Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Die is nog lager (en zwaarder om te dragen...) Welke harmonie speel je dan? EN THANX! Iemand die het met me eens is over de "kachelpijp" haha ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ikke speel altviool, nooit viool gespeeld, speel het vanaf mn 8ste ongeveer, dus zo'n 7 jaar..... zit in het JON (jeugdorkest nederland) en dat is heeeeeeel gaaf.... we hebben nog alten nodig!! dus als je een beetje goed bent, doe een poging en neem contact op!!
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En hoe ik het er zelf af zou brengen... tja, ik speel nu voor het 9e jaar klarinet. Sinds 5 jaar in een orkest (ben helemaal achteraan begonnen -3e stem- en speel nu de solo stem). Trek zelf je conclusies ![]() Maar ik moet bekennen dat ik op een trompet waarschijnlijk niet half zo ver zou komen als op een klarinet, ik vind het niet prettig blazen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind het knap dat je die solo-klarinetpartijen kan spelen, al die snelle riedeltjes, zou mij nooit lukken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ik ben gewoon vaste solist, dus geen vervanging ![]() ![]() En muzikale aanleg, ach, ik heb het wel, maar ik dien er wel bij te vermelden dat ik niet zo ver zou zijn gekomen op een strijkinstrument of op een koperblaasinstrument. Ik moet het voornamelijk van mijn vlugge vingertjes hebben. Daarnaast vind ik koperblaasinstrumenten niet lekker blazen, ook niet iets wat bevorderlijk werkt voor je prestaties ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uit wat jij hier schrijft ga ik geen conclusies trekken, als je in een orkest speelt uit de derde onder afdeling, en jij kunt toevallig een leuk nootje spelen, ja dan ben je snel de beste, of misschien was er wel gewoon geen betere voor handen, en dat ze daarom maar voor jou hebben gekozen. Dit zeg ik niet om je af te kraken, maar omdat ik je eerst zou moeten horen voor dat ik conclusies ga trekken over jouw spel |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
beste kim el, ik weet waar ik over praat, en ik heb geen conclusies getrokken, mijn enige stelling is dat a-muzikaliteit niet bestaat, en daar kun je het mee eens wezen of niet, maar een of ander mannetje de grond in boren is geen argumentatie om mijn stelling onderuit te halen. idd ik zou hem eerst moeten horen, misschien zou hij gewoon een ander instrument moeten spelen, of misschien zit de beste man geestelijk wel niet helemaal 100% in elkaar, weet ik veel.
De man bespeelt een instrument, ik voeg daar verder geen waarde oordeel aan, hij probeert op zijn manier iets muzikaals te doen. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Speel jij binnenkort in het Koninklijk Concertgebouw? Tuvalu Media | 1 | 21-07-2014 21:41 | |
Films, TV & Radio |
Speel jij binnenkort in het Koninklijk Concertgebouw? Tuvalu Media | 2 | 21-07-2014 21:37 | |
Vrije tijd |
Speel jij binnenkort in het Koninklijk Concertgebouw? Tuvalu Media | 1 | 21-07-2014 20:06 | |
Muziek |
Speel jij binnenkort in het Koninklijk Concertgebouw? Tuvalu Media | 0 | 21-07-2014 15:01 | |
Psychologie |
Elke avond enorm waardeloos voelen Noeleke | 32 | 28-07-2010 13:27 | |
Muziek |
Jij in een band? MONEY-CAT | 28 | 31-05-2006 15:02 |