Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2002, 17:23
Verwijderd
Laat jij je beinvrloeden door je vrienden? Of doe je geheel je eigen ding, of heb je toch zoiets van nou ze hebben allemaal dat merk schoenen, dan kan ik toch niet een nepmerk kopen?? Heb jij dezelfde soort stijl als jou vrienden of juist geheel anders, je eigen stijl.
En stel ze vinden jou stijl of kleding nix draag je het dan ook niet meer (ondanks dat je het zelf wél mooi vind!)

Laat je je ook qua mening makkelijk meegaan met de menigte en hou je stilletjes je mond terwijl je het er neit mee eens bent? Of gil je uit wat jij denkt, of hoe fout iemand is???

KOrtom, ben jij een meeloper of sta jij geheel in je eigen schoenen en doe je lekker wat jij zelf wilt (of iets ertussen)??

Vertel et maar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2002, 17:29
Secreet
Secreet is offline
Ik denkd at mensen dat van mij wel weten
Oud 23-05-2002, 17:35
shanli
shanli is offline
Ik let daar allemaal niet zo op,als ik het mooi vind koop ik het,ongeacht het feit dat iedereen met dàt merk loop en ik met een ander,ok,stom voorbeeld,maar je gebruikte da ook al.
Maar ik soms twijfel ik wel,ik ben redelijk snel bang dat ik 'slechte kritiek' krijg.
Ik ben iets tussen in denk k,maar ik probeer nu sterk in mijn schoenen te staan en proberen doen wat ik wil ....
Oud 23-05-2002, 17:38
mystic girl
mystic girl is offline
mij interesseert het niet echt of ik met de menigte meega of niet. ieder persoon is en denkt gewoon anders. een vriendin van me is helemaal weg van miss sixty, sommige kleding daarvan is wel mooi en dank ik weleens van, zal ik me ook eens zo gaan kleden, maar dan weet ik toch dat ik me daar niet goed in ga voelen.
en met mijn mening uiten; ik heb altijd een eigen mening en ga meestal ook overal op in als ik het er niet mee eens ben, (ouders en leraren ), behalve als een ander een goed argument voor zijn mening heeft en ik vind dat ook wel, wordt mijn mening beiinvloedt.
het is niet zo dat ik een bitch ben en het er nergens mee eens ben, maar ik ben dus wel een persoon die met beide benen op de grond staat en zich niet zo snel van de wijs laat brengen.
Oud 23-05-2002, 17:42
Verwijderd
Mn vriendinnen zijn allemaal zon top40 mensen, met gewoon heel normale kleren die je in elke gemiddelde modewinkel wel tegenkomt.. nja, dat vinnik dus niet zo leuk, dus ik trek lekker mn eigen kleertjes aan.. en zij vinden het allemaal niet zo leuk wat ik draag geloof ik, zeker geen capuchontruien en bandgirlies en wijde broeken zien ze ook niet zo zitten, maar daar trek ik me nix van aan..

Ik laat ook andere mensen gewoon hun gang gaan.. als ik iemand zie die iets draagt wat ik niet mooi vind ga ik m niet helemaal afkraken.. ieder zn eigen smaak..

En mn eigen mening.. ik zeg m meestal wel maar niet dat ik boven iedereen uit ga kakelen ofzo.. en als het om iets niet zo belangrijks gaat en dr gaan weer hele discussie van komen anders hou ik m ook vaak voor me..

Laatst gewijzigd op 23-05-2002 om 17:50.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 18:03
euro
euro is offline
Ik heb trek me er niet echt veel van aan, mijn vriendinnen/vrienden hebben bijna allemaal wel een andere smaak zal maar zeggen, sommige gewoon normaaltjes en sommige hebben echt suuper koele kleertjes! Maar ik koop altijd wat ikzelf mooi vind, ik draag vooral felle kleurtjes enzo en rare combinatie's, veel (gekleurde) sieraden (armbandjes) en heel soms half zelfgemaakte dingen Maar ik vind dat gewoon leuk dus ja...boeiuh!

Myrthe
Oud 23-05-2002, 18:04
¤ LunaBelle ¤
¤ LunaBelle ¤ is offline
Ik draag wat ik zelf mooi vind. Maar ik zal niet zo snel in een groep roepen dat ik iets niet mooi vind ( Ik roep sowieso nooit iets in een groep, want daar ben ik veel te verlegen voor )
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 18:11
utopian me
utopian me is offline
hmzzz, ik weet het niet, ik begin steeds sterker in m'n schoenen te staan... ooit was ik me totaal niet bewust wat mensen van me dachten, het boeide me niet, altijd vrolijk en natuurlijk verschrikkelijk naief.... nouja, dat heb ik geweten ook in de 2e... toen heb ik iig niet zo'n koewl jaar gehad en daardoor in de 3e ook niet doordat ik toen dus pas echt de gevolgen aan mezelf merkte, ik was onzeker geworden. durfde opeens niet meer goed wat ik eigenlijk wilde...
in de 4e kwam ik in een andere klas waar ze dus niks van mij wisten en opeens kreeg ik redelijk wat vriendinnen en kon ik weer veel meer mezelf zijn, ik begon weer m'n eigen oordelen over mensen te krijgen en zo ook over kleding, een eigen mening heb ik zoiezo en daar heb ik ook nooit van afgezien...
nu in de 5e heb ik het gewoon echt hardstikke naar m'n zin op school.... toch doe ik nog altijd heel erg voorzichtig kwa kleding bijvoorbeeld.... want ik heb een andere smaak dan veel mensen bij mij op school, maar durf dat maar in kleine mate te laten zien... maar ik kan wel weer gewoon goed mezelf zijn en vind niet echt dat ik een meeloper ben..
hmzzz, oke.... beetje lang verhaal geworden
Oud 24-05-2002, 19:14
muckymouse
muckymouse is offline
mijn vrienden hier in de buurt zijn totaal anders dan ik. DUs daar heb ik me helemaal niet laten door beïnvloeden. Zij vinden mij wel een beetje raar, maar ze zien wel in dat t mijn stijltje is, en ze vinden t ook wel leuk ofzo.

Dan heb ik nog aisa die in amsterdam woont, wij beïnvloeden elkaar wel lichtelijk, en toch zijn we weer totaal anders, he ais?

tja je pikt hier en daar wel ideetjes op, maar of die persé van je vrienden afkomen? in mijn geval dus meestal niet
Oud 24-05-2002, 19:21
Verwijderd
Citaat:
muckymouse schreef:
mijn vrienden hier in de buurt zijn totaal anders dan ik. DUs daar heb ik me helemaal niet laten door beïnvloeden. Zij vinden mij wel een beetje raar, maar ze zien wel in dat t mijn stijltje is, en ze vinden t ook wel leuk ofzo.

Dan heb ik nog aisa die in amsterdam woont, wij beïnvloeden elkaar wel lichtelijk, en toch zijn we weer totaal anders, he ais?

tja je pikt hier en daar wel ideetjes op, maar of die persé van je vrienden afkomen? in mijn geval dus meestal niet
precies, jij hebt meer wijde pijpjes-over-mjin-schoenen stijl en ik meer hangpants-op-me-schoenen We willen wel vaak tzelfde, maar bijv me moeder heeft denk ik van die visies van Myrthe heeft een piercing en nou wil Aisa dr ook een! haha wat een muts (maar das nie zo geloof ik )
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 19:41
konflict
konflict is offline
Mijn vrienden lijken eigenlijk in de verste verte niet op mij... qua kleding, muziek, hobby's en denkbeelden zijn er heel veel verschillen. Wat dat betreft ben ik wat alternatiever (in de brede zin van 't woord) ingesteld. Ik laat me dus niet beinvloeden door vrienden, maar doe m'n eigen ding. Zo is m'n kledingstijl gebaseerd op m'n muzieksmaak, waardoor 't anders is dan de kledingstijl van m'n vrienden (ik: funky, oldschool kleding, gecombineerd met 'trendy' kleding en alternatieve kleding, m'n vrienden: 'normaal' denk ik, wat de meeste jongens aanhebben, zoals zwart/witte puma schoenen )
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 19:51
Nuck
Nuck is offline
Ik geloof dat ik niet echt beïnvloed wordt door vrienden. Er is niet één met exact dezelfde stijl als ik. Af en toe krijg ik wel commentaar, als ik bijv. een blouse van RL aanheb, maar dat is dan altijd op een grappige manier. Andersom net zo, natuurlijk. Ze respecteren me zoals ik ben, en dat doe ik bij hen ook .
Oud 24-05-2002, 21:34
Verwijderd
Ik loop niet mee met al die trends enzo, zoals je nu overal dat nieuwe model van Puma ziet (ik had ze al anderhalf jaar geleden, ik ben de trendsetter ), als ik iets mooi vind dan koop ik het meestal gewoon. Ik let wel op dat ik niet echt heel erg opval omdat het er zo vreemd ofzo uitziet. Wel een beetje normaal. Ik vraag trouwens wel aan mn vriendinnen wat ze er van vinden, maar ga het niet veranderen als ze het niet mooi vinden ofzo.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 21:45
Roxy
Roxy is offline
hmm ik heb niet echt een hele aparte stijl ofzow maar ik geloof nie dat ik me laat beinvloeden door mensen... ik heb een vriendin die wel ongeveer dezelfde stijl heeft en we als we naar concertje gaan dan nemen we oowk weleens hetzelfde tshirt mee naar huis ofzow maar dat is gewoon omdat we echt hetzelfde leuk vinden vaak... zij is alleen in sommige dingen denk ik net iets sportiever gekleed...
Oud 25-05-2002, 08:43
Thutshui
Thutshui is offline
Eerder keek is wel es wat dingetjes af bij vrienden van me, maar echt kopiëren of d'r bij horen was niet de intentie...

Ik heb nu dus ook best wel een kast vol met allemaal verschillende stijlen, best leuk om dat met elkaar te combineren... Ach, ik denk dat ik in de loop der jaren een vreemde stijl d'r op na heb gelaten, het is nu zelfs zo dat mensen hier in Assen mij na gaan apen [K3, bellenblaas, streepjessokken, koksbroeken etc.] terwijl dat allemaal nog niet eens 'nieuw' is ofzo, voor hun blijkbaar wel...

Maar of je vraag te beantwoorden: Nee, ik laat me niet meer beïnvloeden door kleren etc. van m'n vrienden.
Oud 25-05-2002, 09:04
Loesje
Loesje is offline
Ik laat me niet echt beïnvloeden door mijn vrienden. Veel vrienden van school, lopen er anders bij dan ik. Ik respecteer wat zij dragen, en hoop dat ze dat ook bij mij doen. Ik krijg weleens reacties naar mijn hoofd : of ik het nodig vind om een merkje op mijn kleding te hebben! Maar ach ik voel me er lekker bij....dus kan ik dat wel aan. Vrienden die ik via hockey heb, beïnvloeden mij misschien wel iets meer. Maar dat komt omdat daar gewoon veel mensen rondlopen met dezelfde stijl als ik, en zo kan ik wat leuke dignen bij hun zien. Ik doe er weleens ideetjes op.

Maar als ze zeggen dat ze iets niet mooi vinden, dan ligt het eraan wat ik er zelf van vind of ik het wel of niet nog draag. Als ik zelfs iets heb, en ik vind het heel mooi en vind het me goed staan, dan maken opmerkingen me niets uit! Zolang ik er zelf maar blij mee ben toch?
Oud 25-05-2002, 09:08
Roos
Roos is offline
Veel van m'n vrienden hebben dezelfde stijl als ik, maar sommige kleden zich heel anders. Heb ik totaal geen problemen mee hoor, het is weer eens wat anders.

Ik bepaal over het algemeen natuurlijk zelf wat ik draag, maar als al m'n vrienden zeggen dat het er echt niet uit ziet, zal ik wel op ze vertrouwen (ik denk niet dat het zal voorkomen, eigenlijk, maar je weet maar nooit).

Als ik "iets anders" ga kopen, een galajurk ofzo, zijn de meningen van vrienden/zusje/moeder wel belangrijker. Zoiets is best moeilijk kopen.
Oud 25-05-2002, 11:08
Verwijderd
ik heb hier eigenlijk niet echt zoveel vrienden en al zeker niet met wijde broeken en skateschoenen dus nee ik laat me totaal niet door hun beinvloeden
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 11:23
Bienie
Bienie is offline
Kledingstijl ga ik gewoon mijn eigen gang, ik zie er wel anders uit dan mijn vriendinnen...het maakt me ook niet uit als ze iets niet mooi vinden,maar meestal vinden ze het wel koel.

Mijn mening zeg ik ook altijd gewoon eerlijk, als ik het ergens niet mee eens ben of als ik wat vind dan zeg ik dat gewoon...

ik ben niet erg beinvloedbaar dus
Oud 25-05-2002, 12:15
Paulaah
Paulaah is offline
Ik denk dat iedereen zich onbewust wel een beetje laat beinvloeden door vrienden..
Ik sta wel redelijkvoor mezelf maar ik laat me ook wel een beetje beinvloeden...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 13:14
flamez
flamez is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
Laat jij je beinvrloeden door je vrienden? Of doe je geheel je eigen ding, of heb je toch zoiets van nou ze hebben allemaal dat merk schoenen, dan kan ik toch niet een nepmerk kopen??

Eh nee, dat [probleem] heb ik niet, ik heb alleen kisten omdat ze fijn lopen... en lang meegaan [belangrijk met kleedgeld :>]

Citaat:
Heb jij dezelfde soort stijl als jou vrienden of juist geheel anders, je eigen stijl.
En stel ze vinden jou stijl of kleding nix draag je het dan ook niet meer (ondanks dat je het zelf wél mooi vind!)
Ik ben de enige in mijn vriendengroep die een metalfan is, en het maakt me wel wat uit wat ze van mijn stijl vinden , maar niet dat ik ga veranderen omdat ze he tniet mooi vinden, vrienden moeten je toch accepteren zoals jebent?

Citaat:
Laat je je ook qua mening makkelijk meegaan met de menigte en hou je stilletjes je mond terwijl je het er neit mee eens bent? Of gil je uit wat jij denkt, of hoe fout iemand is???
Nee als ik het ergens niet mee eens ben, ga ik er het liefst diep op in... [vraag maar aan dobermann ]

Citaat:
KOrtom, ben jij een meeloper of sta jij geheel in je eigen schoenen en doe je lekker wat jij zelf wilt (of iets ertussen)??

Vertel et maar
Trek je eigen conclusie maar

Greetz

Flamez
Oud 25-05-2002, 13:21
the tourist
the tourist is offline
Nee. Mijn vrienden hebben (meestal) heel ander soort kleren als ik. Een vriendin van mij wil altijd per se merkkleren, mij boeit dat totaal niet. Ik koop gewoon wat ik leuk vind. Ik vind het wel leuk om te horen dat iemand mijn kleren leuk vind, maar als ze het niet leuk vinden (of niks van zeggen, is meestal hetzelfde), maakt het me niet uit
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 13:53
Hukkie
Hukkie is offline
Ik heb eerst heel lang tegen een bepaald meisje opgekeken waar ik een possje mee in de klas heb gezeten. Ze had echt een heel leuke stijl en daar keek ik het zo'n beetje van af Ze was niet echt een vriendin van me ofzo, maar ik bewonderde haar wel. Beetje naief, maar ja, zo ben ik.

Daarna een hele poos gehad dat ik mn eigen stijl een beetje ben gaan ontwikkelen, en dat zijn er nogal wat geweest, vandaar dat ik nu een enorme mix heb

Het zijn eigenlijk geen vrienden die er invloed op hebben gehad, maar meer mensen die ik van een afstandje bewonderde, maar gelukkig is dat nu wel weer een beetje op zn retour want eigenlijk is het heel belachelijk om tegen mensen op te kijken, helaas gebeurd het alleen nogal eens en daar moet ik maar eens vanaf.

ZO!
Oud 25-05-2002, 15:57
Luca
Luca is offline
Ik word regelmatig beinvloed door anderen. Of het ook een echte uitwerking krijgt, ligt helemaal aan mij. Soms opperen ze goede ideeen en zal ik ze een kans geven en heel vaak blaas ik het zlef af. Ik ben onafhankelijk
Oud 25-05-2002, 16:01
Verwijderd
bij mijn vrienden gaat dat niet zo.. allemaal een eigen smaak en we zeggen eerlijk of we t wel of niet mooi vinden.
Wat ik mooi vin is breed.. wat ik voor mezelf leuk vind is een stuk minder breed.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2002, 16:44
liesje 19
liesje 19 is offline
ik laat me niet echt beinvloeden door vrienden ofzo. Als zij iets leuk vinden hoef ik het echt niet te kopen ofzo.
Natuurlijk wordt ik wel een beetje beinvloed door vrienden, maar dat is te verwaarlozen. Ik doe gewoon wat ik zelf wil
Oud 25-05-2002, 17:11
dark_shadow
dark_shadow is offline
Ik laat me niet beinvloeden door mijn vrienden, de meesten hebben een volledig andere stijl. Der is maar 1 vriendin van mij die zich ook gothic kleedt, da andere hebben allemaal een compleet andere stijl , dus , nope , ik draag wat ik wil
Oud 25-05-2002, 17:56
boardbabe
boardbabe is offline
neuj, ik trek gewoon aan wat ik leuk vind, en als dr wat in de mode is wat iets minder is (trouwens heel irri, want dan kun je nergens meer leuke schoenen kopen omdat overal van die lage sportschoentjes met van die strepen te koop zijn) dan zoek ik gewoon tot ik iets leuks vind
Oud 29-05-2002, 17:18
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Ik heb geen vrienden.
Soms heb je van die forummers die je gewoon heeeeeeeel graag een dikke knuffel wil komen geven
Oud 29-05-2002, 17:29
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:

Soms heb je van die forummers die je gewoon heeeeeeeel graag een dikke knuffel wil komen geven
Inderdaad *springt bovenop je *knuffeltdood*
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 17:51
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
ik vind zelf dat ik mijn eigen stijl heb

ben je het daar niet met me over eens, kom dan maar op met je argumenten
Oud 29-05-2002, 19:17
CryperA
CryperA is offline
Mijn echte (2) vriendjes, waaronder me eigen mama nog wel ja, hebben een totaal andere smaak.
En kennissen, mensen waarmee ik mee omga (p school etc.) die hebben ook een totaal andere smaak.

Dus mijn kleding wordt niet echt beinvloed ofzo. Mij mening laat ik meestal wel altijd horen, maar niet altijd want dan ben ik bang dat iemand iets verkeerd opvat.
Oud 29-05-2002, 21:03
enrico
enrico is offline
draag wel een beetje dezelfde stijl als m'n vrienden enzo,
maar heb ook veel dingen die ik alleen draag, puur omdat IK het mooi vind.

(intresseert me wel een beetje wat mensen van mijn kleding stijl vinden, maar niet zo erg dat ik me daar door ga veranderen)

greetz Enrico
Oud 29-05-2002, 22:14
June bug
June bug is offline
De meeste van mijn vrienden hebben wel ongeveer dezelfde soort kleren aan... Alleen hebben ze een beetje een afkeer van wijde broeken, en ik vind ze noujuist cool..
Ik kopieer ook geen dingen van vrienden ofzow... kweenie, ik draag gewoon wat ik wil... Als ik me moest aanpassen aan de kritiek van m'n vrienden zou ik bijna helemaal niks meer aankunnen wat ik heb
Maar dat doe ik dus niet, ik trek lekker aan wat ik zelf wil, en het boeit me niet wat anderen zeggen eigenlijk...
Oud 29-05-2002, 23:39
McMotion
McMotion is offline
jah natuurlijk word ik beinvloed door vrienden... dôh.. iedereen die in deze topic zegt dat hij dat niet doet is een naief konijn
Oud 30-05-2002, 06:16
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
Ik heb wel mn eigen manier van leven, ook kledingstijl enzo. Maar soms als ik heel veel met 1 groep personen omga die een bepaalde stijl hebben dan op de 1 of andere manier trekt dat me wel aan........niet dat ik opeens zo word maar ik merk wel aan mezelf dat ik meer richting hun ga denken.....
Oud 03-06-2002, 20:07
blacky
blacky is offline
De kleding en mening is die geheel van mijzelf...of ze het nou mooi of leuk vinden of niet....ze nemen me maar zoals ik ben.
Oud 03-06-2002, 20:25
Slither
Slither is offline
'k Ontdek dankzij vrienden wel andere, nieuwe dingen, maar, zoals hier al is gezegd, ik kies zelf of ik 't dan draag of niet
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 20:28
konflict
konflict is offline
Citaat:
McMotion schreef:
jah natuurlijk word ik beinvloed door vrienden... dôh.. iedereen die in deze topic zegt dat hij dat niet doet is een naief konijn

of... iedereen die zegt dat mensen altijd worden beinvloed, zijn zelf gefrustreerd omdat zij zich wel door hun vrienden laten beinvloeden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten