![]() |
|
![]() |
Een tijdje geleden zei een schoonbroer van me (ben Oom van zijn kind) dat ie een single ging maken als MC, inmiddels is de single uit en deze week in de top 50 binnen gekomen (46 om precies te zijn). Zijn naam is MC-Q en hij heeft het liedje gemaakt samen met DJ Kicken.
Wat vinden jullie van het nummer, daar het hier met het uitgaan ongeveer grijs wordt gedraaid (niet voor niets, super vet nummer volgens mijn mening) - www.djkicken.nl - www.mc-q.nl Laatst gewijzigd op 26-02-2004 om 16:19. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ga es downen, je bent toch openminded?
||
Citaat:
ze passen hier wel tussen
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wat zeg ik, wel meerdere keren ![]()
|
Verwijderd
|
Nou als ik eerlijk moet zijn vind ik er niet veel aan, echt weer zo'n plaat van o.a. dj kicken
![]() ![]() Mijn mening ^^ ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het echt zon triest nummer.Gewoon een lelijke dikke kale kamper, met een bubbling sletje erbij die dan lekker een sample van een oud hardcore nummer gaat jatten en ff proberen er wat geld uit te kloppen.Als het dan nog ergens naar klinkt zeg ik van ja maar dit is echt gewoon troep.
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nog altijd over die nieuwe versie van Ain't no party.
Ik heb hem van t weekend gehoord en sorry maar hij zuigt. Mijn mening weliswaar, maar ik vind niet snel iets slecht. Ook de dj schrok blijkbaar van t nummer en gooide hem snel af en de aanwezigen leken blij te zijn dat het nummer af werd gezet ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Waaaazige uitspraken topic deel zoveel Wammus | 500 | 11-11-2007 16:49 | |
Muziek |
13/4 Voorlopig laatst Chaos In Castricum [Pantherland demo release show] Daniël Chaos | 37 | 13-04-2007 17:46 | |
Lifestyle |
Wat heb je gedaan vandaag ? Cher | 500 | 22-02-2005 17:36 | |
Muziek |
[hardcore] Is het dood of niet? bartvanlent | 131 | 10-01-2005 20:27 | |
De Kantine |
Maak je eigen slogan! Qimm | 87 | 13-08-2003 14:51 |