Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2004, 11:18
thethrills.com
thethrills.com is offline
Advertentie
Oud 21-02-2004, 11:27
_Moby_
_Moby_ is offline
smerig ventje
Oud 21-02-2004, 11:30
thethrills.com
Citaat:
_Moby_ schreef op 21-02-2004 @ 12:27:
smerig ventje
Oud 21-02-2004, 11:42
Dolores
Dolores is offline
bah
Oud 21-02-2004, 11:59
Firefly182
Firefly182 is offline
ik kan nou niet zeggen dat dit een goeie foto is. Ik ga er niet serieus op in omdat ik nou niet echt zeker weet dat dit ook serieus gepost is. Vertel dat eerst maar even.
Oud 21-02-2004, 12:02
thethrills.com
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 21-02-2004 @ 12:59:
ik kan nou niet zeggen dat dit een goeie foto is. Ik ga er niet serieus op in omdat ik nou niet echt zeker weet dat dit ook serieus gepost is. Vertel dat eerst maar even.
Dit is bloedserieus hoor.
Oud 21-02-2004, 12:09
Firefly182
Firefly182 is offline
in dat geval: ander lettertype graag. Dit is gruwelijk. Gruwelijk in de zin van lelijk.
Die drol: andere graag. Dit lijkt op een drol die uit elkaar is geknipt.
Ik weet niet hoe je deze foto heb gemaakt(met het oog op de drol. Neergelegd, gekopieërt uit iets anders?) maar ik had het leuker gevonden als je een hondenkont erboven had gefotografeert. Dan is er iets meer actie en eventueel humor(tis maar net of je hier van houdt).
Oud 21-02-2004, 12:09
_Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
thethrills.com schreef op 21-02-2004 @ 13:02:
Dit is bloedserieus hoor.
in dat geval is mijn vorige reply ook bloed serieus
Oud 21-02-2004, 12:13
thethrills.com
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 21-02-2004 @ 13:09:
in dat geval: ander lettertype graag. Dit is gruwelijk. Gruwelijk in de zin van lelijk.
Die drol: andere graag. Dit lijkt op een drol die uit elkaar is geknipt.
Ik weet niet hoe je deze foto heb gemaakt(met het oog op de drol. Neergelegd, gekopieërt uit iets anders?) maar ik had het leuker gevonden als je een hondenkont erboven had gefotografeert. Dan is er iets meer actie en eventueel humor(tis maar net of je hier van houdt).
Het is mijn eigen drol en mijn eigen gevoel die ik erin gelegd hebt. Het was een drol die ik erg lang moest ophouden en was dan ook érg opgelucht dat hij er uit was. Puur emotionele waarde dus.
Oud 21-02-2004, 12:17
Firefly182
Firefly182 is offline
jaaaaaja. Nou, plak er dan in godsnaam jouw reet boven ofzo. En voor de rest moet je dit lekker op Onzin posten en niet hier. Want serieus kan ik het niet nemen.
Dit is Onzin-art. Sentimentele waarde aan een drol....
Oud 21-02-2004, 12:26
walter
walter is offline
wat een gezeik, ik vind het het doopste wat ik hier in tijden heb gezien
Oud 21-02-2004, 12:31
thethrills.com
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 21-02-2004 @ 13:17:
jaaaaaja. Nou, plak er dan in godsnaam jouw reet boven ofzo. En voor de rest moet je dit lekker op Onzin posten en niet hier. Want serieus kan ik het niet nemen.
Dit is Onzin-art. Sentimentele waarde aan een drol....
Lieve schat, ik denk dat het beter is als jij even op onzin blijft vertoeven met je kortzichtige kijk op kunst.
Oud 21-02-2004, 12:34
thethrills.com
Citaat:
walter schreef op 21-02-2004 @ 13:26:
wat een gezeik, ik vind het het doopste wat ik hier in tijden heb gezien
Dank je wel man
Oud 21-02-2004, 12:43
telluriet
telluriet is offline
Haha geniaal

Erg kinderachtig, maar geniaal
Oud 21-02-2004, 12:43
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
thethrills.com schreef op 21-02-2004 @ 13:31:
Lieve schat, ik denk dat het beter is als jij even op onzin blijft vertoeven met je kortzichtige kijk op kunst.
nou, kan je dit serieus kunst noemen? Kom dan met iets waardigs, ookal is een drol van jou het onderwerp. Maak er een leukere compositie van en dan kan ik het kunst noemen.
Oud 21-02-2004, 12:46
walter
walter is offline
kunst is niet alleen een fruitschaal in driehoekscompositie met slagschaduw
Oud 21-02-2004, 12:47
thethrills.com
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 21-02-2004 @ 13:43:
nou, kan je dit serieus kunst noemen? Kom dan met iets waardigs, ookal is een drol van jou het onderwerp. Maak er een leukere compositie van en dan kan ik het kunst noemen.
Ik ben erg tevreden met de compositie, dus waarom zou ik?
Oud 21-02-2004, 12:53
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
walter schreef op 21-02-2004 @ 13:46:
kunst is niet alleen een fruitschaal in driehoekscompositie met slagschaduw
da's waar.

En thethrills.com: naja, als jij dat vind is dat goed genoeg. Alleen vind je nou echt niet dat het lettertype iets beter had gekund(op z'n minst)?
Oud 21-02-2004, 13:01
thethrills.com
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 21-02-2004 @ 13:53:
da's waar.

En thethrills.com: naja, als jij dat vind is dat goed genoeg. Alleen vind je nou echt niet dat het lettertype iets beter had gekund(op z'n minst)?
Over dat lettertype valt te twisten ja.
Ik vond het blokkerige effect wel iets bijdragen aan mijn drol. Probeer die letters maar eens uit je anale uitgang te drukken dat is nog een hele bevalling.
Oud 21-02-2004, 13:04
Firefly182
Firefly182 is offline
't lettertype past gewoon niet in het geheel. Net alsof je er geen tijd aan heb besteed. Of dat zo is laat ik aan jou, maar schep iig die illusie.
Oud 21-02-2004, 13:06
walter
walter is offline
heb je ooit een gelikte drol gezien, helemaal perfect egaal zonder nootjes en zonder stukjes wortel bijvoorbeeld? nee
en daarom moet je er ook geen gelikte letters bij doen, dus de keuze voor deze letters vind ik niks mis mee eigenlijk
Oud 21-02-2004, 13:09
thethrills.com
Citaat:
walter schreef op 21-02-2004 @ 14:06:
heb je ooit een gelikte drol gezien, helemaal perfect egaal zonder nootjes en zonder stukjes wortel bijvoorbeeld? nee
en daarom moet je er ook geen gelikte letters bij doen, dus de keuze voor deze letters vind ik niks mis mee eigenlijk
I feel you brother.
Oud 21-02-2004, 13:22
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
walter schreef op 21-02-2004 @ 14:06:
vind jij 't een lettertype dat je met een drol zou associeren? Er zijn ook wel andere lettertypes die niet perfect zijn. 't hoeft ook niet in times new roman te zijn ofzo, maar in een dikker lettertype ofzo. Dan vind ik 't pas bij die drol passen.
Oud 21-02-2004, 13:26
thethrills.com
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 21-02-2004 @ 14:22:
vind jij 't een lettertype dat je met een drol zou associeren? Er zijn ook wel andere lettertypes die niet perfect zijn. 't hoeft ook niet in times new roman te zijn ofzo, maar in een dikker lettertype ofzo. Dan vind ik 't pas bij die drol passen.
Waarom in den duivels naam maak jij een topic over mij op Meldpunt en Mededelingen? Omdat jij het geen kunst vindt? Flikker alsjeblieft een end op zeg. Verwijder je uit mijn topic en laat anderen die niet, net als jij, kortzichtig netjes de boeken hanteren (Of juist wel, dat mag natuurlijk) zeggen wat ze van mijn werken vinden.
Oud 21-02-2004, 13:33
Firefly182
Firefly182 is offline
Ik verwijder me niet uit je topic, en ja dat heb ik aangemaakt ja omdat ik nou niet echt de indruk krijg/kreeg dat jij dit serieus bedoelde. Als ik een Harry en Barry(wat waarschijnlijk evenveel tijd kostte als jouw kunstwerk. Hoelang heb je er eigenlijk over gedaan?) post dan verwacht ik ook niet dat mensen dat serieus nemen.

En ik hanteer niet de boeken, simpelweg omdat ik dat soort boeken niet heb. Maar ik kan wel mijn mening erover geven en dat heb ik gedaan.
Oud 21-02-2004, 13:41
thethrills.com
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 21-02-2004 @ 14:33:
Ik verwijder me niet uit je topic, en ja dat heb ik aangemaakt ja omdat ik nou niet echt de indruk krijg/kreeg dat jij dit serieus bedoelde. Als ik een Harry en Barry(wat waarschijnlijk evenveel tijd kostte als jouw kunstwerk. Hoelang heb je er eigenlijk over gedaan?) post dan verwacht ik ook niet dat mensen dat serieus nemen.

En ik hanteer niet de boeken, simpelweg omdat ik dat soort boeken niet heb. Maar ik kan wel mijn mening erover geven en dat heb ik gedaan.
Ja maar, die mensen gaan jou toch niet aanklagen op M&M, wat zijn dat voor nazistische praktijken En waarom moet kunst altijd veel tijd kosten? Het gaat toch om het idee dat je tentoon spreidt? Kunst hoeft helemaal geen tijd te kosten, sterker nog, ik vind kunst juist veel knapper als het heel weinig tijd kost. Dat is natuurlijk mijn mening, net als jij een mening hebt, maar ga me dan niet aanklagen op M&M zeg . Dat vind ik echt disrespect voor mijn persoon.
Oud 21-02-2004, 13:44
Firefly182
Firefly182 is offline
ben je nog van plan om er bij tezetten dat dit voor CKV is en dat dat de reden is dat je je foto postte? Of denk je dat dat niet relevant is voor mensen die zich afvragen in welke mate ze deze foto serieus moeten nemen?
Oud 21-02-2004, 13:47
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
thethrills.com schreef op 21-02-2004 @ 14:41:
wat zijn dat voor nazistische praktijken En waarom moet kunst altijd veel tijd kosten? Het gaat toch om het idee dat je tentoon spreidt? Kunst hoeft helemaal geen tijd te kosten, sterker nog, ik vind kunst juist veel knapper als het heel weinig tijd kost. Dat is natuurlijk mijn mening, net als jij een mening hebt, maar ga me dan niet aanklagen op M&M zeg . Dat vind ik echt disrespect voor mijn persoon.
mee eens, en je idee is ook wel leuk. Maar om nou te zeggen: goh, dit getuigt van veel moeite.... nee, niet echt...

En ik ga er maar van uit dat je nazistisch op een figuurlijke manier bedoelt.

En ik klaagde je aan op M&M omdat je me er nou niet echt van overtuigde dat dit serieus is. Een drol is namelijk niet serieus maar meer goor en eventueel lachwekkend.
Oud 21-02-2004, 13:47
thethrills.com
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 21-02-2004 @ 14:44:
ben je nog van plan om er bij tezetten dat dit voor CKV is en dat dat de reden is dat je je foto postte? Of denk je dat dat niet relevant is voor mensen die zich afvragen in welke mate ze deze foto serieus moeten nemen?
Wat maakt dat nou uit?Maar goed. Het is een van mijn 15 schetsen die ik moet inleveren voor CKV3 deze periode. Ik zit in mijn examenjaar, bloedserieus dus.
Oud 21-02-2004, 13:49
thethrills.com
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 21-02-2004 @ 14:47:
En ik klaagde je aan op M&M omdat je me er nou niet echt van overtuigde dat dit serieus is. Een drol is namelijk niet serieus maar meer goor en eventueel lachwekkend.
En om kunst mag niet gelachen worden
Oud 21-02-2004, 13:49
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
thethrills.com schreef op 21-02-2004 @ 14:47:
Wat maakt dat nou uit?Maar goed. Het is een van mijn 15 schetsen die ik moet inleveren voor CKV3 deze periode. Ik zit in mijn examenjaar, bloedserieus dus.
dat maakt zeker wel uit, aangezien ik nu (pas) weet dat dit niet een lollige foto is die in een dronken bui gemaakt is ofzo.
Was dat wel het geval dan had je 't op Onzin moeten plaatsen. Vandaar mijn reacties.
Oud 21-02-2004, 13:50
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
thethrills.com schreef op 21-02-2004 @ 14:49:
En om kunst mag niet gelachen worden
dat hoor je mij niet zeggen. Maar je komt vrijwel nooit een drol tegen die het onderwerp is van serieuse kunst.
Oud 21-02-2004, 13:53
thethrills.com
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 21-02-2004 @ 14:50:
dat hoor je mij niet zeggen. Maar je komt vrijwel nooit een drol tegen die het onderwerp is van serieuse kunst.
Oh nou, daar kan ik je anders nog een erg leuke anekdote over vertellen. Ik moet helaas gaan.
Oud 21-02-2004, 13:56
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
thethrills.com schreef op 21-02-2004 @ 14:53:
Oh nou, daar kan ik je anders nog een erg leuke anekdote over vertellen. Ik moet helaas gaan.
die anekdote had je ook even erbij kunnen typen, of ipv "ik moet helaas gaan".
Oud 21-02-2004, 14:05
Danny
Danny is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 21-02-2004 @ 14:56:
Misschien was dat de anekdote wel..

"abnormally frequent and fluid bowel movements"

Objectief blijvend; ik vind de foto niet goed gelukt. Te weinig contrast en niet erg scherp. Probeer het de volgende keer eens met een wat minder "doortastend" voorwerp.. wie-weet heb je daar meer succes bij.

Groetz,
danny
Oud 21-02-2004, 14:12
Verwijderd
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 21-02-2004 @ 14:56:
Dan vertel ik er eentje.
Een dadaistische kunstenaar heeft ooit 100 blikken met zijn eigen p00p laten maken. Die heeft hij allemaal gesigneerd en voor flink wat geld verkocht. Nu zijn er nog maar vijf over, de rest is door gasvorming ontploft.
Lijkt me onnodig om te zeggen dat die vijf blikken stront heel wat waard zijn.
Oud 21-02-2004, 14:13
Pay Per View
Pay Per View is offline
de drol is leuk maar het lettertype past er niet bij en laat de foto in z'n geheel fotografeer de hele pot erbij...
Oud 21-02-2004, 14:20
Wawl
Wawl is offline
Kan er niet langer dan 2 tellen naar kijken.

Regels voor berichten