Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gisteravond is het me al wel duidelijk geworden. Bij soaps maakt het ook eigenlijk geen reet uit of je een aflevering mist. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb zowel gister als eergister gemist..
|
![]() |
Claire kwam binnen toen Kira Hugo aan het troosten was. Ze flipte helemaal terwijl het niets te betekenen had.
Bij de Engel is een brief binnengekomen dat het zo goed als zeker is dat de Engel kan blijven bestaan. Carlo wil bekend maken dat hij iets heeft met Tara maar Tara wil dit niet en zegt tegen hem dat ze niets hebben. Duuk wordt vriendelijk doch dringend verzocht zijn kamer in Waalberg binnen een half uur te verlaten wegens overlast en wanbetaling. (Hier eindigde het gisteren mee) Bettina komt Ariël en Floor vertellen dat het spreekuur voor tienermoeders binnenkort kan beginnen. Kira weet niet hoe ze zich moet gedragen tegenover Hugo omdat ze hem eigenlijk nog steeds leuk vind. Claire is ontzettend chagrijnig en loopt op iedereen te zeiken. Ook heeft Claire door dat Floor verlieft is op Bram en verteld dit aan Ellen. Ellen gelooft haar niet echt. JP weigert Hugo en Duuk drinken te geven in de Engel omdat ze voor de uitbreiding van het Beatrix zijn. Dan gaan ze naar de kamer van Duuk (Hugo, Joost, Duuk en nog wat meisjes) waar ze vervolgens veel overlast veroorzaken. Wat weer tot gevolg heeft dat Duuk de volgende ochtend zijn kamer uit wordt gezet. (Wat ik hierboven al zei) zo dit was het wel zo ongeveer. Het staat wel een beetje allemaal door elkaar maar in deze volgorde kwam het in me op. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hij is iig gestopt omdat ie liever achter de schermen wilde gaan werken. Dat doet ie nu ook, let maar eens op de aftiteling. misschien krijgt hij er ooit spijt van en komt ie weer terug, maar ik zou niet weten hoe. Moet hij dan een soort Robin van ONM gaan spelen gezien de staat van zijn hersens?
||
![]() |
Citaat:
Maar volgens mij houden ze de mogelijkheid wel open. Anders hadden ze hem wel dood gevonden ofzo. Nu is het een open einde en kan er nog vanalles gebeuren. |
![]() |
||
Citaat:
Heel dom van Aafke dat ze "De Engel" gaat verkopen! Allemaal door dei rotKoen! Chris is ook vervelend(dat is die jongen die nu ook meewerkt met Hugo en Kyra). Komende week worden het héééle leuke afleveringen!
Spoiler
Laatst gewijzigd op 07-03-2004 om 11:52. |
![]() |
||
Citaat:
Als je op dinsdag een aflevering mist en hem toch wil zien, moet je tot zondag wachten om hem alsnog te kunnen zien. Intussen heb je al gezien hoe het woensdag, donderdag en vrijdag verder ging en is die aflevering van dinsdag dus niet meer leuk. Bij gtst kun je het tenminste gelijk de volgende morgen kijken of opnemen, zodat je het nog voor de volgende aflevering kan bekijken. Dat van ONM is alleen nuttig als je de aflevering van vrijdag hebt gemist (of een rijtje, zoals woensdag-donderdag-vrijdag).
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nah, ik denk dat als ie terug komt het na een tijdje op wonderbaarlijke wijze wel weer goed gaat komen met hem, net zo als meestal in soaps
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik vind Floor trouwens verschrikkelijk. Ik hoop dat ze snel vertrekt nu ze niet meer zwanger is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Helemaal als je het in 'soaptijd' bekijkt. En ze wilde het zo snel mogelijk vergeten omdat ze ook niet meer aan de verkrachting wilde denken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Lingerie enquete ! Help jij me ? Debora v Hoven | 3 | 05-03-2008 17:28 | |
Films, TV & Radio |
Onm # 1 Kim-x | 58 | 13-05-2007 10:18 | |