![]() |
|
's Werelds slechtste muziekant en beste geluidsterrorist. Wie kent hem nou niet
![]() Vette shit. http://www.patronaat.nl http://www.toonfestival.nl/?toon=merzbow En om er een discussiepunt van te maken: Is dit nog muziek te noemen?
|
![]() |
||
Citaat:
hmm, misschien toch maar ff kijken, ben wel benieuwd hoe die rotzooi live is....
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Merzbow is sowieso al gaaf omdat als je het hard genoeg zet, je hersenen het niet meer als muziek verwerken en het 'geluid' gaat linken aan de realiteit; Je gaat gigantisch trippen. Live lijkt het me dus best wel een ervaring ![]()
||
Citaat:
zeg held. je bent terug. volgende week vrijdag onze afspraak keer door laten gaan?
||
Citaat:
Als we het woensdag 14 april doen, dan kunnen we er een merzbow combo van maken. ![]()
||
Citaat:
14 april of dat in de buurt van inkomsten is. want vorige 2x was mijn loon op door kutzooi. op zich kan 14 april wel. maar volgende week vrijdag ben ik geheel vrij van school en die fucking onzin. vandaar
|
Oh kut ik ging nog overwegen om te gaan, maar het is dus al geweest? Aargh. Mijn broer is wel geweest geloof ik. Nou ja ik ken alleen music for bondage performance 2 en ik kan niet echt zeggen dat ik er optimaal luisterplezier aan beleef maar hij heeft toch wel iets geniaals. Niet alles wat hij maakt is herrie trouwens..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Gevoel met muziek Tox | 51 | 08-10-2007 15:17 | |
Muziek |
Echte shitmuziek pimomes1987 | 187 | 05-04-2003 11:44 | |
Muziek |
Wat is volgens jou de meest lompe band? capibara | 49 | 21-02-2003 00:37 | |
Muziek |
luistertopic Horror Kitty | 256 | 06-12-2002 12:16 | |
Muziek |
Wat is nou de minst toegankelijke muziekstroming? drama | 71 | 05-12-2002 13:05 | |
Muziek |
Electronische teringherrie a la Merzbow Type | 20 | 10-11-2002 17:53 |