Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
-om 5 uur wakker geworden
-om 6.45 de wekker uitgezet -om 6.46 mn telefoon-wekker uitgezet -om 8.30 weer wakker geworden -om 8.31 mn pa naar boven gebelt om te vragen of hij ff de school wilde bellen dat ik ziek was -om 14.00 wakker geworden met koppijn en buikpijn -om 14.15 naar beneden gelopen om mn klasgenootjes te bellen en om te gaan eten -om 14.45 de pc aangezet -om 18.30 gaan eten -om 19.15 belde mn vriendje -om 20.15 opgehangen en de pc van mn zusje overgenomen en daar zit ik nog steeds. Maar ik was echt heel ziek hoor!! Vandaar dat ik morgen weer naar school ga en ik dinsdag na de vakantie mn pw frans mag inhalen. Maar ik was echt heel ziek! |
![]() |
|
aangekleed
ontbeten tanden gepoetst kamer opgeruimd cd'tje geluisterd gegeten geluncht forummen Engels leesdossier op Michel wachten ![]()
|
- Opstaan, wakker worden, aankleden, verzorgen blablabla...
- De deur uit en met de bus naar de stage - Van de stage met de baas weer naar Geleen - Tot 12 uur stage gelopen in Geleen - Geen kloot daarna meer te doen, dus met de bus naar huis (inclusief 20 minuten lopen naar de bushalte, bohhh wat ligt dat bedrijf daar rot!), wat een ellende dat openbaar vervoer trouwens door die sneeuw... - Half 2 thuis, eten - Wat TV gekeken en Hans Teeuwen geluisterd (krijg er geen genoeg van ![]() - PC'en - En dadelijk eten, weer PC'en, GTST kijken en dan weer PC'en (met de radio op), TV kijken Wat een luie dag! ![]() ![]()
|
-wakker geworden rond 11.00
-gegeten -gemsnt, internet.. -vriendin van me opgehaald en naar de piercingshop geweest -met zn 5e daar heen gegaan ![]() ![]() -piercing late zetten -naar café gegaan, gedronken en gepoold -dorp in gegaan -aan ieder1 piercing geshowd ![]() ![]() -en gemsnt.. vnaaf nog niet egt plannen |
![]() |
|
- aangekleed
- gedoucht - ontbeten - Franse tekst gezocht - Nederlands examenbundel doorgelezen - 25 blz. gelezen in mn Engelse boekje - boekhouding bijgewerkt (had ik in september voor het laatst gedaan ![]() - geluncht - aan Engels leesdossier gewerkt - geforumt - songteksten gezocht - msn-en - opgepast op mn oppaskindjes - kindjes in bed gestopt - Baantjer gekeken (stukje) - nog verder gelezen in Engels boekje
|
![]() |
Wakker gemaakt door m'n moeder, gedouched, naar familie gegaan, begrafenis bijgewoond, naar kerkhof gegaan, 10 min. staan janken, koffietafel, m'n zusje op de trein gezet, boodschappen gedaan, terug naar huis, boodschappen opgeruimt, beetje gecomputerd, gekookt, keuken opgeruimd, verder gecomputerd, honden uitgelaten, mog heel even computeren en zometeen naar bed.
|
![]() |
|
Gister;
geslapen, wakker geworden, gedoucht, gegeten, getraind, getraind getraind, gedoucht, gewildschut ![]() en vandaag denk ik tot gewildschut hetzelfde en dan in de avond filmpie kijken en daarna weer uitgaan c' est la vie
|
Vanaf 12 uur 's nachts he:
![]() - Stappen - Naar huis gebracht door een vriend - Sport gekeken - Omkleden - Slapen - Opstaan, weer sport kijken - Aankleden, verzorgen, eten - TV kijken - MSN'en - Naar een vriend toe iets uitprinten - Weer PC'en En wat ga ik nog doen: - Naar de snackbar en eten halen - Studio Sport kijken - L1 Sport kijken - Weer PC'en - Douchen - Studio Voetbal kijken - Slapen
Laatst gewijzigd op 29-02-2004 om 21:07. |
![]() |
|
- Wakker worden, aankleden, verzorgen blablabla
- Met de bus naar stage - Stage - Lunch - Verder met stage - Met de bus naar huis - Avondeten - ff wat muziek geluisterd - Naar bijbaantje - Bijbaantje - Naar sportschool - Omkleden - Fitnessen - Omkleden - ff naar videotheek die nog open was beltegoed halen - Naar huis - Douchen - En EINDELIJK ff rust 8er de PC! ![]() ![]() - Dadelijk nog GTST (opgenomen) kijken, nog ff wat eten / drinken en maffen en eventueel dromen ![]()
||
Citaat:
- uitgeslapen - forummen - ontbijten - forummen - wandelroute uitgestippeld - forummen - bellen - naar de stad geweest met mn broertje, iets voor zn drumstel kopen. (hij wist die zaak niet te zitten) - snel eten - naar trainen (voetbal) - naar een grote tent die deze week bij ons in de buurt staat en waar je kan panaen (spel met voetbal) in zo'n kooi, net als in de reclame. - met mn vriendin gebeld. - en nu weer forummen - zo naar bed... |
![]() |
|
Geslapen, opgstaan, gegeten, gerookt, gemsnd, gedouched, aangekleed, naar de bus, met een vriend naar de stad, gepooled, gegeten, gemsnd en straks eten en vanavond misschien naar de stad
|
opgestaan
bed opgemaakt aangekleed gewassen ontbeten naar school gefietst wiskunde gemaakt en aantekeningen gemaakt met mn klasgenoten bijgepraat Franse tekst besproken Scheikunde aantekeningen gemaakt m&o opgaven gemaakt en met klasgenootje gepraat, werd niet zo op prijs gesteld pauze gehouden gegeten en bowlingavond georganiseerd Tjoekbal gespeeld debat voorbereid voor morgen naar huis van mn vader gefietst kattebak verschoont kat eten gegeven liedjes geluisterd op internet geforumt naar huis gefietst gemsnt geforumt debat verder voorbereid
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Wat heb jij vandaag allemaal gegeten en gedronken #8 reine claude | 500 | 07-06-2006 18:51 | |
De Kantine |
wat heb jij vandaag allemaal gedaan Verwijderd | 469 | 01-04-2005 16:40 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag allemaal gedaan? (Topic 2!) Mr.Oizo | 2 | 13-04-2004 22:53 | |
Lifestyle |
wat heb jij vandaag allemaal gedaan wat een reflectie is van jouw lifestyle? Otis | 487 | 13-04-2004 17:32 | |
De Kantine |
Zo! Wat heb jij vandaag allemaal gedaan? BrunetJuh | 15 | 05-07-2003 11:10 |