|
|
Bekijk resultaten poll: Puntschoenen.......... | |||
Dat ziet er toch niet uit! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
99 | 69.72% |
pfff....tuurlijk! |
35 | 24.65% |
mijn vriendin heeft ze, dus geen mening |
8 | 5.63% |
Aantal stemmers: 142. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik vind die schoenen mooi. Ziet er vrouwelijk uit vind ik. En wat boeit het als hun erop lopen vanwege de trend .Bij elke muziek stroming heb je wel een bepaalde trend/merk wat ineens veel gedragen wordt. Like Lonsdale, Overseas, Karl Kani, G-sus, kleurige kraaltjes en nog zat van die dingen. Waar maak je je druk om
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar mooie dikke stompe neusen en geen hakken, goed voor je rug ![]() En natuurlijk heel coole veters!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
antipuntschoenen.nl SUCKS
sorry hoor maar waar maken jullie je zo druk over...ronde neuzen zien dr juist niet uit!!! enne iedereen mag toch zelf weten waar die op loopt...en dat plaatje de zogenaamde "banner" van antipuntschoenen.nl slaat echt helemaal nergens op!!! zoiets komt echt niet van puntschoenen hoor! zoiets is een soort erfelijke ziekte .. (ja toevallig wel ja) dus madball lul aub niet zo uit je nek en ga iets interessants doen!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik loop niet op puntschoenen(oh ja ik heb wel 1 paar, maareh die zijn een beetje zomers), maar ik vind sommige puntschoenen best mooi. Het moet alleen niet té puntig zijn, of teveel felle kleurtjes ofzo. En ja, je moet er wel op kunnen lopen, want bij veel meiden hoor je idd flap, flap, flap als ze voorbij komen lopen. Trek dan normale schoenen aan!
|
![]() |
|
Lelijke puntschoenen zijn ook echt lelijk..
Maar er zijn wel mooie puntschoenen.. Alleen vind je die niet in de doorsnee schoenenwinkel. Daar is het aanbod alleen maar om te huilen.
||
Citaat:
Ik vind het overigens maar sterk dat er geen andere schoenen te koop zijn. Gewoon een kwstie van zoeken lijkt me. Bovendien zijn gympen helemaal niet koud. ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
anti wat? justakid | 197 | 18-07-2004 16:05 | |
Lifestyle |
het lelijke schoenen foto topic! Verwijderd | 132 | 06-06-2004 11:38 | |
Lifestyle |
Stomste trend van het moment? Verwijderd | 160 | 05-06-2004 10:23 | |
Lifestyle |
wat kan ècht niet meer? grandmommy | 76 | 09-04-2004 17:25 | |
De Kantine |
Wat is de IRRITANTSTE website die je ooit tegenkwam?? E=mc2 | 94 | 23-03-2004 21:38 | |
Lifestyle |
antipuntschoenen.nl madball | 3 | 15-02-2004 15:59 |