Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zit altijd op de plaats waar als ik uitstap ik niet ver hoef te lopen voor uit het station te lopen of om over te stappen op de volgende trein.
Bijvoorbeeld: stoptein Maastricht-Sittard, dan zit ik achterin omdat ik dan minder ver hoef te lopen tot de tunnel onder het spoor, als je voorin zit dan moet je langs de hele trein lopen. Maar bijvoorbeeld intercity Sittard-Maastricht, daar zit ik voorin, omdat je dan eerde bij de uitgang van het station bent.
|
![]() |
In de trein van Roermond naar Maastricht altijd zo ver mogelijk voorin, zowel de stoptrein als de intercity.
In de trein van Maastricht naar Roermond afhankelijk van welke trein ik heb, in de intercity altijd op ongeveer de helft (instappen in vak F) en bij de stoptrein zo ver mogelijk naar voren. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ligt der aan of de trein links om of rechtsom rijdt (zoetermeer stadslijn)
als die rechtsom gaat zit ik achterin en als die linksom gaat zit ik voorin. gewoon de kant waar ik et dichts bij zit waar de trap van et station is zeg maar.
|
Den Bosch - Utrecht:
Buiten de spits net waar ik zin heb, in de spits meestal achterin Utrecht - Den Bosch: Buiten de spits vrij achteraan, hoef ik in Den Bosch niet zo ver te lopen, in de spits helemaal vooraan omdat je daar nog wel fatsoenlijk kan zitten
|
Als ik in Dordrecht instap: helemaal voorin, dan hoef ik op Amsterdam CS niet zo ver te lopen (trein stopt namelijk op perron 1, en dat loopt niet door). Op de terugweg: hangt ervan af hoe laat ik ben, het kan helemaal voorin zijn, of helemaal achterin als ik erg laat ben. (Dit moet ik reizen naar school
![]() ![]()
|
Het liefst daar waar ik op de plaats van bestemming zo min mogelijk hoef te lopen. Ik reis bijvoorbeeld dagelijks van Leiden naar Amsterdam (college), en om een zo kort mogelijke loopafstand tussen de trein en de tram te hebben ga ik helemaal voorin zitten. Dan moet ik overigens nog het halve station door, maar dat terzijde.
Als het me minder uitmaakt, of als het op mijn gewenste plaats al vol zit, ga ik zo ver mogelijk van plaats van de trappen en roltrappen zitten. Daar zitten namelijk de minste mensen, omdat de meeste te lui zijn om door te lopen.
|
Als k van Groningen naar Amsterdam reis vaak voorin, omdat k toch moet overstappen voor Amsterdam Centraal en dan t voorste gedeelte moet hebben, dat uit Leeuwarden komt. Of t voorste dat uit de richting Apeldoorn komt.
Andere kant op ook maar voorin, want t gedeelte van Amsterdam CS gaat altijd naar Leeuwarden, dus ik moet toch naar t gedeelte toe dat er in Amersfoort voor komt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
In sommige coupés heb je 1 stoeltje (dus geen 2zitter, en ook niemand tegenover je)
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
In de trein... Politiker | 13 | 07-01-2007 17:08 | |
Liefde & Relatie |
In de trein... Pierreke | 28 | 09-03-2005 23:34 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het verband tussen agressie in de trein en het controleren van de kaarten. basje | 89 | 19-05-2003 20:54 | |
De Kantine |
Bellen in de trein miro | 52 | 21-04-2003 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
zittend in de trein sublime | 6 | 20-02-2003 15:31 | |
De Kantine |
Waar zit jij altijd in de trein? Mr.Oizo | 58 | 07-02-2003 16:38 |