|
|
Bekijk resultaten poll: wie wordt president van de vs? | |||
Bush |
![]() ![]() ![]() ![]() |
41 | 33.61% |
Kerry |
78 | 63.93% |
iemand anders, namelijk.... |
3 | 2.46% |
Aantal stemmers: 122. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik denk dat Bush wéér wint.
Niet omdat hij zo goed is, maar omdat het Amerikaanse volk zo blind is. Kerry verdiend het volgens mij zeker om te winnen. Maar goed, je weet het niet. Ik stond ook al versteld van het aantal mensen wat toendertijd voor George W. Bush stemde i.p.v. Al Gore. Dus ik denk haast wel dat Bush herkozen word.
|
Verwijderd
|
Dat hangt voor een groot deel af van de manier waarop de machtsoverdracht in Irak verloopt. Als dat nou een groot fiasco wordt dan heeft Bush wel een probleem. Als ze Bin Laden voor die tijd nog pakken heeft Kerry een probleem, maar dat is niet waarschijnlijk. Waarschijnlijker is het dat gewoon het grootste gedeelte van de domme burgerij Bush stemt omdat ze nooit anders gestemd hebben dan republican.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik neem t ze echter niet kwalijk. ![]() ![]() Maar t kan er wel voor zorgen dat Bush een tweede ambtstermijn in gaat.
|
Verwijderd
|
Ik ga uit van Bush eigenlijk. Meer een gevoel, en vanmwege het feit dat de beste man gigantisch veel geld heeft voor z'n campagne.
Ik volg d'r tot nu toe echt te weinig van. Nodig eens gaan kijken wat Kerry allemaal wilt. Nader is een andere democraat die stemmen kan wegtrekken bij Kerry als ik het goed begrijp? |
![]() |
|
Nader is van de Green Party. Dat is zoals ik het een Amerikaan uit zag leggen zeg maar zo links dat voor hem de Democraten en de Replubikeinen 1 pot nat zijn. Het maakt hem dus niet echt uit of Bush of Kerry wint; als hij maar aandacht krijgt voor zijn partij. Zijn doel is namelijk uiteindelijk om het tweepartijensysteem te doorbreken en de 3e partij te worden.
Op zich een leuk idee. Jammer alleen dat dat niet gaat lukken en dat hij ondertussen linkse stemmen wegtrekt bij de democraten. In 2000 deed hij overigens ook mee, en hij heeft in een aantal staten meer stemmen gehaald dan het verschil tussen Bush en Gore. Daarom geven sommige Democraten hem de schuld van Gore's verlies, en zijn ze nu zeer pissig dat hij weer meedoet. Zelf zegt hij echter dat hij geen stemmen wegtrekt van de Democraten, maar dat de mensen die op hem stemmen niet zouden stemmen als hij niet mee zou doen omdat ze het met geen van de andere kandidaten eens zijn.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ....respect for the guy who killed our fellow countrymen.... 't maakt ze vast niet uit dat er geen abc-wapens in irak lagen ook al zei bush van wel...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Nou, ik ben blij dat niemand hier (met mij als uitzondering) zal kunnen stemmen aankomende november aangezien jullie niet eens weten wat de standpunten zijn van jullie favoriete kandidaat
![]() On-topic, ik durf nog geen antwoord te geven hierop, ik bump deze thread wel weer naar boven over een paar maanden als ik er over uit ben.
|
Misschien nog wel een vuile streek van de Amerikanen. Volgens de Iraanse staatsradio hebben ze Osama bin Laden te pakken. De Amerikanen zullen dit net voor de verkiezingen in november bekend maken, aldus de staatsradio. Op zo'n manier kan Bush alsnog scoren bij de verkiezingen.
Ik weet niet of het verhaal juist is, het is in ieder geval een leuke theorie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ach, het is mij om het even. Bij mijn weten heeft nog nooit een Amerikaanse president zich druk gemaakt om internationaal recht en de ontwikkeling van de Derde Wereld, en zo'n president zal er ook nooit komen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Anonymous John schreef op 29-02-2004 @ 02:56:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Bush heeft het meeste geld en mediamacht, Kerry het verstand van politieke zaken. Als het gaat om internationale politiek loopt Kerry ook mijlen voor op onze primitieve Bush. Ook Kerry is niet de meest ideale president. Toch zal hij voor de VS veel kunnen betekenen.
Ik hoop dat Kerry het wint, maar als Bush het hard gaat spelen, heeft Bush toch een hoop vooroordelen!
|
Ik ben geen fan van Kerry of zo maar ik ben bang dat hij de volgende President word!
![]() Ik vond het zelf nog beter als Gore weer zou hebben geprobeerd. Kerry is weer zo'n op macht beluste maniak. Maar hij weet wel wat zijn jongens(militairen) meemaken in Irak en Afghanistan. Dus misschien is hij wel wat verstandiger qua oorlog voeren. Gremlin
|
Ik denk dat dat van een heleboel factoren gaat afhangen. Vooral van wat er gebeurt vlak voor de verkiezingen. Als het Bush dan lukt om Bin Laden op te pakken is de kans veel groter dat hij gaat winnen.
Persoonlijk hoop ik op Kerry, ook niet heel geweldig, maar wel beter dan Bush.
||
Citaat:
![]() Overigens voorzie ik een overwinning van George W. Bush.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Anti amerikaans... iceball | 452 | 02-02-2006 17:21 | |
De Kantine |
Op welke partij zou jij stemmen als er nu verkiezingen waren? Hongaar | 456 | 07-11-2005 14:40 | |
"Bin Laden offers Europe truce" Not for Sale | 108 | 21-04-2004 11:24 | |
De ongefundeerde afkeer naar George W. Bush en de Amerikanen. the atmosfere | 154 | 17-08-2003 15:43 | |
Bush: 'vermindering rechten van verdachten' Verwijderd | 27 | 04-12-2002 20:08 | |
USA van plan om nucleare wapens te gaan gebruiken Dark Angel | 71 | 30-03-2002 08:29 |