Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
-Zwarte string met zwart/wit gestippeld randje en roze strikje--> H&M
-Zwarte sokken met mini-knorretje ![]() -Oscar Wilde, stories, plays, poems, essays ![]() -2 kaartjes voor morgenavond in de Toneel/Filmschuur van 'Depuis qu'Otar est parti'
Laatst gewijzigd op 21-02-2004 om 18:43. |
![]() |
|
Tot groot ongenoegen van mijn moeder weer artikelen om mijn klerenkast van de bandshirts uit zijn voegen te laten barsten:
Detonation - An Epic Defiance shirt (Met dank aan Pharmacon ![]() Brutus - Logo shirt Morbid Angel - Heretic Tourshirt
|
"Vans Sk8-HI Sk.Crs.Bones Chckrd Blk/Wht" heten ze officieel
![]()
||
Citaat:
![]() zaterdag; avodnje uit, -jointje -drankjes/water -sigaretten
||
Verwijderd
|
Citaat:
sssshhhhht!! niet zeggen hoor ![]() (nee het heeft een andere reden: grafiek week = giftige ets, inkt en olie dampen, en hard werken om hout etsen te maken en af te drukken, waardoor je een week lang met vieze zwarte nagels rondloopt ![]() laatste aanwinst: caliban shirt sterretjes haarclipjes h&m schoudertas h&m nachtjapon (wit met gekleurde bolletjes) h&m sokken boek over gaudi een paar hele oude fotolijstjes en dergelijke (bij opa en oma van zolder incl mijn muziekdoosje, ding, achtig iets, wat ik als baby had ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() leuke spulletjes hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hmmm, die vinnik nie zo mooi.. |
![]() |
|
retourtje nijmegen-amsterdam,
metrokaartje, een bruine broek, een rood 'Che' t-shirtje, een groen t-shirtje met een meisje erop, pippi langkous vestje, nog een vestje en nog 2 vestjes met spanje en jamaica erop, een zwarte gsus broek, een spijkerbroek, 2 hele mooie (vind ik dan) shirtjes met lange mouwen, pizzapunt, 2 warme chocolade-melk, ijsje. Dagje Amsterdam |
![]() |
|
|