![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Enne ik vind het persoonlijk niet zo geweldig, 't geeft zo'n rommel altijd.. maar aan het eind van de periode is het te verwaarlozen en natuurlijk kun je altijd nog met zn tweetjes onder de douche sneaken (zodat het laken enzo niet vies wordt e.d.).. T ziet er natuurlijk enger uit dan het is ![]()
|
ja ik doe het wel is als ik ongesteld ben .. en me vriend vindt het ook niet erg
![]() liefs xx girly ...lange tijd weg geweest maar ben weer terug ![]()
|
heb je een douche?
Ga daarna ff douchen en schoon zijn we weer Is ook wel leuk als naspel, beetje tegen elkaar aan leggen (ind bad) of knuffellen onder de douche. Greeetz, Stefan Oja ik doe het wel met me meisie als ze ongesteld is....... "EEN ECHTE SCHIPPER VAART OOK OVER DE RODE ZEE"
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ben lange tijd weggeweest duz wou ff uitproberen .. pak ik net de kleur rood haha ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kzou me trouwens afgewezen voelen als m'n vriend dan opeens geen sex meer zou willen.. Aan de andere kant is het ook wel begrijpelijk.. Maar ik vind bloed sowieso wel iets geils hebben.. ik heb een bloed-obsessie.. en das nog niet eens de ergste obsessie die ik heb ![]() ![]() |
![]() |
|
Laatst sex gehad met mn vriendin toen ze een 'tussenbloeding' had.
Niet echt ernstig en was al opgedroogd min of meer. T was dan ook wat ze bij de technische recherge sleepsporen noemen. T naar buiten slepen van bloed (of in verkrachtings+moordzaken het naar buiten slepen van het sperma van de vorige sexpartner door de verkrachter). T klotst en gutst dus niet ofzow.. maar ik begin off topic te raken.. goeienacht.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() dit topic bedoel je btw: http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=38923 (stond op de 1e pagina zelfs nog ![]()
|
Ik vind bloed, zoals eerder vermeld, echt niet opwindend..snap niet wat jongens er opwindend aan vinden ook.
En wanneer ik ongesteld ben, liever geeeeeeen seks... k vind het gewoon smerig, en t lijkt me voor een jongen ook niet echt toppunt..
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
ikke wel hoor, maar dan beft ie me niet, want dat zou ik dus wel heel erg goor vinden. maar waarom zou je dan geen sex kunnen hebben, die pik slikt het echt niet door hoor... ff doekie naast je bed leggen en dan ff wassen... zo gedaan...
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
met deze mening word ik door de meeste voor gek verklaard maarre :
ik ben 1 van de grootste voorstanders van sex tijdens de ongesteldheid ... wat boeid t nou of er een beetje bloed uit komt ??? ( je ben toch niet vies van elkaar of wel ???) t KAN voor beide even lekker zijn !!! dus je kan eruit opmaken ik ben een echte schipper door de rode zeeen !!! ik vind het juist wel wat extra's hebben.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Doen wij ook wel... Alleen beffen zie ik niet zitten als ze ongesteld is
![]() ![]() Maar ff voor de vrouwen onder ons...(waar topic volges mij voor was) Sommige vrouwen hebben onwijze buikpijn als ze ongesteld zijn... is dat niet erg vervelend dan? Als je dan sex hebt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja en de 1 heeft daar weer meer last van dan de ander ![]() ik zou geen seks willen als ik (erg) ongesteld was.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ja hoor, als we echt zin hebben dan doen we t ook als ik ongesteld ben. T is net zoveel rotzooi als anders
![]() Chanel
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
rode zee cloeii | 33 | 06-02-2012 19:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Toch niet zwanger ofzo? Cucumber. | 17 | 23-06-2011 19:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zwanger, of toch niet? SUNxSHINE | 10 | 16-08-2009 18:24 | |