Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
maar als je niet collect zal niemand je dat kwalijk nemen... het is alleen leuk om te vergelijken wie wat heeft en voor hoeveel, onderling ruilen enzo...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb zelf maar 3 7inches. Draai ik ze ooit? Nee. Paar keer gedaan misschien. Mp3's werken een stuk makkelijker (en daar heb ik ze natuurlijk ook op). |
![]() |
||
Citaat:
heb je toch een collector's item ![]()
||
Citaat:
![]() Had wat nodig om aan mn muur te hangen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dat doen meer mensen ja. ik heb geloof ik nu 9 7''es ofzo. ik kreeg laatst platenspeler en ben toen wat gaan kopen, alleen staat die platenspeler in nieuwe huis en is nog niet aangesloten, dus dat schiet lekker op.
|
met downloaden support je kleine bands niet,
als je computer crasht ben je al je mp3's kwijt platen kan ik over 50 jaar NOG luisteren en doorgeven aan mijn kinderen of doorverkopen als ik ze niet meer leuk vindt met het origineel hebben heb je iets tastbaars door mijn stereo toren klinkt alles beter als door de computer oude bands hebben geen cd's wat ben je voor een muziekliefhebber zonder muziek, denk ik bij sommigen soms wel eens... 275 7"s, 65 lp's, 80 cd's ofzo dunno ik tel niet zo vaak...
||
Citaat:
Ik ga gewoon zo veel mogenlijk concertjes af en daarmee support ik ene band al goed genoeg vind ik. Ik heb ook gewoon geen geld vooor veel originele cd's. Als ik iets echt geweldig vind koop ik het wel. Maar anders echt neit. Geen geld. Geen zin om te zoeken. Dat soort onzin. Ik vind het ene beetje een domme redenatie van je hoor. Een muziek liefhebber zonder een kast vol LP's is geen echte muziekliefhebber? |
![]() |
|
Ik mag dan wel niet weten whatsup.....of whatever dat betekend(leer nou eens dat het een uit de hand gelopen grap is), maar pruttelpot weet het zeker niet.
Ik luister voornamelijk hele snelle hardcore en daar weet ik redelijk wat vanaf. Heb redelijk wat gezien en bezit redelijk wat platen en als klap op de vuurpijl speel ik ook in een band die de trash/fastcore sound speelt(dat zijn niet veel bands helaas). Maargoed ik weet vast niet whatsup. Ik support bands door releases/merch te kopen, hun shows te bezoeken. Bezig met een zine(nog steeds/weer...met chris ditmaal kroket haha). Ik weet niet whatsup. Who gives a fuck. Ik hou van hardcore. Zet nu maar weer een zooi mp3's op en get a clue gast..... Zelfde geld voor al die lamers hier die alles moeten afkraken wat met hardcore te maken heeft.
|
Verwijderd
|
Woord omhoog.
- Ik heb zelf geen platenspeler, omdat al mijn geld momenteel al opgaat aan hardcore (cd's/shirts/zines/shows). - Als Takkeherrie niet weet what's up, hoe moet ik dat dan weten! - Moge iedereen die iets met hardcore te maken wil hebben luisteren naar de klassiekers en daar lessen uit trekken. - Ik ga maar weer skateboarden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ehm ja LPs kopen heeft meer met een persoonlijke voorkeur te maken denk ik... ik vind het ook leuker om ouwe thrashmetal op LP te hebben. Wat ik ook gaaf vind aan LPs is dat het artwork groter is. Bovendien zijn LPs goedkoper dan CDs (meestal).
En sja die pruttelpot... die gast moet nog ff leren wat hardcore precies inhoudt. Dat geeft verder niet, maar dan moet je niet doen alsof je de wijsheid in pacht hebt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En op de kast jagen? Ik mag je gewoon niet, daarom ga ik overal op in.
||
Citaat:
Het forum was neit half zo leuk geweest zonder jou ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En laten we het niet over mijn intelligentie gaan hebben, ik doe 4 gymnasium met het meest bèta-profiel, en heb nog nooit een onvoldoende gestaan. Om maar even te citeren: Wasting time on kids like you makes it harder. You'd never stand up to take a stance, or fight for what you believe. You're only here to be a star, but that won't get you far. Why are you here? I know just where you're at. You thought it was another scene, but you caught on quick and it's not what it seems. You don't know what this means....seen kids come around without a clue. They talk their shit, but never followed through. Living a lie a month to a year, but never knowing what it means to keep it clear. Veel plezier als je er ooit achterkomt wat hardcore betekent ![]() edit: ik claim zelf absoluut niet hardcore te zijn of veel ervan te weten. Maar ik kan wel zeggen dat hardcore betekenis geeft aan mijn leven. Een prettige middag nog. Laatst gewijzigd op 06-03-2004 om 13:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarem. Ik vind eht muziek. Fijne muziek, daarom ga ik naar zoveel concertjes, daarom luister ik het en daarom geil ik op Sam Frijthoff. Dat hele hokje erom heen vinnik wel grappig hoor, daar neit van. Maar om nou te zeggen dat het mijn stijl van leven is? Nee. Totaal niet. En trouwens, neit alle hardcore zooi is straight edge hoor. ![]() |
![]() |
|
wouszer,vind je het nodig te bewijzen dat je enige kennis hebt?
ik vind dat je wel beetje te veel suck loopt te dicken, maar goed, je posts zijn meestal goed dus ik ga daar ook niet al te moeilijk over doen. verder: een vermakelijke discussie. en voor mensen die denken dat ik iets tegen arjan heb (michelle-griet) bij deze: neen, dat heb ik niet. verder deel 2: ik ben brak. verder deel 3: nee, dat is niet edge verder deel 4: ![]() verder deel 5:ijskoman.
||
Citaat:
dan hoef ik ook niets te bewijzen.
|
|