Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2004, 09:53
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
xCAVINx schreef op 09-03-2004 @ 23:15:
en daar gaat het alemaal om om de punten feet first en niet zo pussy op het poduim staan en wuifen van vang me fok dat dive or die!!!!

feet first head walks alles voor de MOSH!!!!!!

en nu wil ik die foto zien....
wat ben jij een king hee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2004, 10:03
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Queen Klazina Wok schreef op 10-03-2004 @ 10:53:
wat ben jij een king hee

wat doet ie dan op een lostprophets show?
Oud 10-03-2004, 10:39
Verwijderd
heeeeeeeeeeeele vette avond gehad <3

ben ik trouwens de enige die de gitarist van F4af nogal op Silent Bob vond lijken??

foto's f4af:

foto's LP

wel beetje jammer van die kutjes, mn vriend heeft nog ruzie gehad met een van hun omdat hij foto's ging maken en hij voor haar stond dus toen duwde ze m steeds van t plateau af (hoe zielig kun je zijn??)

Laatst gewijzigd op 10-03-2004 om 10:46.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 11:10
Verwijderd
cool mortischa
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 11:14
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
ben ik trouwens de enige die de gitarist van F4af nogal op Silent Bob vond lijken??

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Oud 10-03-2004, 11:38
Jules
Jules is offline
Citaat:
xCAVINx schreef op 09-03-2004 @ 23:15:
en daar gaat het alemaal om om de punten feet first en niet zo pussy op het poduim staan en wuifen van vang me fok dat dive or die!!!!

feet first head walks alles voor de MOSH!!!!!!

en nu wil ik die foto zien....
Ja! Een show zonder pijn is geen show natuurlijk!

\x/

MOSH!
Oud 10-03-2004, 12:23
Verwijderd
Citaat:
drezzz schreef op 10-03-2004 @ 12:14:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 14:01
xCAVINx
xCAVINx is offline
ik wil gewoon die dive zien godverdomme en maakt mij niet uit of ik iemand pijn heb gedaan(boudewijn) had je maar niet onder mij moeten staan stelltje pussy,souwe sta
Oud 10-03-2004, 14:27
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 10-03-2004 @ 11:39:
heeeeeeeeeeeele vette avond gehad <3

Idd maar hij was dan wel de dunne versie van Silent Bob ..
Oud 10-03-2004, 16:43
Jules
Jules is offline
Citaat:
xCAVINx schreef op 10-03-2004 @ 15:01:
en maakt mij niet uit of ik iemand pijn heb gedaan
nee dat is natuurlijk niet hardcore
Oud 10-03-2004, 17:23
Reserv
Reserv is offline
Ik sta steil achterover van de gemiddelde afgestompte Bizkit-mening hier.

U guys zijn niet helemaal lekker als je de prophets vorig jaar in Paradiso kut vond, dat was met 80 die-hards in de kleine zaal. FFAF rulde maandag ook wel, maar lostprophets waren echt zwaar oke.

Als je de prophets in het hokje 'metal' wil duwen, ben je helemaal niet goed bij je hoofd. Dan doe je ze zwaar tekort, ik vind hun muziek nergens mee te vergelijken (FFAF lijkt wel op ze, maar wie is dan door wie geinspireerd? Dacht ik ook...) Start Something en The Fake Sound zijn een stuk beter dan de gemiddelde Bizkit.

Oja, ik vind ze absoluut niet 'lekker', volges mij is elke gast hier die ze gay vindt, enigzins te ver doorgeslagen met de vergelijking met Westlife, waarvan zij geheid enkele cds van in hun cd rekje hebben liggen... Wel lekker handtekeningen van Lee en Stu gescoord (die hadden trouwens allebei hun vriendin bij zich, maar dat terzijde).

xxx
Oud 10-03-2004, 17:28
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
®obin schreef op 10-03-2004 @ 18:23:

U guys zijn niet helemaal lekker als je de prophets vorig jaar in Paradiso kut vond, dat was met 80 die-hards in de kleine zaal. FFAF rulde maandag ook wel, maar lostprophets waren echt zwaar oke.

Als je de prophets in het hokje 'metal' wil duwen, ben je helemaal niet goed bij je hoofd. Dan doe je ze zwaar tekort, ik vind hun muziek nergens mee te vergelijken (FFAF lijkt wel op ze, maar wie is dan door wie geinspireerd? Dacht ik ook...) Start Something en The Fake Sound zijn een stuk beter dan de gemiddelde Bizkit.

Oja, ik vind ze absoluut niet 'lekker', volges mij is elke gast hier die ze gay vindt, enigzins te ver doorgeslagen met de vergelijking met Westlife, waarvan zij geheid enkele cds van in hun cd rekje hebben liggen... Wel lekker handtekeningen van Lee en Stu gescoord (die hadden trouwens allebei hun vriendin bij zich, maar dat terzijde).

xxx
Gij zijt HCPride Robin uit R'dam ??
Oud 10-03-2004, 17:54
MikeyMo
MikeyMo is offline
Ik vind hun nieuwe nummer best kut eigelijk, Last Train Home..
Oud 10-03-2004, 18:22
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 10-03-2004 @ 18:54:
Ik vind hun nieuwe nummer best kut eigelijk, Last Train Home..
ja inderdaad veels te gelikt.
maar aan de andere kant blijft de melodie goed hangen net zooals bij Burn burn
Oud 10-03-2004, 19:50
MikeyMo
MikeyMo is offline
jep das waar..
Oud 10-03-2004, 20:10
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
yada yada yada
dat jij nou fan bent van lp, wil niet zeggen dat iedereen ze geweldig moet vinden..

en ik vind dat je ffaf tekort doet door ze te vergelijken met lostprophets
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 20:16
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:

xxx
ik heb nog nooit andere cd's gehad dan metal cd's.
dus dat slaat nergens op.
alleen shinobi vs dragon ninja was okey de rest sucks.
en hoef ze ook niet live te zien, moeite niet waard
Oud 11-03-2004, 08:47
pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
Waah, die foto's zijn moohooi!
Ik baal zo dat ik weer eens niet mocht en de rest van mijn vrienden wel..
Oud 11-03-2004, 18:13
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:

xxx
Ce-El-Wan zegt:

The Fake Sound Of Progress is een regelrechte Incubus (in hun science periode) rip-off, met een zanger die iets te veel z'n best doet om Mike Patton te imiteren.

Die nieuwe vertoont wel iets meer een eigen geluid, maar nu is het eigenlijk wel heel erg gladjes geworden.
Oud 11-03-2004, 22:07
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Iedereen die ffaf op een lijn zet met lp heeft zn recht om commentaar te leveren over muziek verspeeld.
Oud 12-03-2004, 11:14
Reserv
Reserv is offline
Wat ik wilde zeggen, is dat ik een beetje moe wordt van alle mensen die, zodra iets een beetje populairder wordt, het meteen vinden sucken. De prophets waren helemaal cool toen ze nog underground waren, maar nu wordt het wat bekender en zijn ze ineens alle 6 gay. Triest.

En dat terwijl het geluid niet veranderd is, zelfs alternatiever is geworden (luister naar 'Burn Burn', 'We Are Godzilla, You Are Japan', en 'To Hell We Ride', gaat hardcore kant op). Naar mijn mening is een band commercieel zodra ze de muziek gaat aanpassen om meer te verkopen. En dus NIET zodra een band meer ambities heeft dan alleen de underground. Vonden die mensen die wel naar het concert gaan, maar toch lostprophets afzeiken, ze nog wel leuk ten tijde van 'Weekender' en 'Here Comes The Party'?

Ik verplicht jullie natuurlijk niet om fan van de prophets te zijn, maar ze afzeiken omdat ze wat gladder klinken is nogal simpel. Ik weet dat het heel wijs is als je bands kan noemen die niemand anders kent, maar met zn tweeen bij zon concert staan is ook geen fuck aan. Geen hard feelings verder...

Als we het toch over bands hebben die niemand kent, kennen jullie 100 Reasons, 12 Stones of 30 Seconds To Mars? En kan iemand me vertellen hoe de band heet van die gast die Spike speelt in Buffy/Angel...? Die treden binnenkort in de Melkweg op, maar k ben de naam vergeten...

xxx
Oud 12-03-2004, 11:20
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
®obin schreef op 12-03-2004 @ 12:14:
Wat ik wilde zeggen, is dat ik een beetje moe wordt van alle mensen die, zodra iets een beetje populairder wordt, het meteen vinden sucken. De prophets waren helemaal cool toen ze nog underground waren, maar nu wordt het wat bekender en zijn ze ineens alle 6 gay. Triest.

En dat terwijl het geluid niet veranderd is, zelfs alternatiever is geworden (luister naar 'Burn Burn', 'We Are Godzilla, You Are Japan', en 'To Hell We Ride', gaat hardcore kant op). Naar mijn mening is een band commercieel zodra ze de muziek gaat aanpassen om meer te verkopen. En dus NIET zodra een band meer ambities heeft dan alleen de underground. Vonden die mensen die wel naar het concert gaan, maar toch lostprophets afzeiken, ze nog wel leuk ten tijde van 'Weekender' en 'Here Comes The Party'?

Ik verplicht jullie natuurlijk niet om fan van de prophets te zijn, maar ze afzeiken omdat ze wat gladder klinken is nogal simpel. Ik weet dat het heel wijs is als je bands kan noemen die niemand anders kent, maar met zn tweeen bij zon concert staan is ook geen fuck aan. Geen hard feelings verder...

Als we het toch over bands hebben die niemand kent, kennen jullie 100 Reasons, 12 Stones of 30 Seconds To Mars? En kan iemand me vertellen hoe de band heet van die gast die Spike speelt in Buffy/Angel...? Die treden binnenkort in de Melkweg op, maar k ben de naam vergeten...

xxx

put a sock in it
Oud 12-03-2004, 11:24
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 11-03-2004 @ 19:13:
Ce-El-Wan zegt:

The Fake Sound Of Progress is een regelrechte Incubus (in hun science periode) rip-off.
Ik vond het ook al een incubus band.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 11:54
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
ik vond het erg tof!
FFAF vond ik eigenlijk leuker dan lp, maar goed, leuke avond gehad. helaas moest ik om 11 uur al weg om de trein te kunnen halen..
Oud 12-03-2004, 11:57
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 11-03-2004 @ 23:07:
Iedereen die ffaf op een lijn zet met lp heeft zn recht om commentaar te leveren over muziek verspeeld.
dit gaat echt te ver. Als iemand (ik bijvoorbeeld ) FFAF nou gewoon leuker vind, wat is daar dan mis mee. LP was echt wel goed, maar FFAF vond ik ook echt heel erg koel, misschien wel leuker. En wat fijn dat jij bepaald wie het recht heeft om te reageren op muziek
Oud 12-03-2004, 13:14
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Rebirth Of Cool schreef op 12-03-2004 @ 12:57:
dit gaat echt te ver. Als iemand (ik bijvoorbeeld ) FFAF nou gewoon leuker vind, wat is daar dan mis mee. LP was echt wel goed, maar FFAF vond ik ook echt heel erg koel, misschien wel leuker. En wat fijn dat jij bepaald wie het recht heeft om te reageren op muziek
Ehm, jij begrijpt mijn post niet helemaal geloof ik .
Ik zeg dat iedereen die ffaf muzikaal gezien in hetzelfde hokje als lostprophets plaatst gewoon totaal geen verstand heeft van muziek. Ik vond LP helemaal niet zo vet, en ik vond ffaf wel helemaal geweldig.

Dus hoe jij mijn stukje leest is me een beetje onduidelijk .

En @ robin: ik zeik ze niet af vanwege hun nieuwe muziekstijl, ik vond ze live gewoon een beetje tegenvallen, kan ook door al die irritante klojo's in de pit komen btw. En de band van Marsters heet Ghost of the Robot.
Oud 12-03-2004, 22:30
mixtape
mixtape is offline
Enkele nummers van het afgelopen concert lostprophets nu te beluisteren op 3FM. Achteraf ook vast te beluisteren op de website van 3voor12
Oud 15-03-2004, 16:56
Reserv
Reserv is offline
Waarom die muziek altijd in hokjes willen duwen, vraag ik me ineens in een helder moment af...

xxx
Oud 15-03-2004, 16:59
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
®obin schreef op 15-03-2004 @ 17:56:
Waarom die muziek altijd in hokjes willen duwen, vraag ik me ineens in een helder moment af...

xxx
Zodat het makkelijker is om een band te vinden die lijkt op een band die je al leuk vindt.
Oud 16-03-2004, 12:02
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:

xxx
ja, dat vraag ik me ook altijd af

kusjes
Oud 16-03-2004, 12:26
Verwijderd
Citaat:

xxx
dude kun je aub eens ophouden met die xxx 's jes , zo lijk je nog gayer dan mij
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 12:43
86dagreed
86dagreed is offline
die zanger is gay.
dat was hij al in 2002.
maar jeetje.

handschoenen.

'nee sorry schat, nu niet neuken, ff eerst mijn tong borstelen'
Oud 18-03-2004, 12:19
Reserv
Reserv is offline
Voelen mensen zich nou echt zo bedreigd of zo? Ik ben echt héél hetero, hoor... En is het niet goed voor je zelfvertrouwen als er iemand rondloopt die nog gayer is dan jijzelf? By the way, laat Ian van lostprophets lekker homofiele handschoentjes aantrekken als-ie dat wil... Je zult maar zeker zijn over je geaardheid, dan kan je dat soort dingen toch wel maken?

xxx (lekker puh)
Reageren

Regels voor berichten