Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn vrienden lijken eigenlijk in de verste verte niet op mij... qua kleding, muziek, hobby's en denkbeelden zijn er heel veel verschillen. Wat dat betreft ben ik wat alternatiever (in de brede zin van 't woord) ingesteld. Ik laat me dus niet beinvloeden door vrienden, maar doe m'n eigen ding. Zo is m'n kledingstijl gebaseerd op m'n muzieksmaak, waardoor 't anders is dan de kledingstijl van m'n vrienden (ik: funky, oldschool kleding, gecombineerd met 'trendy' kleding en alternatieve kleding, m'n vrienden: 'normaal' denk ik, wat de meeste jongens aanhebben, zoals zwart/witte puma schoenen
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik geloof dat ik niet echt beïnvloed wordt door vrienden. Er is niet één met exact dezelfde stijl als ik. Af en toe krijg ik wel commentaar, als ik bijv. een blouse van RL aanheb, maar dat is dan altijd op een grappige manier. Andersom net zo, natuurlijk. Ze respecteren me zoals ik ben, en dat doe ik bij hen ook
![]()
|
Verwijderd
|
Ik loop niet mee met al die trends enzo, zoals je nu overal dat nieuwe model van Puma ziet (ik had ze al anderhalf jaar geleden, ik ben de trendsetter
![]() |
![]() |
|
hmm ik heb niet echt een hele aparte stijl ofzow maar ik geloof nie dat ik me laat beinvloeden door mensen... ik heb een vriendin die wel ongeveer dezelfde stijl heeft en we als we naar concertje gaan dan nemen we oowk weleens hetzelfde tshirt mee naar huis ofzow maar dat is gewoon omdat we echt hetzelfde leuk vinden vaak... zij is alleen in sommige dingen denk ik net iets sportiever gekleed...
|
Eerder keek is wel es wat dingetjes af bij vrienden van me, maar echt kopiëren of d'r bij horen was niet de intentie...
Ik heb nu dus ook best wel een kast vol met allemaal verschillende stijlen, best leuk om dat met elkaar te combineren... Ach, ik denk dat ik in de loop der jaren een vreemde stijl d'r op na heb gelaten, het is nu zelfs zo dat mensen hier in Assen mij na gaan apen [K3, bellenblaas, streepjessokken, koksbroeken etc.] terwijl dat allemaal nog niet eens 'nieuw' is ofzo, voor hun blijkbaar wel... Maar of je vraag te beantwoorden: Nee, ik laat me niet meer beïnvloeden door kleren etc. van m'n vrienden.
|
Ik laat me niet echt beïnvloeden door mijn vrienden. Veel vrienden van school, lopen er anders bij dan ik. Ik respecteer wat zij dragen, en hoop dat ze dat ook bij mij doen. Ik krijg weleens reacties naar mijn hoofd : of ik het nodig vind om een merkje op mijn kleding te hebben! Maar ach ik voel me er lekker bij....dus kan ik dat wel aan. Vrienden die ik via hockey heb, beïnvloeden mij misschien wel iets meer. Maar dat komt omdat daar gewoon veel mensen rondlopen met dezelfde stijl als ik, en zo kan ik wat leuke dignen bij hun zien. Ik doe er weleens ideetjes op.
Maar als ze zeggen dat ze iets niet mooi vinden, dan ligt het eraan wat ik er zelf van vind of ik het wel of niet nog draag. Als ik zelfs iets heb, en ik vind het heel mooi en vind het me goed staan, dan maken opmerkingen me niets uit! Zolang ik er zelf maar blij mee ben toch?
|
Veel van m'n vrienden hebben dezelfde stijl als ik, maar sommige kleden zich heel anders. Heb ik totaal geen problemen mee hoor, het is weer eens wat anders.
Ik bepaal over het algemeen natuurlijk zelf wat ik draag, maar als al m'n vrienden zeggen dat het er echt niet uit ziet, zal ik wel op ze vertrouwen (ik denk niet dat het zal voorkomen, eigenlijk, maar je weet maar nooit). Als ik "iets anders" ga kopen, een galajurk ofzo, zijn de meningen van vrienden/zusje/moeder wel belangrijker. Zoiets is best moeilijk kopen.
|
Kledingstijl ga ik gewoon mijn eigen gang, ik zie er wel anders uit dan mijn vriendinnen...het maakt me ook niet uit als ze iets niet mooi vinden,maar meestal vinden ze het wel koel.
Mijn mening zeg ik ook altijd gewoon eerlijk, als ik het ergens niet mee eens ben of als ik wat vind dan zeg ik dat gewoon... ik ben niet erg beinvloedbaar dus ![]()
|||||
![]() |
Citaat:
Eh nee, dat [probleem] heb ik niet, ik heb alleen kisten omdat ze fijn lopen... en lang meegaan [belangrijk met kleedgeld :>] Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Greetz Flamez
|
![]() |
Nee. Mijn vrienden hebben (meestal) heel ander soort kleren als ik. Een vriendin van mij wil altijd per se merkkleren, mij boeit dat totaal niet. Ik koop gewoon wat ik leuk vind. Ik vind het wel leuk om te horen dat iemand mijn kleren leuk vind, maar als ze het niet leuk vinden (of niks van zeggen, is meestal hetzelfde), maakt het me niet uit
|
![]() |
|
Ik heb eerst heel lang tegen een bepaald meisje opgekeken waar ik een possje mee in de klas heb gezeten. Ze had echt een heel leuke stijl en daar keek ik het zo'n beetje van af
![]() Daarna een hele poos gehad dat ik mn eigen stijl een beetje ben gaan ontwikkelen, en dat zijn er nogal wat geweest, vandaar dat ik nu een enorme mix heb ![]() Het zijn eigenlijk geen vrienden die er invloed op hebben gehad, maar meer mensen die ik van een afstandje bewonderde, maar gelukkig is dat nu wel weer een beetje op zn retour want eigenlijk is het heel belachelijk om tegen mensen op te kijken, helaas gebeurd het alleen nogal eens en daar moet ik maar eens vanaf. ZO!
|
Ik word regelmatig beinvloed door anderen. Of het ook een echte uitwerking krijgt, ligt helemaal aan mij. Soms opperen ze goede ideeen en zal ik ze een kans geven en heel vaak blaas ik het zlef af. Ik ben onafhankelijk
![]()
|
ik laat me niet echt beinvloeden door vrienden ofzo. Als zij iets leuk vinden hoef ik het echt niet te kopen ofzo.
Natuurlijk wordt ik wel een beetje beinvloed door vrienden, maar dat is te verwaarlozen. Ik doe gewoon wat ik zelf wil
|
![]() |
Ik laat me niet beinvloeden door mijn vrienden, de meesten hebben een volledig andere stijl. Der is maar 1 vriendin van mij die zich ook gothic kleedt, da andere hebben allemaal een compleet andere stijl , dus , nope , ik draag wat ik wil
![]()
|
neuj, ik trek gewoon aan wat ik leuk vind, en als dr wat in de mode is wat iets minder is (trouwens heel irri, want dan kun je nergens meer leuke schoenen kopen omdat overal van die lage sportschoentjes met van die strepen te koop zijn) dan zoek ik gewoon tot ik iets leuks vind
![]()
|
Mijn echte (2) vriendjes, waaronder me eigen mama nog wel ja, hebben een totaal andere smaak.
En kennissen, mensen waarmee ik mee omga (p school etc.) die hebben ook een totaal andere smaak. Dus mijn kleding wordt niet echt beinvloed ofzo. Mij mening laat ik meestal wel altijd horen, maar niet altijd want dan ben ik bang dat iemand iets verkeerd opvat.
|
![]() |
draag wel een beetje dezelfde stijl als m'n vrienden enzo,
maar heb ook veel dingen die ik alleen draag, puur omdat IK het mooi vind. (intresseert me wel een beetje wat mensen van mijn kleding stijl vinden, maar niet zo erg dat ik me daar door ga veranderen) greetz Enrico
|
![]() |
De meeste van mijn vrienden hebben wel ongeveer dezelfde soort kleren aan... Alleen hebben ze een beetje een afkeer van wijde broeken, en ik vind ze noujuist cool..
Ik kopieer ook geen dingen van vrienden ofzow... kweenie, ik draag gewoon wat ik wil... Als ik me moest aanpassen aan de kritiek van m'n vrienden zou ik bijna helemaal niks meer aankunnen wat ik heb ![]() Maar dat doe ik dus niet, ik trek lekker aan wat ik zelf wil, en het boeit me niet wat anderen zeggen eigenlijk...
|
![]() |
Ik heb wel mn eigen manier van leven, ook kledingstijl enzo. Maar soms als ik heel veel met 1 groep personen omga die een bepaalde stijl hebben dan op de 1 of andere manier trekt dat me wel aan........niet dat ik opeens zo word maar ik merk wel aan mezelf dat ik meer richting hun ga denken.....
||
Citaat:
of... iedereen die zegt dat mensen altijd worden beinvloed, zijn zelf gefrustreerd omdat zij zich wel door hun vrienden laten beinvloeden ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Disney bant sigaretten in films Methuselah | 14 | 26-07-2007 10:59 | |
Psychologie |
Solomon Asch en de wonderlijke wereld van conformiteit: wat jij? Nona | 14 | 18-01-2007 21:43 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen..?..?..? 0oFZo0 | 22 | 01-02-2003 16:48 | |
Liefde & Relatie |
Invloed van je vrienden en vriendinnen romdom luckyleo | 6 | 17-12-2002 15:40 | |
Lifestyle |
Beïnvloed worden door vrienden/vriendinnen. S | 40 | 31-10-2002 21:19 | |
Lifestyle |
Veranderen van lifestyle... miss_sunshinegirl | 36 | 17-08-2002 11:56 |