| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

|
| 

-Zwarte string met zwart/wit gestippeld randje en roze strikje--> H&M 

-Zwarte sokken met mini-knorretje   --> H&M-Oscar Wilde, stories, plays, poems, essays -2 kaartjes voor morgenavond in de Toneel/Filmschuur van 'Depuis qu'Otar est parti' 

I'm a good girl, I am... 
	Laatst gewijzigd op 21-02-2004 om 19:43.  | 
	|
| 

| 

|
| 

Tot groot ongenoegen van mijn moeder weer artikelen om mijn klerenkast van de bandshirts uit zijn voegen te laten barsten:  

Detonation - An Epic Defiance shirt (Met dank aan Pharmacon   ) Brutus - Logo shirt Morbid Angel - Heretic Tourshirt 

Hou je bek of ik stop mijn lul erin. 
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

"Vans Sk8-HI Sk.Crs.Bones Chckrd Blk/Wht" heten ze officieel  

http://www.hardebaas.nl  |  http://hardebaas.hyves.nl 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() zaterdag; avodnje uit, -jointje -drankjes/water -sigaretten 

Freak me baby 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

sssshhhhht!! niet zeggen hoor ![]() (nee het heeft een andere reden: grafiek week = giftige ets, inkt en olie dampen, en hard werken om hout etsen te maken en af te drukken, waardoor je een week lang met vieze zwarte nagels rondloopt   )laatste aanwinst: caliban shirt sterretjes haarclipjes h&m schoudertas h&m nachtjapon (wit met gekleurde bolletjes) h&m sokken boek over gaudi een paar hele oude fotolijstjes en dergelijke (bij opa en oma van zolder incl mijn muziekdoosje, ding, achtig iets, wat ik als baby had   )
	 | 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

leuke spulletjes hoor  
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Hmmm, die vinnik nie zo mooi..  | 
	||
| 

| 

|
| 

retourtje nijmegen-amsterdam, 

metrokaartje, een bruine broek, een rood 'Che' t-shirtje, een groen t-shirtje met een meisje erop, pippi langkous vestje, nog een vestje en nog 2 vestjes met spanje en jamaica erop, een zwarte gsus broek, een spijkerbroek, 2 hele mooie (vind ik dan) shirtjes met lange mouwen, pizzapunt, 2 warme chocolade-melk, ijsje. Dagje Amsterdam  | 
	|
![]()  | 

| 

|