Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik had dus blijkbaar een verkeerde versie van dat liedje, want nu heb k m nog een x gedownload en nu heb ik wel de goeie... Maar thnx he....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
next-too close, blue heeft het gecoverd...origineel blijft mooier.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Ik ben al geruime tijd op zoek naar de titel van het volgende nummer, afgelopen carnaval heb ik het weer een paar keer gehoord, maar na herhaaldelijk op Internet met verschillende zoekmachines heb ik nog steeds niets.
Het refrein gaat als volgt, en excuseer me de eventueele taalfouten: An die Nordsee Kuste, Am Norddeutchen Strand, Sind die Fische im Wasser, Und Zeltem an Land. Bij Voorbaad dank |
![]() |
||
Citaat:
an der Nooooooooooordseeeeeeeeeeee Kusteeeeeeeee *klap, klap, klap* ik weet dat tom angelripper hem gecoverd heeft, maar het origineel.. geen idee.
|||
![]() |
Citaat:
Niet boos worden alsjeblieft. Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kheb net Bruce Almighty gezien en ik hoorde echt n mooi liedje er in. Het speelt als Bruce besluit om met zn krachten niet meer zichzelf te helpen, maar andere mensen. Als hij door heeft dat hij niet iedereen blij kan maken, maar wel n groep die het het hardste nodig heeft..
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. God-Shaped Hole - Plumb (3:50) 3. You're a God - Vertical Horizon (3:45) 4. The Power - Snap! (8:13) 5. A Little Less Conversation - Elvis vs. JXL (3:32) 6. The Rockafeller Skank - Fatboy Slim (6:53) 7. God Gave Me Everything - Mick Jagger (3:36) John Debney's Original Score: 8. AB Positive (2:54) 9. Walking on Water (1:59) 10. Seventh at Seven (2:58) 11. Bruce Meets God (1:24) 12. Bruce's Prayer (3:06) 13. Grace's Prayer (2:51) dit heb ik via google gevonden. Misschien staat ie hier tussen |
![]() |
|
ik zoek de naam van een band
ik had ze op een franse muziek zender gezien .. het zijn 3 gasten .. de zanger speelt ook gitaar .. grote neger met dreads dacht ik qua style speelde ze een soort van snelle blues of zo .. en ik meen me nog te herrineren dat ze iets met kings hete of zo .. help meeee |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Maradinus schreef op 09-02-2004 @ 16:36: Hoorde vanmorgen op de radio een nummer over ghost(busters) en er werd in gerapt maar was niet het thema van die film die de meesten kennen. sorry dat ik zo weinig weet bvd maradinus reply: Brainpower-Ghostbusters (Extince Diss) |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik zoek een nummer van HIMSA dat begint alsof hij blijft hangen, je hoort dan heel vaag geschreeuw en gitaren en drums doorelkaar en dan stopt het hoor je iemand iets roepen en begint het nummer.
alvast bedankt voor degene die met het juiste nummer komt ![]()
||
Citaat:
|
Ik zoek de naam van een rockgroep. Ik had hun clip op TMF gezien en vond hem best vet! De stem van de zanger lijkt goed op die van motörhead. In de clip komen er heel wat lekkere meiden bij te pas. De zanger draagt een zonnebril en een cowboy-hoed. Ook heeft hij een baard. De clip draagt een naam waarin het woord "blood" inkomt denk ik.
Alvast bedank! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(Of het is een of andere Motorhead ripoff, dat zou natuurlijk ook kunnen...) |
![]() |
||
Citaat:
Tnx! Is inderdaad Probot - Shake your blood, met Lemmy ![]() http://suicidegirls.com/sgtmp/probot/probot300.wmv |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 12 Verwijderd | 500 | 16-05-2004 23:16 |