Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gewoon de kleuren spreken mij niet aan. Als mijn polo's gestreept zijn, zijn et meestal de kleuren donkerblauw/rood/wit/zwart of gewoon helemaal een kleur is natuurlijk altijd goed.
||
![]() |
Citaat:
@ FaceTheTruth ik vind het wel een mooie polo. Ten minste manelijk de meeste polo voor mannen zijn een beetje gay..... |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ach ieder zn smaak...
||
Verwijderd
|
Citaat:
geniaal |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb zelf superveel polo's, vooral uit de tijd dat ik 14 jaar was > toen vond ik het nog leuk om drie polo's over elkaar te dragen en dan de kraag omhoog ed ![]() Rugby's vind ik voor jongens gexy, voor meisjes iets minder.. vooral die van de lady sting, brrr lelijke kleurtjes ook altijd bij elkaar ![]() enne verder.. ja kraagje omhoog natuurlijk anders hoor ik er niet bij ![]()
||
Citaat:
![]() TSjah en als je in een polo loopt, dan moet het wel meteen een merkje zijn ofzo, anders is het gewoon net niet compleet.. Trouwens liever 1 dure polo, dan 3 goedkope over elkaar..
||
Citaat:
RL heeft 5 verschillende kleuren roze, daar zal die "sexy roze" toch ook wel bij zitten. ![]() Dit is overigens mijn fovo roze. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
h&m mouwloze geruit of gestreepte blousen voor jongens zijn overigens ook rrr polo's voor meisjes, zoals meisjes in mn klas met van die hockeyteam polo's waar op de achterkant playboy konijn met daarboven "HOSSEE" staat zijn echt blughh polo's die ik heb zijn wel cool overigens, met van die oldskool tennis strepen er op, maar die zijn ook van andere stof en zitten ook mooier Laatst gewijzigd op 25-02-2004 om 20:09. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik persoonlijk vind rose altijd leuk bij jongens, dat homo gezeik word ik echt zo moe van, slaat nergens op
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Zie hier, de pinkcowboy in vol ornaat! |
![]() |
||
Citaat:
http://www.polo.com/cgi-bin/polo/pol...&ref_oid=71501
||
Citaat:
=) Ach,... mensen moeten zelf weten of ze 50€ meer uit willen geven voor een logootje van 0,5cm2. Ik ga later waarschijnlijk ook mn zakken vullen met branding van veel te dure merken, dus wat zeur ik.. ![]() kan ik lekker met zakken vol geld in mn NIET hippe, NIET-modieuze goedkope kloffie lopen ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Kleding die jij er NIET uit vindt zien Roos | 75 | 17-06-2003 13:26 | |
Lifestyle |
Hoeveel van de volgende kledingstukken heb jij? Shah of Blah | 99 | 30-04-2003 21:59 | |
Lifestyle |
voetbalshirtjes SuperS | 53 | 25-02-2003 15:37 | |
Lifestyle |
Ok dit is een serieuze topic dus niet lachen. Hoe word ik kakker? GRRR | 58 | 25-01-2003 22:49 | |
Liefde & Relatie |
Aardige jongen, maar......... Ji Sung Dennis | 51 | 27-09-2002 15:11 | |
Lifestyle |
Waarom draag je dat? charly not | 34 | 20-06-2002 14:21 |