![]() |
|
![]() |
Ik heb een website gemaakt voor mijn divx verzameling. Laat eens horen wat je er van vindt
Mijn divx site |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vinnut een beetje onduidleijk :/
Denk doordat die kleuren teveel op elkaar zitten.. Alleen beetje vreemd, ik zou niet weten wat ik ermee kan.. Een DivX hoeft hel;emaal niet persee zoveel CD's te hebben.. Kan ook meer of minder zijn... http://www.emocium.com/bbs/g/index.php?goto=guestbook daaro zit een foutje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik moet er nog eens naar kijken hoe ik dat allemaal een beetje overzichtelijker kan maken. En het is een lijst van de divx films die ik zelf bezit. Handig als iemand vraagt welke films ik heb en eventueel wil ruilen. Ennuh mijn Divx'jes hebben wel een bepaald aantal cd's ![]() ![]() En die bug is idd nogal nasty zo te zien gaat er wat fout in mijn ubb parser ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb de website vooral snel en universeel gemaakt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Webdesign & sitechecks topic - [Deel 3] M@rco | 276 | 19-06-2009 07:36 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Webdesign (HTML/CSS) & sitechecks Enlightenment | 511 | 10-08-2006 14:14 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Sitecheck topic (2) Manuzhai | 4 | 02-02-2006 16:29 | |
Software & Hardware |
Het grote 'sitechecks' topic - deel 2 Verwijderd | 254 | 02-10-2003 06:56 | |
Software & Hardware |
Het grote 'sitechecks' topic. Koen | 500 | 01-07-2003 14:43 | |
Software & Hardware |
Sitecheck Maresa | 2 | 28-11-2001 17:57 |