Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik betwijfel of je met het Nederlands dat Sjaak een vertalend individu aanleert de voor de jury gewenste esthetisch verantwoorde vertaling had kunnen produceren. ![]()
||
Citaat:
ben jij degene die een beetje ziek is? ![]() Hee maar toen had ik niet kunnen winnen nu misschien wel ik kan nu wel beter Nederlands dan toen ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik weet niet om welke doelgroep het nou precies gaat eigenlijk, maar je kunt jezelf er altijd stiekem bijsmokkelen natuurlijk. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
jah, daar zouden wij ook aan mee mogen doen, ware het niet dat onze altijd chaotische maar lieve latijnlerares de blaadjes ietsjes te laat had gekopieerd/ontvangen, dus was de termijn al verstreken..maar ach, was wel leuk geweest
|||
Citaat:
![]() Het was geen grap, dit zijn gewoon de eigenschappen die je nodig hebt om een goede, mooie vertaling te leveren. Citaat:
||
Citaat:
hey, zo klinkt het beter. Als ik dat had geweten had ik misschien wel mee gedaan (ik neem maar even aan dat het in het Nederlands moet. toch toch?) mmfr misschien volgend jaar
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V #69 Verwijderd | 382 | 06-10-2008 21:37 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M Ray | 500 | 18-09-2006 16:24 | |
De Kantine |
Spam sextinction | 52 | 27-03-2004 12:12 | |
De Kantine |
Hulp gevraagd bij standpunten voor zeil partij school! Mindfields | 11 | 24-09-2003 22:13 |