Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() mmz mja zoek eens op google ofzo daar zal vast wel een of andere jan de B. shit opstaan ofzo ![]() iig een leuk idee voor je kamer ![]()
|
Hoe oosters? Er zijn verschillende stijlen.
Indisch: Veel rood, oranje, pauwblauw, fuchsia, paars enzo gebruiken. Gouden accesoires. Boeddha beeldenKlamboes enz.. Japans/chinees: Rood, wit en zwart. Laag bij de grond bedden en andere meubels. Parasolletjes, waaiers. En van die ronde papieren lampen... |
![]() |
|
![]() |
Die donkerrode muur is al een goed begin. Ik zou ook een potje goudverf kopen, en daar wat dingetjes mee beschilderen. Ik zelf heb ook een beetje een oosterse kamer, (kan er geen foto van maken, want we hebben geen scanner, en het snoer van de webcam is niet zow lang), en ik heb mijn plinten en deurposten goud gemaakt. Als gordijnen heb ik een paars rolgordijn met wat gouden sliertjes, en van dat soort vitragestof (paars met gouden gloed) gewoon als versierings-gordijn hangen...
Voor de rest, je kan bij heel veel winkels dingen kopen die er goed bij passen. Boeddha'tjes enzo, en die hoeven helemaal niet duur te zijn... suc6 ermee ![]()
|
![]() |
|
hum wil je oosters mystiek of wil je oosters japans ?
voor mystieke, veel kleuren, paars, roos, .... of bijvoorbeeld oranjegeel , maar eerdre naar het donkere, van die oosterse lampekapjes als luster (heb ik ![]() indien japans, dan zwart en wit met die tekens, heel clean en alles int wit en zwart |
![]() |
|
Ik heb ook een beetje oosterse kamer, beetje meer hippie idee zeg maar
![]() Dus wat boardbabe zei van die chinees/japanse inrichting, dat je daar niet zoveel mee kan, ik denk dat als je echt zo'n vrolijk gekleurde kamer neemt dat je er echt goed mee kan combineren, je kan er alles mee doen,. het wordt toch een vrolijk zootje. Trouwens, ik heb dan redelijk donkere muren en donkere tapijt, het wordt dus wel heel donker is je kamer,je moet binja altijd het licht aandoen. Dus daar moet je wel tegenkunnen. Succes ermee, en post een foto van je kamer als ie af is ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Op kamers Shadina | 98 | 01-10-2006 16:06 | |
Werk, Geld & Recht |
[studentenkamer] Te vroeg kamers vrij terwijl studie in augustus begint. Severus | 22 | 31-03-2005 10:53 | |
Werk, Geld & Recht |
Kamer Vaj | 11 | 28-11-2004 19:20 | |
Liefde & Relatie |
Op kamers, of toch niet...?! 20marianne12 | 26 | 12-05-2003 18:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
LPF wil werkwijze Kamer veranderen Atje85 | 41 | 17-02-2003 13:45 | |
Algemene schoolzaken |
Kamer in Utrecht --> Paar vraagjes. Verwijderd | 15 | 30-09-2002 12:54 |