![]() |
|
![]() |
Morgen is het dan zover...
Het Eurovisie Songfestival vanuit Estland,Tallinn. Het zal op de televie te zien zijn op Nederland 2 en het begint om 21.00 uur tot 00.05. Meer informatie kun je vinden op : www.esctoday.com groetjes marieke Laatst gewijzigd op 24-05-2002 om 20:02. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
goed zo toch iemand die voor belgie is ze zeggen dat Sergio nu laatst enzo gaat eindigen zelf verwacht hij dat hij 8 ste zou worden of in de top 5 gaat geraken dus vanavond zullen we zien ![]()
||
Citaat:
![]()
|
'k zoek, heel simpel, een playlist, of in iedergeval een lijst waarop al die artiesten met hun liedjes genoteerd zijn, schijnt best wel moeilijk zijn te vinden, want mij is het nog nie gelukt, jullie vast wel?
![]() gelieve meteen de link naar de playlist, dus niet zoiets: http://www.esctoday.com/ want daar staat ie nie ![]()
|
Letland heeft gewonnen
elk jaar erger ik mij er weer aan dat de buurlanden/vriendjes elkaar de 12 punten geven (uitzondering dit jaar Turkijke-Duitsland ![]() hierdoor kan een land als belgië gewoon niet winnen en waarom Duitsland bij de favorieten hoorde, ik heb geen idee, ze waren zo afschuwelijk slecht, die zangeres stond volgens mij stijf van de zenuwen
||
![]() |
Citaat:
die Duitse stond niet stijf van de zenuwen die was volgens mij en mijn moeder.......blind! ![]() btw ik vond Malta het beste ![]() |
![]() |
|
![]() |
Vroeger was het een heel gebeuren, mijn moeder vond het erg leuk om naar te kijken, al die landen en verschillende liedjes, zo zag je nog eens wat. Ik vond het vooral leuk om laat op te blijven
![]() Maar de laatste jaren walg ik echt van dit gedoe. Het is een en al schijnheilig gedoe, vriendjespolitiek en een politiek geblabla geworden. Ten eerste doet zingt bijna iedereen in het engels, zo is niet meer leuk om te kijken, kan net zo goed de top40 aanzetten. Ten tweede valt het echt op gewoon wie de meeste punten krijgt; gwoon het land die je 'te vriend wil houden'! Zwitserland en Oostenrijk geven elkaar, Spanje+Portugal, Frankrijk+Engeland en nu weer Letland dat wint, hoe toevallig ![]() Dus ik weiger te kijken ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|