Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nou, bij een concert van eeerhm linkin park (ja daar was ik, tussen alle mensen die 2 koppen kleiner waren als ik), waren er dus 2 van die meiskes, die zagen er zoooo oer sletterig uit, en waren zo rond de 16, met topjes waar h7un tieten uithingen, en strings die een meter boven hun te lage broek uitgetrokken waren. te lachwekkend hoe hun de securuty probeerde te verleiden om binnen te komen om de zangers van linkin park te zien, want even later kwam die dj van hun eruit lopen, die herkende ze niet eens en zeiden ze: he waarom mag hij wel heen en weer lopen? hahahaha hoe sneu. |
![]() |
|
gewoon een zwart strak pak aantrekken en doen alsof je beveiliging bent en dan heel droog bij de andere security gaan staan en als ze niet kijken snel naar binnen glippen.
Doen alsof je hun personal bodyguard bent en droog meelopen naar binnen. al je vrienden fotocamera's geven en laten doen alsof ze van de pers zijn en dat ze jou willen filmen, zelf ontzettend arogant naar de deur toelopen, niet aankijken en wachten todat ze opzij gaan. Nu ben ik mn inspiratie kwijt. ![]()
|
journalisten laten ze juist niet binnen,ik heb een fucking perskaart maar ik kom nergens backstage..heb dr nog nooit wat aan gehad..gebruik m misschien ook niet zo vaak, maar dan toch
||
Citaat:
|
|