1. als jullie sex met iemand hebben zeg je dan ook dingen of kreun je ofzow, ik ben dus bang dat mijn vriend dus gaat lachen, en ik denk dat ik me ook wel zal schamen als ik me zou laten gaan!
-Mijn vriend vind het supergeil als ik geluid maak, hijgen en zachtjes kreunen, ik hou me eigenlijk nooit in voor hem, alleen als er mensen thuis zijn enzow, maar anders laat ik me gewoon gaan en hij vind dat heerlijk. Ik fluister ook heel vaak van alles in zn oor, dingen die ik nog met em van plan ben enz enz enz, dat vind ie owk heel geil. Maak je daar dus maar geen zorgen over, ik denk dat ie het eerder jammer vind als je nix laat horen.
2. wat als je van onderen een vies geurtje hebt ofzow of je hebt veel witte vloed, zou een jongen daarvan schrikken en wat kan ik daartegen doen? (tegen geurtjes)
-Als je je gewoon elke ochtend en avond goed van onderen wast hoef je je geen zorgen te maken over vieze geurtjes hoor, lijkt mij! En je hebt juist tijdens de sex heel veel vocht nodig zodat hij makkelijk naar binnen kan, dus veel witte vloed is dan juist prettig, anders gaat het sneller schuren enzow.
3. ik ben nog maagd maar ik gebruik wel tampons, superplus. omdat ik heel veel witte vloed heb, en ik ben nu een tijdje ongesteld, en dat is heel erg hevig.maar ik hoor van een paar vriendinnen van mij dat het bij hun pijn deed.dat komt vaak omdat je vagina dan nog te smal is. zou dat bij mij ook nog zijn, en hoe kan je dan je vagina iets breder maken, want mijn vriend en ik hebben nou al 3 maanden iets en we zijn nog steeds niet verder gegaan omdat ik het niet wil en durf!
-Ten eerste, doe het echt pas alleen als je zeker weet dat je het wil, en niet alleen omdat hij het wel, maar alleen voor jezelf! Het kan de eerste keer pijn doen, bij mij was dat het geval maar ik kon dan ook niet eens de kleinste tampon in, die kreeg ik gewoon niet in. Aangezien jij dan super plus gebruikt, denk ik dat het bij jou wel mee zou vallen. Het is bij iedereen heel verschillend, sommigen voelen totaal geen pijn. Er is volgens mij geen middel om je vagina breder te maken, je moet er gwoon doorheen als het pijn doet maar dat is het zeker wel waard hoor~!
En ik snap niet helemaal, gebruik je nu ook tampons buiten je ongesteldheid voor de vele afscheiding (die witte vloed) want dat is heel slecht. Op die manier kun je veel sneller infecties of iets dergelijks krijgen. Dus als je dat idd doet zou ik daar mee op houden, als je echt zo overvloedig last hebt van afscheiding dat het door je onderbroek/broek heen lekt zou ik even naar de dokter gaan, maar anders is het heel normaal en moet je het gewoon laten gaan, je trekt toch elke dag een schone onderbroek aan?
liefs... [/B][/QUOTE]
|