Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm als ik dan een favoriet moet hebben laat dan New England maar winnen. 2e keer in 3 jaar zou een mooie prestatie zijn. Maar spanning is het belangrijkste vannacht
![]()
|
believe it or not...ik heb niet gekeken door een achtelijke tv storing. Een groot deel van het dorp zit sinds gisteravond 8 uur zonder tv. Ik las dat het spannend was. morgen maar ff de samenvatting kijken
![]() ik volg het puur op het internet en een beetje via cnn, maar dat is nooit veel. superbowl gehad, op naar het honkbalseizoen ![]()
||
Citaat:
|
eigenlijk was het een wedstrijd met veel fouten. Kicks van de Pats die niet liepen, Panthers met stomme acties.
Maar ik heb echt genoten, wat een spanning zat er in. Volgend jaar weer ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Americanfootball Amsterdam Admirals minstens één jaar gered Tofke_H | 30 | 20-11-2003 17:15 | |
Vrije tijd |
Bruce Matthews met pensioen Kirk22 | 0 | 25-07-2002 19:14 | |
Vrije tijd |
Anderlecht wint de topper tegen Club Brugge - Praga Khan - | 17 | 24-12-2001 11:53 |