Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar wat vinden jullei zo slecht aan dream theater, vinden jullei alle prog rock/metal dan niks? of echt DT?
|
![]() |
||
Citaat:
ik hoor echt liever de kutherrie van m'n eigen band dan de tranquilizer genaamd dream theater
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vreselijke zanger, veeeeeeel te lange solo's. Copmleet emotieloos, ongeinspireerd. Ik vind het echt posers die constant willen laten zien hoeveel techniek ze wel niet hebben. Zo vreselijk overrated die band. Ik zie niet aan wat hier zo 'prog' aan is. Of ik interpreteer die term gewoon verkeerd. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
je hoort dat het prog is omdat het ergens "anders" is
|
Verwijderd
|
Tja, lange solo's. Je houdt er van of je houdt er niet van. DT fans houden er dus blijkbaar(over het algemenee) wel van.
Ik houd er van om naar muziek te luisteren, daarom vind ik pop/rap geen flikker aan en houd ik van lange instrumentale (delen van) nummers. En over prog. Tja, ik kan het niet echt uitleggen hoe je iets herkent. Ik herken het of ik herken het niet. Hetzelfde is het feit met nu''metal'' dat een bepaald iets mist wat zelfs Wihtin Temptaion heeft om metal genoemd te kunnen worden imho |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het probleem aan DT is dat alles zó wordt overdreven dat het gewoon niet leuk meer is. Subtileit is die mensen geheel vreemd. En ik hou er ook ábsoluut van om naar muziek te luisteren. Vind die opmerking een beetje misplaatst arrogant overkomen. Alsof mensen die naar 'pop/rap' luisteren er dan weer niet van zouden houden om naar 'muziek te luisteren'. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En tja, de band verkoopt al jaren goed wat cd's. Er zijn dus genoeg mensen die zich er niet aan storen dat die lui spelen zoals ze spelen. Of ze overdreven spelen? Mwah, vind ik niet. ik vind het gewoon mooi, niks overdreven of arroant. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, tapes, shirts etc. ? qghp | 500 | 17-05-2005 23:18 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
Muziek DVDs Verwijderd | 71 | 02-10-2003 07:10 | |
Muziek |
Playlist(aka het luistertopic) DeadNation | 108 | 17-07-2003 15:23 | |
Muziek |
welke cd vind je het best van jou favoriete groepen melancholy | 76 | 20-05-2003 09:37 | |
Muziek |
Favoriete jaren '90 albums NERD | 30 | 04-10-2002 21:49 |