Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja, was hem vergeten... Voor mijn part mag ie bij een stuurfout keihard de muur in duiken en zijn benen allebei breken... Ik ben zowiezo geen fan van hem, en na wat ie in oostenrijk geflikt heeft gun ik hem dit wel... Sorry |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
1: Montoya
2: M. Schumacher 3: R. Schumacher 4: Heidfeld 5: Barrichello 6: Panis 7: Verstappen ![]()
|
Verwijderd
|
Kwali geweest, uitslag:
1. JP Montoya 2. D Coulthard 3. M Schumacher 4. R Schumacher 5. R Barrichello 6. J Trulli Goede kwalificatie voor montoya, ik had hem niet zo hoog verwacht. Coulthard (zoals gewoonlijk op monaco) ook goede kwalificatie, toch wel jammer dat schumachr niet naast Montoya staat, anders had Schumacher Montoya wrl eens voorbij kunnen gaan, nu zie ik hem dat toch niet doen. Mijn voorspelling voor de race is dan ook zo: 1. JP Montoya 2. M Schumacher 3. D Coulthard 4. R Barrichello 5. J Trulli 6. R Schumacher dezelfde mensen dus die in de kwalificatie in de top 6 zijn geeindigd ![]() Of er moeten zulke gekke dingen gaan gebeuren dat het anders mot zijn, maar goed het IS monaco dus je weet maar nooit ![]() |
![]() |
|
wtf was Barrichello aan het doen
eerst vol acherop Raikonen toen te hard bij zn stop-and-go en met die drive trough helemaal uit de punten
|
![]() |
HEeeeeeeerlijke race!!!!
Super van DC, eindelijk weer eens en verdiend! Rubinho was de weg een beetje kwijt in de race, zonde voor raikkonen. En al die mazzelaars op hun "bootjes" lekker chillen , op steenworp afstand 1 vd mooiste races bekijken...zucht Dit deed de f1 weer ten goede
||
Citaat:
![]() zo'n bootje wil ik ook ![]() ik ga zeker daar wonen als ik veel geld ga verdienuh ![]()
|
![]() |
Leuk om te zien, hoe dicht men op elkaar bleef rijden ('David, schiet es op!').
![]() Jammer dat er niet valt in te halen op Monaco, jammer dat Button en Barrichello niet hun ogen open hadden, interessant dat blijkt dat Coulthard ook zonder Hakkinen iets kan, interessant dat Schumacher niet won. Interessante race. ![]() En de volgende keer gaat het regenen. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[F1] Nieuwtjes Sandersss | 479 | 02-04-2007 15:28 | |
Vrije tijd |
[F1] GP van Amerika Sandersss | 25 | 04-07-2006 11:20 | |
Vrije tijd |
[F1] GP Monaco Sandersss | 54 | 31-05-2006 14:36 | |
Vrije tijd |
Doornbos vanaf GP Monaco in tweede Red Bull Verwijderd | 1 | 11-05-2006 21:26 | |
Vrije tijd |
Gp Monaco mrhanky | 99 | 26-05-2004 15:51 | |
Vrije tijd |
Mika Hakkinen stopt definitief met F1 Buzzzfuzzz.vs | 13 | 27-07-2002 20:52 |