Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben gister geweest naar Maastricht. (8-3-2004) Vet lachen, vooral de stemtest was keigaaf. Alleen moet je niet zenuwachtig zijn want dan kan je (net als ik) stukken van je monoloog gaan vergeten
![]()
|
@ ZerO: je kunt in dit topic bespreken en vragen hoe zo'n auditie nou eigenlijk is.
|
Verwijderd
|
Ben alvast aangenomen aan de academie voor Drama in Arnhem
![]() ![]() Ben ik echt heel blij mee!! Gisteren auditie gedaan in Maastricht. Vond et best goed gaan eigenlijk, maar keb er geen idee van wat zij ervan vonden.. ![]() Morgen Eindhoven (tevens Drama)... 13/20/27 maart.. Kweet niet waar ik het liefst heen zou willen.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een vriendin van mij, Anke, is nu voor de docentenopleiding aangenomen en door de eerste ronde van de acteursopleidig heen!! (en jij dat laatste ook, begreep ik ![]() Maar ja, ik weet gewoon niet precies wat ik wil... docent of acteur. Duzz vandaar dat ik maar gewoon afwacht hoe het in Maastricht en Eindhoven zal verlopen.. en dan zien we vanzelf wel! |
![]() |
|
![]() |
Ik heb afgelopen zaterdag afgewezen van mijn dansschool
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
JEUJJJJJ
De stand van zaken tot NU toe... nog al leuker... 1. aangenomen docent drama in Arnhem (nog steeds ja) 2. aangenomen drama in Eindhoven (nog ff fysiek testje, maar dat schijnt niks voor te stellen.. duzz... zal wel goed komen) 3. wachtend op de uitslag van maastricht (heb er niet veel vertrouwen in.. maar ja.. je weet nooit ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tsja... Ik moest een keuze maken, ik speel al wel heel lang toneel en dat vind ik hartstikke leuk, maar het doceren en regisseren leek me ook heel leuk. Tijdens de audities is wel gebleken dat ik dat ook echt leuk vind. Daarnaast kan in feite iedereen acteur worden, gewoon audities doen en er doorheen komen. Maar voor docentschap moet je wel echt een diploma hebben, denk ik. Maar dat was een moeilijke vraag... echt ![]() Ik heb zelf zooooo lang zitten twijfelen.. oh ja, en Maastricht is niet alleen docent hoor. Waarschijnlijk wordt het dan wel de kant van het theatermaken, maar de acteursopleiding kan ook nog hoor. WE ZIEN WEL ![]() Oh, en gefeliciteerd trouwens!! Ik geloof dat je vandaag jarig bent.. of heb ik het verkeerd? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet verkeerd opvatten! Ik bedoel gewoon.. Dr zijn echt wel goeie acteurs die geen toneelopleiding gevolgd hebben.. niet veel natuurlijk... maar ze zijn er. verder vond ik het gewoon heel moeilijk om te kiezen tussen drama en toneel.. en ja.. dan ga je naar redenen zoeken.. en dan krijg je idd een beetje van dit soort kromme stellingen. maar je hebt wel een beetje gelijk hoor! hey, jij zat toch ook in de tweede ronde maastricht? welke dagen? en voor het geval dat je ze al gehad hebt.. hoe ging het? Laatst gewijzigd op 04-04-2004 om 14:33. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Auditietips! Verwijderd | 30 | 14-08-2015 21:15 | |
Studeren |
Opleiding Mbo muzikant/artiest info/ervaring met toelatingseisen Noah.E | 0 | 06-03-2015 01:33 | |
ARTistiek |
Outcasts – meespelen in een bijzondere musical firstrow | 0 | 19-02-2011 14:11 | |
Studeren |
Theaterschool kiezen/auditie EvanH | 7 | 21-03-2009 14:09 | |
Studeren |
Vrije auditie opdracht zmorganaz | 0 | 19-03-2009 01:51 | |
Studeren |
auditie toneelopleiding. Lieeen. | 5 | 18-03-2009 20:47 |