Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja hoor, we zijn 2e van europa!!
http://socom.gamebattles.com/standings.php Nog ff en dan 1ste en dan stoppen en op naar socom II ![]()
||
Citaat:
En ten 2e is vragen naar warez hier zowieso uit ten boze.. altijd al geweest en voor zover het duidelijk is zal het ook altijd zo blijven Nou komop FBen van Games, laat je eens zien want dit gaat nergens heen!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Valkenburg zal hij Lauke wel meebedoelen, ook zo'n gast die abnormaal goed is @ UT. Hij had een paar 1000 dollar gewonnen op de world cyber games in Zuid Korea meen ik.
Maar ff to the point mohamedjalal wat was je nick bij insta, heb ook altijd ut (99) gespeeld en op een vrij hoog niveau ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() wat is je nick bij TO? |
![]() |
|
Yo!
Sneak Ik gebruikte welleens de naam benice of mohamedjalal, Maar met de naam waarmee ik succes maakten was echter NirvaNa. Johnnie-mannuh En uhm...je zult me niet geloven als ik zeg dat ik zelfs in de zomervakantie achter de pc zat? Met een koelkast achter mijn reet....en nog minimaal dagelijks 4 cola flessen op mijn bureau? Zelfs op fucking 5mei was ik bezig.... Ik kwam gegeven moment niet eens meer buiten.ja die kut-hond uitlaten ![]() MJ
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja.. was nr 1 van 2on2 europe... niet iets om supertrots op te zijn aangezien het nou niet superactve was.. Zit momenteel in RvS nr 1 clan van UK en speel TO atm... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() topicstarter zat d8 ik in [PiK] en KiK. maar da's 2 jaar geleden ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Welke spel staat bij jou hoog in je rang-lijst Daar hoeft echt geen streepje jonge !?!? Welke spel? Verbeter dan àlles, eikel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
[TAB] God [ENTER [TAB] Fly [ENTER] [TAB] Ghost [ENTER] [TAB] Summon nuclearwarhead [ENTER] [TAB] Allweapons [ENTER] [TAB] Allammo [ENTER] Eeeeeeeeeen spelen maar ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Gamen op EEE Batave | 4 | 26-01-2011 16:30 | |
Games |
de beste games die ooit gemaakt zijn Verwijderd | 287 | 28-05-2008 15:35 | |