Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() op dit moment begint mijn haat jegens Frans Bauer gevaarlijke vormen aan te nemen,iedereen schijnt die man ineens gaaf te vinden "hij is toch zo lekker gewoon gebleven"...heb je dat huis weleens gezien? en het feit dat hij elke dag hopen fans mee op de koffie vraagt vind ik ook niet echt normaal hoor... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar iedereen is het toch wel met je eens denk ik ![]()
||
Citaat:
ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!!ik HAAT JOU!!! Faggie ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ gimme more beer: das hier ook zo..dan begint er een zachtjes en aan het einde van de les is iedereen luidkeels "heb je even voor mij" aan het kwijlen dat ramagagaganena gedoe is trouwens ook zwaar ruk Laatst gewijzigd op 18-02-2004 om 17:54. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb dus ook een hekel aan Mariah Carey en aan de BeachBoys Aan marco borsato Aan replay, en aan Gordon Aan de chicky girls Aan britney *ik ben een slet* spears Aan r&bers, vooral Oohooh nu niet denken dat ik alles afkeur, maar dit lucht toch wel je hart |
![]() |
|
Ik heb een schurft hekel aan al die bandjes die in elk nummer moeten duidelijk maken dat ze 't zo ontzettend slecht hebben en dat ze niet passen in de maatschappij omdat ze 'freaks' zijn, en dat niemand van ze houd... Oh BOO-FUCKING-HOO! My heart bleeds!
![]() Maar dan wel met allemaal dure zooi rondlopen en in een kast van een huis wonen. ja hoor, jullie hebben t heel slecht.
|
ik heb al tijden een hekel aan alle rappers, maar die haat is wel exyreem overtroffen door frans *kots* bauer
als hij gewoon is gebleven, dan kan ik op m'n bezemsteel naar de oude zon vliegen ![]()
|
![]() |
.........................
........,,,,,,,-------- nou..///////// ik heb een hekel heel erg , echt heel erg.. //// aan al die zeikzooi van ja rule en ik agree ook wel met dat de hele top veertig zuigt. zo ongeveer.. maar daarbuiten is het ook niet altjd zo'n pretje. van de oldies toch vooral paradise by the dashboardlight.. of hotal california ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ach ieder zijn smaak,ik vind ze geweldig,maar er zijn vast ook mensen die helemaal wild worden van ramamamagena...... paradise by the dashboard light is trouwens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
jah ik vind ramaganana wel leuk! maar dat komt omdat ik laïs ook leuk vind, lais is wel beter hoor..... ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb ook een ontzettende hekel aan alles wat die kwijlert Xander de Buisonjé uit zijn strot perst.
*Gruwel* En dat irritante liedje waar ik vanmorgen mee wakker werd, omdat de basisschool in onze straat een carnavalsoptocht had: 'Cowboy' van Chipz. ![]() ![]() Dat dat nummer überhaupt op nr. 1 heeft gestaan!! ![]() |
![]() |
|
The Rasmus vind ik heeeeel irritant en ook dat nummer van Dinand voor Guusje Nederhorst (sorry, ik weet dat ik dit eigenlijk mooi zou moeten vinden en misschien zou dat ook wel lukken als het niet door zo'n irritante stem gezongen werd)
||
Verwijderd
|
Citaat:
als er morgen een kind van een paar jaar sterft aan kanker gaan we daar toch ook geen liedje voor opnemen? net of guusje zoveel heeft betekend voor de maatschappij... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Elk eind is een begin flyaway | 0 | 13-11-2008 11:03 | |