Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die doen vanalles, en de rechter heeft het niet illegaal bevonden (maw, er is nog geen uitspraak bekend). En het vreschil met eMule server is dat de beheerders van zoekmp3 er zelf mp3's in de database zet. En dat eMule de gebruikers het doen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen dit is weer nl, dus je zult wel weer gelijk hebben over brein.. :r |
![]() |
||
Citaat:
je bedoelt probenprinz.de denk ik, die is weer terug ![]() heette eerst nog 'databytes' oid. maar voor eMule maakt 't geen zak uit op welke server je zit hoor, maar als je dan 'de beste server' (volgens welke methode dan ook)wilt kan ik je razorback aanraden.
||
Citaat:
niet zeiken, je hebt al hulp gekregen, doordat je dit soort berichten post lok je ze juist uit.... kijk eerst 'ns naar de positieve dingen voordat je begint te mekkeren
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
![]() Citaat:
Dus sorry voor enig misverstand. En dan nu even voor de duidelijkheid; ik waardeer de positieve reacties. *Bedankt de mensen voor de posts* ![]() p.s. Mensen die altijd volgens alle lullige regeltjes leven. ![]() Laatst gewijzigd op 26-02-2004 om 12:29. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Serieus, ik vraag zoiets alleen om weer on-topic te gaan. Het zou kunnen dat je nog vragen had over eMule namelijk. Topics gaan niet dicht als de topicstarter antwoord heeft, en een flametopic vind ik dit niet. Alhoewel ik wel even vraag of het weer gezellig en on-topic kan als een topic uit de hand dreigt te lopen. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Even off-topic: Ben je single? ![]() ![]() |
![]() |
|
Weet geen speciaal snelle ofzo, het hangt ook een beetje van hoeveel mensen dat bepaade bestand hebben in hoe snel de download zal plaatsvinden. Als je een snelle verbinding hebt, maar 1 andere pipo niet en dat is de enige die die file heeft, heb je er nog weinig aan
![]() Anyway, linken naar P2P is volgens mij niet illegaal.
||
Citaat:
Als die server overbelast is, gaat het zoeken erg langzaam, en zullen sources van bestanden die je download ook erg langzaam doorkomen. Dus een snelle server betekent wel degelijk voordeel qua searches en downloads.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Server Busy RepsaJ Neretgun | 0 | 08-04-2007 14:38 | |
Software & Hardware |
[software] Problemen met Emule Lotte | 2 | 28-01-2005 16:13 | |
Software & Hardware |
[P2P] eMule probleempje Chilli Dude | 7 | 01-05-2004 17:58 | |
Software & Hardware |
[Emule] download niet, constant "waiting" status $@nd€r $@l@m@nd€r | 4 | 15-02-2004 14:17 | |
Software & Hardware |
[linux] Kazaa op linux Preaper | 25 | 30-05-2003 00:39 | |
Software & Hardware |
Kazaa? Angel Of Faith | 30 | 18-05-2003 13:21 |