Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik zeg het alleen dan duidelijk... ![]() en dat ze zichzelf puberaal vind... na dat stukje gelezen te hebben kan ik dr niet tegenspreken... tssss... wordt hier weer eens verkeerd begrepen ![]() ![]() ik ben nu 18 en ik kan dat zo zeggen omdat ik 15 ben geweest...
||
![]() |
Citaat:
maar trouwens..ze zijn toch al vrienden en van vrienden kun je ook houden maar Debje, als je met deze jongen wil.. lijkt het me in dit geval toch niet zo moeilijk om de waarheid te vertellen
||
Citaat:
![]()
|
Maar weetje wat het is..
Volgens mij heb ik hem een beetje afgeschrikt.. Hij komt niet meer uitzichzelf naar me toe.. En vooral niet op msn, hij is daar ook nogal kortaf als ik tegen hem begin.. Of zegt helemaal niks terug, en dat is een beetje beschamend als ik zelf enthousiast begin te chatten.. In het echt doet hij ook een beetje bang, zegmaar.. Terwijl hij eerst zo enthousiast was.. ![]()
Laatst gewijzigd op 19-02-2004 om 17:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Als hij er niet meer over praat. Laat lekker dan, doe alsof er niks is gebeurd en tja, verder moet je even kijken wat je wil?
Wil je iets met hem? (of heb je al iets met hem) Dan ga je gewoon verder.! ![]()
|
![]() |
Ik weet dat het moeilijk is maar ik zou toch tegen hem zeggen dat je hem leuk vindt. Hints bij jongens werken niet en aan niks doen heb je ook niks, want dan verdwijnt na eeen tijdje het gevoel bij hem (als dat er is). Zelf wordt je juist meestal verliefder, omdat je alles leuker maakt dan het is, omdat je hem zo leuk vindt.
Ik weet niet of ik het zou kunnen, maar dat lijkt me wel het beste. Heb je ook tegelijk duidelijkheid. Ja.. als het niet wederzijds is heb je pech, maar kom je er waarschijnlijk wel sneller overheen dan dat je maanden wacht. STerkte, naar mijn gevoel vind hij je wel leuk, maar dat is ook maar van wat ik hoor. |
![]() |
|
Ik snap het probleem niet zo. Hij vindt jou hartstikke leuk en jij hem. Nou, mooi toch, zou ik zeggen. Je schrijft dat je je gevoelens voor hem ontkent, waarom doe je dat? Als je nou zou denken/weten dat hij je niet moet, dan kan ik me voorstellen dat je die gevoelens probeert te verdringen.
Maar goed, zo te lezen heb je aardig je best gedaan om zijn gevoelens voor jou om zeep te helpen. Waarom zei je tegen hem dat je hem haatte? Dat is nogal wat. Je was dan misschien wel chagrijnig of gestresst ofzo, maar dat lijkt me echt bijzonder kut om te horen, zeker als hij verliefd is op jou. Ik denk dat hij nu probeert om over jou heen te komen, omdat jij hem zo te zien veel pijn doet. Je beantwoordt zijn gevoelens niet en je zoent (volgens hem) met andere mensen. Geloof me, dat is niet leuk om te horen voor hem. Maar als ik jouw met enters en puntjes doordronken verhaal lees, dan denk ik dat hij je nog wel leuk vindt. Dus het lijkt me nu het beste als je hem vertelt dat je hem ook heel erg leuk vindt en dan zal het vast nog wel wat worden. |
![]() |
|
(je hebt een beetje irri-schrijfstijl, maar daar is al genoeg over gezegd inmiddels..)
What's the problem?! Hij vindt jou leuk <-> Jij vindt hem leuk Volgende keer niet meer zoveel drinken. En volgende keer niet meer zeggen dat je hem haat.
|
Verwijderd
|
Ben je ook al over je depressie heen? Haha meisje als je je even niet zo lekker voelt ben je niet gelijk depressief hoor.
Lees hier maar is over en depressie. Nou nog veel succes en doe het gewoon rustig aan. |
![]() |
|
Voor de mensen in het begin van het topic: je kan ook gewoon 1 punt gebruiken en niet telkens op enter drukken aan het einde van een regel. Dat leest een stuk eenvoudiger en rustiger.
|
Ode aan Debje.
Debje, een titel die niet aanzet tot schoppen noch kotsen. Een met avondtuur gevuld verhaal met mogelijke vormen van drankmisbruik. Creatieve vormen van haat en toch dat cliché einde met bijbehorend uitroepteken. Bravo! Oja, maak je maar geen zorgen. Je drinkt, klinkt niet al te dom en hebt 'm een tijdje al als 'vriend' gehad. Als hij je nu nog steeds mag wil hij je ook wel. Ga ervoor meid ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Schuldgevoelens over afwijzing 6/7 jaar geleden. Op terugkomen? trophus | 19 | 21-08-2007 19:35 | |
Psychologie |
en dat was mijn laaste vriend? sasquatch | 6 | 23-03-2006 18:54 | |
Liefde & Relatie |
(gewone) Vriend(in) krijgt relatie Verwijderd | 13 | 07-12-2005 23:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Ronnie het medium Verwijderd | 10 | 27-04-2005 22:10 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |