Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Iemand opbellen gaat sneller: je hoeft maar 10 cijfers in te toetsen in plaats van een hele rits lettertjes - Iemand opbellen is makkelijker dan SMS-en - Iemand opbellen is goedkoper: je betaalt maar 6 cent per minuut tegen 50 cent per SMS-je. Kortom: het is nog niet eens handig ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
getuigd van ab-so-luut geen fatsoen
daarnaast is het OOK nogeens LAF het betekend dat je vriend NIET kan COMMUNICEREN en conclusie: laat hem rotten in hel, als hij het niet netjes kan, kan ie doodvallen
|
![]() |
ik heb het een keertje uitgemaakt via sms, maar daar had ik een goede reden voor.
1 de jongen woonde 200 km van mij vandaan dus ik kon ook niet ff snel naar hem toe. 2 als ik hem belde nam hij niet op dus uitmaken via sms was de makkelijkste en de enige oplossing
|
Zeg, iedereen zit nu wel blindelings te schreeuwen dat het laf is, en weet ik veel wat.
Laten we niet vergeten! Uitmaken doet *ook* pijn en is *ook* moeilijk. Daarnaast, hebben jullie wel gelezen wat Roxanne01 en skaapie geschreven hebben, of roept iedereen gewoon blindelings 'LAF' zonder enig nadenken?! Vind dat Roxanne01 en skaapje redelijk goeie redenen hadden om het per SMS uit te maken. Ik bedoel, als je partner zich als een eikel gedraagt, niet meer wilt praten, de telefoon niet opneemt, ver weg woont en weet ik veel wat; vuil doet; is het nogal moeilijk om het op een goede manier uit te maken eh? Dan is een SMS toch wel redelijk makkelijk. Kan die niet omheen. En wat Desecrator zei, lekker boeiend, hoe je het uitmaakt, resultaat blijft practisch hetzelfde. M.A.W. Sommige verdienen het niet om het op een goeie manier te horen te krijgen. |
![]() |
||
Citaat:
*De laatste tijd dat we wat hadden, kwam al het initiatief van mij af, ik belde hem steeds, ik sms´te hem steeds, en kreeg nooit wat terug. Ook als ik hem belde had hij geen tijf om langer dan 5 minuten te praten, en terug bellen als HIJ tijd had, no way. Op een bepaald moment was ik dat zo zat, ik had hem weer eens gebeld, nu omdat ik het uit wou maken, maar natuurlijk had hij weer geen tijd. Ik was daar zo kwaad over, dat ik hem toen maar een sms´je heb gestuurd, waarin stond dat ik het niet goed meer vond gaan tussen ons, en wat hij er van vond. Ook daar kreeg ik geen antwoord op, dus toen heb ik hem maar gewoon gesms´t met het bericht dat het uit was.
||
![]() |
Citaat:
Op de vraag van Zeekoe: Iemand die de confrontatie niet aan durft is een mietje, dus via sms is fout |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou opzich vind ik het heeeel zwak, maar stel nou, bij mij is ook zoiets gebeurd.
Mijn vriend woonde zo'n 50-60 km bij mij vandaan. Hij zou het volgende weekend komen. Maar toen heb ik hem de moeite bespaard en gezegd over de tel dat het uit was. Maar alstie zelfs niet eens meer op een telefoontje reageerd en je woont ook ver bij hem vandaan dan kan het wel. Maar telefoon is toch persoonlijker. Dan hoor je toch diegene zijn stem. Nog een voorbeeld. Een vriendin van me heeft het ook via sms uitgemaakt, maar die jongen woonde dan wel ver weg, maar hij nam wel haar telefoontjes op enzo. Maar toch via sms. Sommige jongens/ meiden kun dan wel vinden dat uitmaken, uitmaken is, maar dan kan je diegene wel ontzettend pijn doen. Dat is echt niet goed! Dus mensen, denk ff na voordat je wat doet. Als je het uitmaakt, doe het dan goed, want je bent daarna toch wel van diegene af (om het ff grof te zeggen) dus doe het dan zo, dat je je niet hoeft te schamen voor de manier waarop!!!!!!!! Suus |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zit ik in de frienzone of niet. of wat wilt zij mij duidelijk maken? THNX :) tony1357 | 5 | 26-01-2014 19:14 | |
Liefde & Relatie |
relatie uitmaken met een sms paistropical | 60 | 24-08-2011 15:30 | |
Liefde & Relatie |
Hoe weet ik of ze me nog leuk vindt? traxx14 | 3 | 30-08-2010 02:30 | |
Psychologie |
Sms'en xxxliz | 23 | 22-01-2007 14:34 | |
Liefde & Relatie |
sms'en in relatie xxxliz | 42 | 03-11-2006 17:39 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken kan prima via sms/msn catootje | 90 | 08-11-2004 16:45 |