ik ben niet super aso ofzow, maar loop wel overal tegen aan te trappen (figuurlijk dan he

). Als er hele aardige mensen zijn zoals de vent van de fietsenstalling, dan ben ik ook heel vriendelijk en beleefd en wil ik zelfs U zeggen, maar als mensen mij behandelen als klein kind, dwingen dak u zeg, of politieagent zijn geworden(

) of gwoon geen respect tonen omdak toevallig nog niet volwassen ben

kom op, soms gaan mensen zo aso met mekaar om omdat ze denken dat ze boven je staan. Als de conducteur boos op mij word en gaat flippen over de jeug van tegenwoordig en hoe aso ze wel niet zijn en dat mensen geen grote mond moeten hebben maar braaf moeten wezen en dat die voeten NIET op de bank mogen, tja..... drie keer raden waar mijn voeten dan 3sec later liggen

Juist ja, ik geef egt geen grote mond ofzow hoor dus dan moeten mensen dat ook niet atomatisch denken. Maar als een oud (en lief

) conducteurtje in de trein naar luxemburg op een rustige zaterdag middag vriendelijk mij erop attendeerd dat het eigenlijk niet mag, die voeten daar, dan heb ik dr alle begrip voor, bied ik mijn excuses aan en gaan mijn voettekes daar direct weer weg.
Kijk, tuurlijk zijn mensen wel es moe dat ze aso reageren, maarmensen die bijv flippen als je per vergissing 'jij' zegt, die kunnen wat mij betrefd naar de maan lopen. U moet je verdienen. Alhoewel ik het bij ouderen atomatisch wel doe (die zijn nl meestal te dement, althans degen die ik ontmoet ivm me moeders werk, om hun houding te veranderen.)
Agja, ik vind niet dat ik asociaal ben, al1 een beetje opstandig

, ik kan niet tegen arrogantie, men moet niet denken dat ze beter zijn dan een ander, alhoewel niemand er aan ontkomt dit wel es een keertje te suggeren/denken of te laten blijken

maarja, that happens a lot, kun je nie egt veel aan doen,
alles wat je kunt doen, en ietsje meer, that's all.
...
sara