Advertentie | |
|
![]() |
|
Hey ik ben wel een keer in Malgrat geweest, hadden een paar vrienden een voetbaltoernooi daar en ik was meegegaan voor de
gezelligheid. Het was oktober, heb welgeteld 1 dag op het strand doorgebracht (was gewoon te koud) en verder was het bijna uitgestorven. Bijna alles was al dicht en gelukkig was de discotheek van het hotel open dus 's avonds was er nog wel iets te doen. Op zich toch wel lol gehad. Maar jij gaat in de zomer, denk dat het dan een heel ander gezicht is, alle winkeltjes en zo weer open, echt strandweer en een poepie drukker. Have fun! ![]()
|
ik kom al 8 jaar ofzo in het plaatsje ernaast, pineda de mar. en voor uitgaan ga ik vrijwel altijd naar malgrat. waarschijnlijk dit jaar echt in malgrat zitten ! tiz altijd wel gezellig. zelf vind ik pineda leuker omdat het niet toeristisch is en leuk. in malgrat is het behoorlijk nederlands, wat natuurlijk ook wel weer iets heeft.
qua uitgaankan je veel dingen doen, je hbe het hollandse straatje met allemaal nederlandse café's ! ( dit vind ik zelf wel mee vallen, maar zo noemen de mensne het ) verder heb je nog een kroegje dat heet asterix, ben er 1x binne geweest haha maar was erg druk, ook wel gezellig. verder heb je nog de 3 grote diskoteken: QK is echt heel gezellig en groot. veel grote feesten 'savonds. dan heb je nog2 andere alleen ben ik de naam kwijt :$ 1 is beetje trance club en 1 R&B club. qk is beetje mix van alles. als je op zaterdag gaat heb je wat meer r&b omdat er dan minders spanjaarde zitten. 1 tip zoiezo: ga nie gelijk ergens heen maar loop ff half uurtje rond, die proppers komen met 100 verschillende aanbiedingen enz. een voorbeeld is 10 euro entre: gratis t-shirt en 3 dankjes. en zo heb je er nog 100 dus ff opletten ! verder veel plezier natuurlijk? By The Way?! welk hotel?? haha ciao!
|
Verwijderd
|
Ik ben vorig jaar naar Malgrat de Mar op vakantie geweest en het was erg gezellig. Wat mr.Ed hiervoor al zei, het hollandse straatje is erg gezellig (vooral jerommeke), verder heb je nog veel nederlandse cafeetjes, engelse pubs (ook erg leuk!) en Don Juan (discotheek) is erg gaaf!
de tip van mr.Ed was ook erg goed, je kon niet normaal over straat lopen of er kwamen al jongens en meiden naar je toe die je proberen te lokken naar hun discotheek. VRESELIJK!!!!! erg irritant vond ik dat, maar ja.. zo waren de mensen die werken in de winkels ook, als je ook meer keek naar een shirt of jurk, dan renden ze al op je af en zeggen ze van 'pretty dress for pretty girl' ook probeerden ze je over te halen tot een heerlijk nachtje op het strand... alleen met hem... *walg* |
![]() |
||
Citaat:
wanneer ga je? ik van 12 t/m 21 juli
|
Trouwens bedankt voor de tips
mijn nicht zit met een vriendin in lioret de mar (of hoe je het ook schrijft) en ik ga ook nog een avond met hen op stap Is er een beetje goede verbinding na het uitgaan tussen die 2 plaatsen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
het vervoerr.... nou kijk als je bijv. naar QK gaat dan stopt de taxi voor de deur en dat si erg relaxed, de chaufeuers zijn erg vriendelijk maar rijden echt hard... !! haha ik ging dus van malgrat naar pineda en daartussen is dus geen verlichintg snachts dus je zag alleen die koplampen echt serieus ik was echt bang hahaha maar ja dat doen ze in NL ook wel.. de treinen zijn een ander verhaal.. het is een beetje vaag geregeld.. bijv. van pineda naart malgrat gaat de laatste trein ( zelfs in het hoogseizoen ) tot 12 uur en snachts reed er ook geen trein terug en is ontzettend onbetrouwbaar. van malgrat naar pineda was het k dacht.. 3.50 euro dus dat valt meej mar Lloret is een behoorlijk stuk verder.. de prijsen staan niet aangegeven bij die stopplek.. k weet dat bij pineda als je van het station afloopt dat er een bord staat met prijzen.. maarja.. je kan ook gerust vragen of ze je jbij je hotel afzetten, maarja.. als het kan zou ik in Lloret blijven slapen, overdag zijn de treinen wart betrouwbaarder i.v.m de tijd ! ik ga als het goed is ook dit jaar weer naaaaar malgrat !!! * kheb zin !!* dit keer hotel thaiti als het goed is, moe nog ff zien haha have fun iig
|
![]() |
hier is een zeer uitgebreid verslag te vinden van een groep die in malgrat is geweest
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik betaalde ongeveer 400 euro Half pension vorig jaar in het indalo park |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
vorig jaar geweest. Erg brute vakantie gehad. Asterix is echt gezellig. Leuk barpersoneel. Tenminste bij ons was het niet zo druk, dus konden we veel kletsen. Goedkoop bier ook.
Tip: ga tot 4 uur uit en wordt lekker dronken/aangeschoten. Dan sluiten de kroegjes en blijven de discotheken open. Dan ga je gewoon naar een propper en krijg je een heleboel gratis (shirtjes, drank, enz). Die drink je op en dan ga je door naar de volgende disco. Koop nooit een clubcard, want dan ben je zo verplicht. Via de proppers kom je bijna gratis binnen. Je krijgt meestal 3 gratis drankjes en een shirt voor 10 euro entree, dus de entree heb je er al uit.
||
Citaat:
ben er met m'n ouwe lui 4 x geweest...toen had ik het wel gezien... Disco Qk is wel ok...ik had het met vrienden zover gekregen dat we in het zwembad mochten....dat zie je dus in die disco achter glas... Don Juan...geloof ik was ook wel ok..maar minder dan Qk...maar als je daar bent kun je ook gewoon een nachtje gaan stappen in Lloret de mar....gewoon de trein pakken... owwja en als je bij het strand kunt bungeejumpen..moet je eerst twijfelen...wat zeuren...en uiteindelijk mocht ik gratis ![]()
||
![]() |
Citaat:
Over vriendelijk personeel gesproken. Zorg dat je geen ruxie krijgt met de bewaking van de hotels of uberhaupt de stadsdienst, want die zijn vrij rap met hun knuppel en spreken geen woord Engels.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaie Panda is altijd te laat #768 Verwijderd | 500 | 13-12-2009 21:17 | |
Liefde & Relatie |
ik ga naar marmaris vriendje naar loret meisje833 | 27 | 24-03-2005 15:59 | |
De Kantine |
Grootste toeval van jou... 100% Niek | 62 | 11-03-2004 13:42 | |
De Kantine |
bus naar Spanje Loesje86 | 52 | 28-01-2004 16:11 | |
De Kantine |
weet jij al waar je naar op vakantie gaat dit jaar? damaetas | 175 | 28-01-2004 12:44 | |
De Kantine |
Waar ben jij allemaal op vakantie geweest? Negrotiator | 71 | 09-01-2004 10:30 |