Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
heeeeeeeeeeeele vette avond gehad
![]() ben ik trouwens de enige die de gitarist van F4af nogal op Silent Bob vond lijken?? ![]() foto's f4af: ![]() ![]() foto's LP ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() wel beetje jammer van die kutjes, mn vriend heeft nog ruzie gehad met een van hun omdat hij foto's ging maken en hij voor haar stond ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 10-03-2004 om 10:46. |
![]() |
||
Citaat:
\x/ MOSH!
|
Ik sta steil achterover van de gemiddelde afgestompte Bizkit-mening hier.
U guys zijn niet helemaal lekker als je de prophets vorig jaar in Paradiso kut vond, dat was met 80 die-hards in de kleine zaal. FFAF rulde maandag ook wel, maar lostprophets waren echt zwaar oke. Als je de prophets in het hokje 'metal' wil duwen, ben je helemaal niet goed bij je hoofd. Dan doe je ze zwaar tekort, ik vind hun muziek nergens mee te vergelijken (FFAF lijkt wel op ze, maar wie is dan door wie geinspireerd? Dacht ik ook...) Start Something en The Fake Sound zijn een stuk beter dan de gemiddelde Bizkit. Oja, ik vind ze absoluut niet 'lekker', volges mij is elke gast hier die ze gay vindt, enigzins te ver doorgeslagen met de vergelijking met Westlife, waarvan zij geheid enkele cds van in hun cd rekje hebben liggen... Wel lekker handtekeningen van Lee en Stu gescoord (die hadden trouwens allebei hun vriendin bij zich, maar dat terzijde). xxx
||
Citaat:
||
Citaat:
maar aan de andere kant blijft de melodie goed hangen net zooals bij Burn burn
||
Citaat:
dus dat slaat nergens op. alleen shinobi vs dragon ninja was okey de rest sucks. en hoef ze ook niet live te zien, moeite niet waard
||
Citaat:
The Fake Sound Of Progress is een regelrechte Incubus (in hun science periode) rip-off, met een zanger die iets te veel z'n best doet om Mike Patton te imiteren. Die nieuwe vertoont wel iets meer een eigen geluid, maar nu is het eigenlijk wel heel erg gladjes geworden.
|
Wat ik wilde zeggen, is dat ik een beetje moe wordt van alle mensen die, zodra iets een beetje populairder wordt, het meteen vinden sucken. De prophets waren helemaal cool toen ze nog underground waren, maar nu wordt het wat bekender en zijn ze ineens alle 6 gay. Triest.
En dat terwijl het geluid niet veranderd is, zelfs alternatiever is geworden (luister naar 'Burn Burn', 'We Are Godzilla, You Are Japan', en 'To Hell We Ride', gaat hardcore kant op). Naar mijn mening is een band commercieel zodra ze de muziek gaat aanpassen om meer te verkopen. En dus NIET zodra een band meer ambities heeft dan alleen de underground. Vonden die mensen die wel naar het concert gaan, maar toch lostprophets afzeiken, ze nog wel leuk ten tijde van 'Weekender' en 'Here Comes The Party'? Ik verplicht jullie natuurlijk niet om fan van de prophets te zijn, maar ze afzeiken omdat ze wat gladder klinken is nogal simpel. Ik weet dat het heel wijs is als je bands kan noemen die niemand anders kent, maar met zn tweeen bij zon concert staan is ook geen fuck aan. Geen hard feelings verder... Als we het toch over bands hebben die niemand kent, kennen jullie 100 Reasons, 12 Stones of 30 Seconds To Mars? En kan iemand me vertellen hoe de band heet van die gast die Spike speelt in Buffy/Angel...? Die treden binnenkort in de Melkweg op, maar k ben de naam vergeten... ![]() xxx
||
Citaat:
put a sock in it
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik zeg dat iedereen die ffaf muzikaal gezien in hetzelfde hokje als lostprophets plaatst gewoon totaal geen verstand heeft van muziek. Ik vond LP helemaal niet zo vet, en ik vond ffaf wel helemaal geweldig. Dus hoe jij mijn stukje leest is me een beetje onduidelijk ![]() En @ robin: ik zeik ze niet af vanwege hun nieuwe muziekstijl, ik vond ze live gewoon een beetje tegenvallen, kan ook door al die irritante klojo's in de pit komen btw. En de band van Marsters heet Ghost of the Robot.
||
Citaat:
||
Citaat:
kusjes
|
Voelen mensen zich nou echt zo bedreigd of zo? Ik ben echt héél hetero, hoor... En is het niet goed voor je zelfvertrouwen als er iemand rondloopt die nog gayer is dan jijzelf? By the way, laat Ian van lostprophets lekker homofiele handschoentjes aantrekken als-ie dat wil... Je zult maar zeker zijn over je geaardheid, dan kan je dat soort dingen toch wel maken?
xxx (lekker puh)
|
![]() |
|
|