Advertentie | |
|
![]() |
|
Geert is idd cool. En hij houdt van The Police dus hij heeft nog een beetje degelijke muzieksmaak. Ik heb ze 1x gezien met hem en vond het een coole show, vooral omdat de drummer een kunstbeen had.
||
Citaat:
maar ik vond die ANFG dude een betere zanger denk ik.
|
even voor de duidelijkheid:
Chad was de oude zanger, die ging weg om in die fagband A New Found Glory te gaan spelen, toen kwam Geert zingen, nu gaan ze er helemaal mee kappen, Chad zingt de US afscheidstour, Geert de euro afscheidstour. Daarna is het over en uit met SH.
||
Verwijderd
|
Citaat:
w000t! |
![]() |
||
Citaat:
die band is ook vet komende tijd weer eens wat coole bandjes.
|
yay broken circle
![]() die hebbik nog es in een of andere kelder in utrecht zien spelen.. twas vet goed.. (samen met dawn of awakening enzo).. razor crusade is nie zo leuk meer sinds ze die nieuwe zanger hebben (niet dat de vorige goed was ofzo..) ![]() en ikmoet zeggen dat ik that within blood ill tempered beter vind.. misschien is dat omdat ik bij die plaat meer aan de lyrics vind.. (*awaits commentaar* ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Shai Hulud + Parkway Drive + Remembering Never IEMOW-KOR | 7 | 30-05-2006 15:40 | |
Muziek |
Concerten waar je niet heen wilt, maar toch bent gegaan Tsasil | 63 | 13-03-2005 12:34 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Lifestyle |
Wat voor troep heb jij jezelf toegeeigend de laatste tijd? pipimädchen | 500 | 30-07-2004 16:22 |