Shit het is wel vlak voor valentijns dag...nouja beter toch dan wachten tot net na valentijns? toch? ![]()
||
Citaat:
Vorig jaar met oud&nieuw kreeg ik van m'n toenmalige vriend een smsje: "hoi lieverd, een heel gelukkig nieuwjaar (met mij). Ik hou van je, en wil je nooit meer kwijt." Volgende dag: Ik geloof dat ik niet zo heel erg verliefd op je ben ![]() Nou ja, zeg... was dat zijn goede voornemen voor het nieuwe jaar ofzow? ![]() ![]() maar goed... ook die nieuwe lieve vriend is er bij mij ![]() Alweer n jaar!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
volgensmij troost geen enkele jongen zich met choco ![]()
|
Nouhja, relatie?
Maarem, die stopte omdat ze een gruwelijke player bleek te zijn die alleen amar uitwas om mensen gek te maken en ze vervolgens zo hard mogenlijk te dumpen en te pijnigen en ze wou alleen zoenen en (half)sexen. Verder boeide niks d'r ene reet. Dus tja. Valt weinig aan toe te voegen ![]() Als je d'r het fijne van wilt weten lees je mn livejournal maar en anders check je leerlingen.com forum ff ![]() Laatst gewijzigd op 16-02-2004 om 21:40. |
![]() |
|
![]() |
Nou het ging bij mij uit, omdat er veel leeftijds verschil was (13 ebn 16) en die leeftijden kunnen niet egt samen met elkaar.
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Het werkte gewoon niet meer tussen ons en ze had problemen met zichzelf waar ik eigenlijk niks aan kon doen, daar kon ik niet tegen
![]() Laatst gewijzigd op 25-02-2004 om 18:01. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij heeft t zelf verpest. Hij heeft tegen mij gelogen, voerde nix uit, leefde op mijn kap, heeft t verpest bij mijn ouders (terwijl ie een enorme voorsprong heeft gekregen), blowde toch gewoon door terwijl hij zei dat hij zou minderen, had problemen met zijn geld enzenz.
Kortom, hij is nog lang niet in staat om een fatsoenlijke relatie te hebben en moet eerst heel hard aan zichzelf gaan werken en bedenken wat ie wil (ja hij wil mij en hij heeft er spijt van, maar daar kan ik nix mee). En ik heb weken verdriet gehad terwijl we nog samen waren en nu het uit is, kan ik alleen maar opgelucht zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik had het zelf aangehaald, maar was er eigenlijk nog helemaal niet aan toe. Toen ging ik hem ophalen van het station (na 2 weken zouden we elkaar eindelijk zien), na driekwartier hielt ik het niet meer uit, en heb het toen uitgemaakt. Hard he, hij was nogal verdrietig
![]() Maar ik wel opgelucht.. ![]()
|
uhh ja vraag ik me nu ook weleens af, hebben nu weer veel contact kunnen echt goed met elkaar overweg en zien elkaar vrijwel elke week, blijf er ook nog van tijd tot tijd slapen.
||
Citaat:
![]() Ja laten we t hopen, maarja t draait er niet allemaal om, maja stiekem toch wel n btje he ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Waarom ging jouw laatste relatie uit? kiddin | 151 | 06-02-2009 12:47 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |