Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Nee ik vind het ook niks Het valt mij te veel in het straatje van Kane, Live en dat soort shit en dat vind ik ook niks dus het lijkt me vrij duidelijk Hardrock for the masses ![]()
|
denk zo'n twee jaar geleden had ik ook kaartjes gewonnen + een meet en greet ofzoiets. wij vanuit groningen helemaal naar tilburg, mogen hun misschien 1,5 minuut zien en spreken en kijken kort daarna naar een bijzonder verrotte show. Ik heb hun cd nooit meer gedraaid
ze waren gewoon zo slecht live, het was kort, ze waren stoned en gedroegen zich als pubertjes.... het enige toffe was wel dat we met oa peter pakvis en nog meer van die bekende journalisten/ fotografen van nederland een uur hebben gekletst ![]()
||
Citaat:
of wordt haaientandarts jezus wat een kutgrap Sjoerd.....echt....tsssk.... geef mij die fohn maar... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Ik zelf vind de muziek heel erg tof, ik heb nickelback gezien op Lowlands 2002, waar iedereen erg enthiosiast over was, en later dat jaar in de heineken music hall. het is niet zo dat ik hun poster boven me bed heb hangen of met nickelback-shirts loop, maar ik vind ze steen-goed. Ook vind ik Chad Kroeger echt een supervent, en zijn stem is echt héél erg vetjessss!!!!!
By de weg, volgens mij vroeg degene die het forum begon of er nog andere FANS waren!! Dus als je nog niet eens van rock houd is het NOGAL ZINLOOS te reageren....... Nickelback heeft met 3 doorsdown getourd, dat is een bijna nog betere band!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Tour van Nickelback nightwish_assie | 9 | 13-09-2005 15:49 | |
Muziek |
Nickelback TommytheCat | 8 | 02-04-2005 12:37 | |
Muziek |
concert Nickelback martiny | 18 | 12-11-2003 19:08 | |
Muziek |
Nieuwe album Nickelback nightwish_assie | 10 | 27-10-2003 10:34 | |
Muziek |
ff mijn playlist Japio | 3 | 24-02-2003 17:13 | |
Liefde & Relatie |
Liedjes waar je lekker je frustraties mee kwijt kan? Verwijderd | 64 | 30-09-2002 10:50 |