Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2002, 20:18
kosamlover
kosamlover is offline
ik heb een paar vraagjes

1. als jullie sex met iemand hebben zeg je dan ook dingen of kreun je ofzow, ik ben dus bang dat mijn vriend dus gaat lachen, en ik denk dat ik me ook wel zal schamen als ik me zou laten gaan!

2. wat als je van onderen een vies geurtje hebt ofzow of je hebt veel witte vloed, zou een jongen daarvan schrikken en wat kan ik daartegen doen? (tegen geurtjes)

3. ik ben nog maagd maar ik gebruik wel tampons, superplus. omdat ik heel veel witte vloed heb, en ik ben nu een tijdje ongesteld, en dat is heel erg hevig.maar ik hoor van een paar vriendinnen van mij dat het bij hun pijn deed.dat komt vaak omdat je vagina dan nog te smal is. zou dat bij mij ook nog zijn, en hoe kan je dan je vagina iets breder maken, want mijn vriend en ik hebben nou al 3 maanden iets en we zijn nog steeds niet verder gegaan omdat ik het niet wil en durf!

liefs...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 20:59
duister_meisje
duister_meisje is offline
1. ik zeg soms kleine dingetjes tegen mn vriend, maar we voeren geen hele gesprekken, zijn dan veel te veel bezig met genieten. En ik kreun ook. Bij sex zou ej je gewoon moeten durven laten gaan, dan geniet je er des te meer van!! En als je vriend je respecteerd zal hij ej zeker niet gaan uitlachen. Het komt trouwens wel vanzelf met de tijd dat je steeds wat meer durft.

2. Geurtjes "daaronder" zijn heel natuurlijk. En anders gewoon goed wassen. Je kunt niet alle geurtjes vermijden. Ga absoluut niet met deodorant of iets dergelijks daar te werk!!!

3. Je vagine is breed genoeg, echter jij moet je op je gemak voelen en je kunnen ontspannen zodat je vriend gemakkelijk in ej zou kunnen komen. Zo lang jij het nog niet wil of niet durft moet je geen sex hebben!!! Doe het niet tegen je eigen wil in! Het komt vanzelf wel wanneer jij je er klaar voor voelt. Overhaast niets! Oh ja, nog iets, wanneer je last hebt van witte vloed, gebruik dan niet tampons maar gewoon een inlegkruisje. Is beter voor je.

succes
ik hoop dat je er wat aan hebt
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 21:01
duister_meisje
duister_meisje is offline
mijn excuus voor de schrijffouten, kben gaar van mn examens...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 21:07
Verwijderd
1. Nee man je vriend zal echt niet gaan lachen, die is alleen maar blij als jij je laat gaan. Ik zou gewoon zachtjes kreunen, dan weet hij in elk geval dat je het lekker vind .

2. Hij zal er echt niet van schrikken, want als je echt opgewonden bent dan is het gewoon nat vanonder, en dan is het alleen maar makkelijk dat je vochtig bent . En aan het geurtje kun je wel wat doen, en dat is je gewoon goed wassen elke dag, met speciale zeep daarvoor (Lactacyd bijv.).

3. Zeiden je vriendinnen dat de seks pijn deed of het inbrengen van tampons? Nou in elk geval, ik geloof zelf niet zo in het feit dat je jezelf uit kunt rekken zeg maar. Ik weet het ook niet, want zooo veel ervaring heb ik er ook niet mee, maar het is misschien wel zo dat het bij jou helemaal geen pijn doet. Als je je genoeg ontspant komt het goed. Dat verschilt van persoon tot persoon. En al doet het wel een beetje pijn, dat is natuurlijk niet leuk, maar dan kun je het voorlopig echt nog wel bij andere dingen houden, en dan komt het heus wel goed. Maar maak je er niet te druk om, bij meerderen deed het pijn, en dat is allemaal goedgekomen hoor! Relax!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 12:05
M@TRIX
M@TRIX is offline
1 je vriend zal eerder fijner vinden omdat hij zo aan je merkt dat je geniet. dus laat je gaan (mar nie TE erg)

2 heb ik geen ervaring mee... denk gewoon wasse

3 uh der kan ook een piemel in en over t algemeen is die dikker dan tampons... ja toch...
dus neem aan dat het gewoon past...

(ik reageer eigelijk vanwege je 1e vraag de rest zijn vrouwe dingentjes)
Oud 24-05-2002, 12:33
Verwijderd
1. als jullie sex met iemand hebben zeg je dan ook dingen of kreun je ofzow, ik ben dus bang dat mijn vriend dus gaat lachen, en ik denk dat ik me ook wel zal schamen als ik me zou laten gaan!

-Mijn vriend vind het supergeil als ik geluid maak, hijgen en zachtjes kreunen, ik hou me eigenlijk nooit in voor hem, alleen als er mensen thuis zijn enzow, maar anders laat ik me gewoon gaan en hij vind dat heerlijk. Ik fluister ook heel vaak van alles in zn oor, dingen die ik nog met em van plan ben enz enz enz, dat vind ie owk heel geil. Maak je daar dus maar geen zorgen over, ik denk dat ie het eerder jammer vind als je nix laat horen.

2. wat als je van onderen een vies geurtje hebt ofzow of je hebt veel witte vloed, zou een jongen daarvan schrikken en wat kan ik daartegen doen? (tegen geurtjes)

-Als je je gewoon elke ochtend en avond goed van onderen wast hoef je je geen zorgen te maken over vieze geurtjes hoor, lijkt mij! En je hebt juist tijdens de sex heel veel vocht nodig zodat hij makkelijk naar binnen kan, dus veel witte vloed is dan juist prettig, anders gaat het sneller schuren enzow.

3. ik ben nog maagd maar ik gebruik wel tampons, superplus. omdat ik heel veel witte vloed heb, en ik ben nu een tijdje ongesteld, en dat is heel erg hevig.maar ik hoor van een paar vriendinnen van mij dat het bij hun pijn deed.dat komt vaak omdat je vagina dan nog te smal is. zou dat bij mij ook nog zijn, en hoe kan je dan je vagina iets breder maken, want mijn vriend en ik hebben nou al 3 maanden iets en we zijn nog steeds niet verder gegaan omdat ik het niet wil en durf!

-Ten eerste, doe het echt pas alleen als je zeker weet dat je het wil, en niet alleen omdat hij het wel, maar alleen voor jezelf! Het kan de eerste keer pijn doen, bij mij was dat het geval maar ik kon dan ook niet eens de kleinste tampon in, die kreeg ik gewoon niet in. Aangezien jij dan super plus gebruikt, denk ik dat het bij jou wel mee zou vallen. Het is bij iedereen heel verschillend, sommigen voelen totaal geen pijn. Er is volgens mij geen middel om je vagina breder te maken, je moet er gwoon doorheen als het pijn doet maar dat is het zeker wel waard hoor~!
En ik snap niet helemaal, gebruik je nu ook tampons buiten je ongesteldheid voor de vele afscheiding (die witte vloed) want dat is heel slecht. Op die manier kun je veel sneller infecties of iets dergelijks krijgen. Dus als je dat idd doet zou ik daar mee op houden, als je echt zo overvloedig last hebt van afscheiding dat het door je onderbroek/broek heen lekt zou ik even naar de dokter gaan, maar anders is het heel normaal en moet je het gewoon laten gaan, je trekt toch elke dag een schone onderbroek aan?

liefs... [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 13:22
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
1. hij gaat vast niet lachen vind ie waarschijnlijk geil als ie merkt dat je geniet...

2. samen douchen....of gewoon ff wassen...

3. als je niet wilt dan moet je het ook niet doen!!!!!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten