Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2004, 16:33
enema abortion
enema abortion is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 05-03-2004 @ 17:28:
Hehe, Looking Forward is gewoon vet vind ik
En tja, ik wete misschien ook wle neit what's up. Dat hoor je mij ook neit zeggen sjonnie
Ik vul gewoon je lijstje van mensen die niet weten what's up aan
Oud 05-03-2004, 16:44
Verwijderd
ik weet niet whatsup en ben er fokking trots op
Oud 05-03-2004, 16:47
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
ik voel dat er een paar replies zijn verwijderd
Oud 05-03-2004, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 05-03-2004 @ 17:47:
ik voel dat er een paar replies zijn verwijderd
vertel vertel ....
Oud 05-03-2004, 17:47
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 05-03-2004 @ 16:49:
uhu ik snap de hele discussie niet , over wie nou wel of niet weet what's up ed, wat wel en niet kan in de hardcore wereld. Ik heb het idee dat degene met de meeste 7 " 's de meeste true hardcore persoon is ed.

maar let maar niet op mij , ik snap het gewoon allemaal niet.
je moet wel de cruciale platen hebben en een beetje weten waar je over praat ja...

Citaat:
grote klootzaak? that is... ?
helmondsukkel natuurlijk!
Oud 05-03-2004, 17:54
Verwijderd
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 05-03-2004 @ 18:47:
je moet wel de cruciale platen hebben en een beetje weten waar je over praat ja...
ja maar waarom toch altijd dat gezeur over limited edition 7 inches enzo?
Oud 05-03-2004, 17:57
funest
funest is offline
nou en?
Oud 05-03-2004, 17:59
Verwijderd
Citaat:
AM schreef op 05-03-2004 @ 18:57:
nou en?
ik vraag het me gewoon af, problemen mee?
Oud 05-03-2004, 18:30
Verwijderd
hehe ik kom er opeens achter dat ik eigenlijk alleen maar 7''s heb van nederlandse bands.... en wat splits met de andere helft buitenlands
Oud 05-03-2004, 18:40
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 05-03-2004 @ 18:54:
ja maar waarom toch altijd dat gezeur over limited edition 7 inches enzo?
daar draait het natuurlijk niet om... dat je je klassiekers kent lijkt me natuurlijk wel duidelijk, ook al is er zoveel te ontdekken natuurlijk... maar die limited platen. tja je begint met plaatjes kopen 'hey als ik m eerder koop heb ik m op kleur' dat is grappig. je raakt enthousiaster over gelimiteerde platen. zoekt ik het verleden, dat wil je ook compleet hebben... maar dan zie je een 1e pers en een 3e pers op ebay. en natuurlijk aas je dan op die eerste pers, tenzij die 3e pers gelimteerder is. want verzamelen is leuk...

maar als je niet collect zal niemand je dat kwalijk nemen... het is alleen leuk om te vergelijken wie wat heeft en voor hoeveel, onderling ruilen enzo...
Oud 05-03-2004, 18:45
Verwijderd
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 05-03-2004 @ 19:40:
daar draait het natuurlijk niet om... dat je je klassiekers kent lijkt me natuurlijk wel duidelijk, ook al is er zoveel te ontdekken natuurlijk... maar die limited platen. tja je begint met plaatjes kopen 'hey als ik m eerder koop heb ik m op kleur' dat is grappig. je raakt enthousiaster over gelimiteerde platen. zoekt ik het verleden, dat wil je ook compleet hebben... maar dan zie je een 1e pers en een 3e pers op ebay. en natuurlijk aas je dan op die eerste pers, tenzij die 3e pers gelimteerder is. want verzamelen is leuk...

maar als je niet collect zal niemand je dat kwalijk nemen... het is alleen leuk om te vergelijken wie wat heeft en voor hoeveel, onderling ruilen enzo...
ja nee ik snap natuurlijk ook wel dat hc totaal niet daarom draait maar ik vroeg me zo af wat jullie nou zo aantrok van die limiteds maar ach als je t zo bekijkt kan ik t wel snappen ja. Al heb ik nooit de stap terug gemaakt naar lp. eerder dan de stap naar mp3 want de bands die ik leuk vind zijn niet echt veel in haarlemse cd winkels te vinden en nou iedere keer als ik iets wil leren kennen daarvoor ook weer naar amsterdam te gaan, dat wordt nogal duur, helemaal als je bedenkt dat ik op t moment rond moet komen van 90 euro in de maand
Oud 05-03-2004, 19:23
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 05-03-2004 @ 19:45:
ja nee ik snap natuurlijk ook wel dat hc totaal niet daarom draait maar ik vroeg me zo af wat jullie nou zo aantrok van die limiteds maar ach als je t zo bekijkt kan ik t wel snappen ja. Al heb ik nooit de stap terug gemaakt naar lp. eerder dan de stap naar mp3 want de bands die ik leuk vind zijn niet echt veel in haarlemse cd winkels te vinden en nou iedere keer als ik iets wil leren kennen daarvoor ook weer naar amsterdam te gaan, dat wordt nogal duur, helemaal als je bedenkt dat ik op t moment rond moet komen van 90 euro in de maand
En gelijk heb je. Ik heb postzegel verzamelaars ook nooit gesnapt. LP verzamelaars dus ook niet. Tuurlijk is het leuk als je d'r een paar hebt. Maar op MP3 werkt net zogoed, en die kan ik tenminste ook lekker in de bus luisteren.
Ik heb zelf maar 3 7inches. Draai ik ze ooit? Nee. Paar keer gedaan misschien. Mp3's werken een stuk makkelijker (en daar heb ik ze natuurlijk ook op).
Oud 05-03-2004, 19:30
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 05-03-2004 @ 20:23:
En gelijk heb je. Ik heb postzegel verzamelaars ook nooit gesnapt. LP verzamelaars dus ook niet. Tuurlijk is het leuk als je d'r een paar hebt. Maar op MP3 werkt net zogoed, en die kan ik tenminste ook lekker in de bus luisteren.
Ik heb zelf maar 3 7inches. Draai ik ze ooit? Nee. Paar keer gedaan misschien. Mp3's werken een stuk makkelijker (en daar heb ik ze natuurlijk ook op).
al kan je natuurlijk wel die 7'' hebben, en daarnaast op mp3.
heb je toch een collector's item
Oud 05-03-2004, 19:33
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 05-03-2004 @ 20:30:
al kan je natuurlijk wel die 7'' hebben, en daarnaast op mp3.
heb je toch een collector's item
Ach, ik heb ze neit gekocht omdat eht collectors items waren. Ik heb bv de 7inch van Strike ANywhere - Underground Europe 2001 gekocht omdat ik nog nooit ergens iets van hun was tegengekomen en toch wat wou hebben van ze. En 2 good clean fun 7inches gewoon omdat ik ze d'r vet uit vond zien

Had wat nodig om aan mn muur te hangen
Oud 05-03-2004, 19:38
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 05-03-2004 @ 20:33:
Ach, ik heb ze neit gekocht omdat eht collectors items waren. Ik heb bv de 7inch van Strike ANywhere - Underground Europe 2001 gekocht omdat ik nog nooit ergens iets van hun was tegengekomen en toch wat wou hebben van ze. En 2 good clean fun 7inches gewoon omdat ik ze d'r vet uit vond zien

Had wat nodig om aan mn muur te hangen
hahahaha
dat doen meer mensen ja.

ik heb geloof ik nu 9 7''es ofzo.
ik kreeg laatst platenspeler en ben toen wat gaan kopen, alleen staat die platenspeler in nieuwe huis en is nog niet aangesloten, dus dat schiet lekker op.
Oud 05-03-2004, 20:59
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
met downloaden support je kleine bands niet,
als je computer crasht ben je al je mp3's kwijt
platen kan ik over 50 jaar NOG luisteren en doorgeven aan mijn kinderen of doorverkopen als ik ze niet meer leuk vindt
met het origineel hebben heb je iets tastbaars
door mijn stereo toren klinkt alles beter als door de computer
oude bands hebben geen cd's

wat ben je voor een muziekliefhebber zonder muziek, denk ik bij sommigen soms wel eens...

275 7"s, 65 lp's, 80 cd's ofzo
dunno ik tel niet zo vaak...
Oud 05-03-2004, 23:28
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 05-03-2004 @ 21:59:
met downloaden support je kleine bands niet,
als je computer crasht ben je al je mp3's kwijt
platen kan ik over 50 jaar NOG luisteren en doorgeven aan mijn kinderen of doorverkopen als ik ze niet meer leuk vindt
met het origineel hebben heb je iets tastbaars
door mijn stereo toren klinkt alles beter als door de computer
oude bands hebben geen cd's

wat ben je voor een muziekliefhebber zonder muziek, denk ik bij sommigen soms wel eens...

275 7"s, 65 lp's, 80 cd's ofzo
dunno ik tel niet zo vaak...
Ach, jij meot niet zoveel denken. Denk je nou echt dat je met je 12de hands 7inch een band nog support?
Ik ga gewoon zo veel mogenlijk concertjes af en daarmee support ik ene band al goed genoeg vind ik. Ik heb ook gewoon geen geld vooor veel originele cd's. Als ik iets echt geweldig vind koop ik het wel. Maar anders echt neit. Geen geld. Geen zin om te zoeken. Dat soort onzin.

Ik vind het ene beetje een domme redenatie van je hoor. Een muziek liefhebber zonder een kast vol LP's is geen echte muziekliefhebber?
Oud 06-03-2004, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 06-03-2004 @ 00:28:
Ik vind het ene beetje een domme redenatie van je hoor. Een muziek liefhebber zonder een kast vol LP's is geen echte muziekliefhebber?
dat zegt ie toch niet.
Oud 06-03-2004, 08:42
DeadNation
DeadNation is offline
Ik mag dan wel niet weten whatsup.....of whatever dat betekend(leer nou eens dat het een uit de hand gelopen grap is), maar pruttelpot weet het zeker niet.

Ik luister voornamelijk hele snelle hardcore en daar weet ik redelijk wat vanaf. Heb redelijk wat gezien en bezit redelijk wat platen en als klap op de vuurpijl speel ik ook in een band die de trash/fastcore sound speelt(dat zijn niet veel bands helaas). Maargoed ik weet vast niet whatsup. Ik support bands door releases/merch te kopen, hun shows te bezoeken. Bezig met een zine(nog steeds/weer...met chris ditmaal kroket haha). Ik weet niet whatsup. Who gives a fuck. Ik hou van hardcore.

Zet nu maar weer een zooi mp3's op en get a clue gast.....

Zelfde geld voor al die lamers hier die alles moeten afkraken wat met hardcore te maken heeft.
Oud 06-03-2004, 08:55
Verwijderd
Woord omhoog.

- Ik heb zelf geen platenspeler, omdat al mijn geld momenteel al opgaat aan hardcore (cd's/shirts/zines/shows).
- Als Takkeherrie niet weet what's up, hoe moet ik dat dan weten!
- Moge iedereen die iets met hardcore te maken wil hebben luisteren naar de klassiekers en daar lessen uit trekken.
- Ik ga maar weer skateboarden.
Oud 06-03-2004, 09:44
DeadNation
DeadNation is offline
Skateboarden. Duidelijk dat ik ook weer eens moet skaten. Reproach, Suicidal of Bones Brigade op en skaten maar
Oud 06-03-2004, 09:46
testement
testement is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 06-03-2004 @ 09:42:
Ik mag dan wel niet weten whatsup.....of whatever dat betekend(leer nou eens dat het een uit de hand gelopen grap is), maar pruttelpot weet het zeker niet.

Ik luister voornamelijk hele snelle hardcore en daar weet ik redelijk wat vanaf. Heb redelijk wat gezien en bezit redelijk wat platen en als klap op de vuurpijl speel ik ook in een band die de trash/fastcore sound speelt(dat zijn niet veel bands helaas). Maargoed ik weet vast niet whatsup. Ik support bands door releases/merch te kopen, hun shows te bezoeken. Bezig met een zine(nog steeds/weer...met chris ditmaal kroket haha). Ik weet niet whatsup. Who gives a fuck. Ik hou van hardcore.

Zelfde geld voor al die lamers hier die alles moeten afkraken wat met hardcore te maken heeft.
goed!
Oud 06-03-2004, 11:18
enema abortion
Ehm ja LPs kopen heeft meer met een persoonlijke voorkeur te maken denk ik... ik vind het ook leuker om ouwe thrashmetal op LP te hebben. Wat ik ook gaaf vind aan LPs is dat het artwork groter is. Bovendien zijn LPs goedkoper dan CDs (meestal).

En sja die pruttelpot... die gast moet nog ff leren wat hardcore precies inhoudt. Dat geeft verder niet, maar dan moet je niet doen alsof je de wijsheid in pacht hebt.
Oud 06-03-2004, 11:46
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
met een 12e hands 7" uit '88 support je die bands niet nee... maar ik had het over de huidige releases van bands...

aan mp3's heb ik gewoon niks, gecomprimeerde zooi, verlies van geluids kwaliteit, en als je computer crasht zijn ze weg...
Oud 06-03-2004, 11:57
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 06-03-2004 @ 09:42:

Ben ik nou gewoon nog niet wakker of zit je je te verdedigen uit het niets?
Oud 06-03-2004, 11:59
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 06-03-2004 @ 12:57:
Ben ik nou gewoon nog niet wakker of zit je je te verdedigen uit het niets?
Eerst wakker worden en dan replyen.
Oud 06-03-2004, 12:00
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 06-03-2004 @ 12:18:
Ehm ja LPs kopen heeft meer met een persoonlijke voorkeur te maken denk ik... ik vind het ook leuker om ouwe thrashmetal op LP te hebben. Wat ik ook gaaf vind aan LPs is dat het artwork groter is. Bovendien zijn LPs goedkoper dan CDs (meestal).

En sja die pruttelpot... die gast moet nog ff leren wat hardcore precies inhoudt. Dat geeft verder niet, maar dan moet je niet doen alsof je de wijsheid in pacht hebt.
Haha, hardcore is muziek. En toevallig vind ik die muziek wel dope. Verder hoef ik niks te weten ervan. Verder boeit het me ook geen fuck eigenlijk. De geschiedenis ed maakt me echt geen reet uit eigenlijk. Als ik dan niet weet wat het precies in houd, dan ben ik daar alleenmaar blij mee. Ik weet genoeg, meer hoef ik ook neit te weten vinnik. Jullie extreme overdrevenheid maakt het een beetje zielig vinnik eigenlijk, amarja. T is maar wat je leven is he
enema abortion
Citaat:
DeadNation schreef op 06-03-2004 @ 12:59:
Nou, ik denk dat die fruit beter maar gewoon helemaal niet meer kan replyen want wakker of niet, veel zinnigs komt er niet uit.
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 06-03-2004 @ 12:59:
Help me even dan, want ik snap echt even niet waar je post nou opslaat.
Oud 06-03-2004, 12:01
enema abortion
Citaat:
Pruttelpot schreef op 06-03-2004 @ 13:00:
Haha, hardcore is muziek.
En daar ga je al de fout in. Jammer!
Oud 06-03-2004, 12:04
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 06-03-2004 @ 13:00:
Help me even dan, want ik snap echt even niet waar je post nou opslaat.
Op je Minor Threat comment in combinatie met de bullshit die je op dagelijkse basis post.
Oud 06-03-2004, 12:14
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 06-03-2004 @ 13:01:
En daar ga je al de fout in. Jammer!
Hm, dus hardcore is geen muziek? Dan snap ik het even niet meer.

Een levenstijl is het zeker? Hm, nou, voor mij toch echt niet. Hardcore is gewoon relaxte muziek vinnik. Verder niks.
Oud 06-03-2004, 12:15
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 06-03-2004 @ 13:04:
Op je Minor Threat comment in combinatie met de bullshit die je op dagelijkse basis post.
Aha. Op die fiets Had uberhaupt niet verwacht dat je daar serieus op in zou gaan eigenlijk Hehe. Maarja, ik snap je. Toch weer graoppig hoe makkelijk je wel niet op de kast te jagen bent
Oud 06-03-2004, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 06-03-2004 @ 13:14:
Hm, dus hardcore is geen muziek? Dan snap ik het even niet meer.

Een levenstijl is het zeker? Hm, nou, voor mij toch echt niet. Hardcore is gewoon relaxte muziek vinnik. Verder niks.
Tegen de muur. Nekschot. Game over. Exit.
Oud 06-03-2004, 12:20
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
wouszer schreef op 06-03-2004 @ 13:17:
Tegen de muur. Nekschot. Game over. Exit.
Hoe gaat het tegenwoordig in de brugklas er eigenlijk aan toe?
Oud 06-03-2004, 12:33
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 06-03-2004 @ 13:20:
Een stuk intelligenter dan toen jij in de brugklas zat iniedergeval. Zoveel is wel duidelijk.

En op de kast jagen? Ik mag je gewoon niet, daarom ga ik overal op in.
Oud 06-03-2004, 12:48
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 06-03-2004 @ 13:33:
Een stuk intelligenter dan toen jij in de brugklas zat iniedergeval. Zoveel is wel duidelijk.

En op de kast jagen? Ik mag je gewoon niet, daarom ga ik overal op in.
Ow jongetje toch.....
Het forum was neit half zo leuk geweest zonder jou
Oud 06-03-2004, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 06-03-2004 @ 13:20:
Sorry hoor, maar hardcore gaat juist om het 'hokje' eromheen. Stop and think. Waarom denk je dat het de enige stroming is (voorzover ik weet, misschien hardcore hiphop ook) waar major labels, de media en andere schadelijke factoren nauwelijks grip op hebben gekregen? Dat er in een 'scene' zoveel mensen zijn die bewust niet drugs gebruiken en vlees eten? Dat de nummers over serieuze issues gaan en de praatjes ertussendoor ook? Dat mensen zelf bands, zines en labels oprichten en concerten organiseren? Omdat het gewoon 'wel chille' muziek is? Zit je ons nou allemaal voor de gek te houden of zeg je met Minor Threat op de achtergrond 'dope muziek duuuude'?
En laten we het niet over mijn intelligentie gaan hebben, ik doe 4 gymnasium met het meest bèta-profiel, en heb nog nooit een onvoldoende gestaan.

Om maar even te citeren:

Wasting time on kids like you makes it harder. You'd never stand up to take a stance, or fight for what you believe. You're only here to be a star, but that won't get you far. Why are you here? I know just where you're at. You thought it was another scene, but you caught on quick and it's not what it seems. You don't know what this means....seen kids come around without a clue. They talk their shit, but never followed through. Living a lie a month to a year, but never knowing what it means to keep it clear.

Veel plezier als je er ooit achterkomt wat hardcore betekent .

edit: ik claim zelf absoluut niet hardcore te zijn of veel ervan te weten. Maar ik kan wel zeggen dat hardcore betekenis geeft aan mijn leven. Een prettige middag nog.

Laatst gewijzigd op 06-03-2004 om 13:11.
Oud 06-03-2004, 12:56
Malfunction
Malfunction is offline
hahaha iets een topic !! Te gek !

"Hardcore is alleen muziek"
Oud 06-03-2004, 12:56
Malfunction
Malfunction is offline
Ow en ik houd TOTAAL niet van Minor Threat
Oud 06-03-2004, 13:33
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
wouszer schreef op 06-03-2004 @ 13:55:
<knip wijze les van de goddelijke professor Wouszer>
Hehehe, ow, wat geweldig toch weer hier
Maarem. Ik vind eht muziek. Fijne muziek, daarom ga ik naar zoveel concertjes, daarom luister ik het en daarom geil ik op Sam Frijthoff. Dat hele hokje erom heen vinnik wel grappig hoor, daar neit van. Maar om nou te zeggen dat het mijn stijl van leven is? Nee. Totaal niet.
En trouwens, neit alle hardcore zooi is straight edge hoor.
Oud 06-03-2004, 22:35
enema abortion
STRIKE 3 - YOU'RE OUT!

Oei wat een mooie strikeout van pruttelpot op de geweldige worp van Wouszer!

*and the crowd goes wild*
Oud 07-03-2004, 02:47
harrie84
harrie84 is offline
tering, hoe kut is dit!!!!
Oud 07-03-2004, 10:46
mainsupreme
mainsupreme is offline
leuke clip, maar wat een K*T muziek, bah

het word weer tijd om de moshpit dominator te gaan spelen
Oud 07-03-2004, 19:57
86dagreed
86dagreed is offline
wouszer,vind je het nodig te bewijzen dat je enige kennis hebt?
ik vind dat je wel beetje te veel suck loopt te dicken, maar goed, je posts zijn meestal goed dus ik ga daar ook niet al te moeilijk over doen.

verder: een vermakelijke discussie. en voor mensen die denken dat ik iets tegen arjan heb (michelle-griet) bij deze: neen, dat heb ik niet.

verder deel 2: ik ben brak.

verder deel 3: nee, dat is niet edge

verder deel 4:

verder deel 5:ijskoman.
Oud 07-03-2004, 20:04
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
friso bewijzen is beter voor je gelijk.

wouter is slim.
ik ben true en dedicated.

en daar heb je bewijzen voor nodig toch?

Oud 07-03-2004, 20:18
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 07-03-2004 @ 21:04:
friso bewijzen is beter voor je gelijk.

wouter is slim.
ik ben true en dedicated.

en daar heb je bewijzen voor nodig toch?

ik ben dan ook niemand.
dan hoef ik ook niets te bewijzen.
Oud 07-03-2004, 20:41
MikeyMo
MikeyMo is offline
Maar het filmpje blijft leuk.
Oud 07-03-2004, 22:12
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 07-03-2004 @ 21:41:
Maar het filmpje blijft leuk.
Zeker
Oud 07-03-2004, 22:30
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
deze discussie begon omdat IK het filmpje gay vind.

begin nou niet weeeeer!

Regels voor berichten