Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kan het best doen, alleen spreek op een treinstation af ofzo, waar veel mensen zijn. Het is gewoon ff belangrijk dat je in het begin eerst even kijkt of ie te vertrouwen is en niet meteen alleen met 'm ergens bent.
En ik zou het gewoon doen. Je verliest er niets mee. Je kan dan altijd kijken of je hem leuk vindt want als je het niet doet zul je het nooit weten. |
![]() |
|
![]() |
Meissie dit had ik ook ik durfde ook niet te bellen etc.. maar ik heb het uiteidelijk ook gedaan we belden toen zelf uren en het was heerlijk.
We zouden elkaar gaan ontmoeten maar er ging iets mis heel vervelend en ik vind het uiteidelijk nog steeds wel jammer maar ik ben nu heel gelukkig met iemand anders. Ik heb er geen spijt van en stel dat het weer zou gebeuren waar ik niet vanuit ga doe ik het weer. Ik zou er voor gaan als je er op geen andere manier aangaat bijv..elkaar zien of bellen etc.. dan komt er ook niks en als er wel iets is zou dat heel erg jammer en verdrietig zijn dus eigenlijk heb je niks te verliezen...ga er voor zou ik zeggen!!!!
|
heheh ik heb dat ook gehad en ze woonde in america en ik ben er gewoon heen gegaan en heb er eerst 3 weken en toen 3 maanden gewoond dussuh ja het was de beste keuze die ik ooit gemaakt heb
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
tja ook ik heb een mijn vriend via inet leren kennen (dit forum nog wel)
eerst 2 maandjes gechat en toen gemeet. en nu al een half jaar samen... als het goed voelt en je wilt het, gewoon doen, anders ga je jezelf later echt voor de kop slaan want dan denk je, stel dat het iets geworden was, dan had ik nu een leuke vriend.... ofzo ![]() |
![]() |
|
wel wat je te verliezen hebt...kijk, het ziet er allemaal rosegeur en maneschijn uit...maar, je hebt em nog nooit in het échte leven gezien. Dit kan heeeeel erg tegenvallen, het hoeft niet, maar het kan.
Nu heb je zoiets van "Ja, ik wil em graag zien, want hij is geweldig". Maar dit kan ook heel anders worden, het kan altijd tegenvallen als je met elkaar afspreekt. Dit kan ten koste gaan van de o-zo goede band die jullie samen hebben op de MSN. Dan ga je hem niet meer zien als "de leuke jongen met wie je altijd leuk hebt gechat" maar misschien wel als "de jongen die eigenlijk helemaal niet zo geweldig is". Ik zelf, zou op dit moment niemand kunnen opnoemen in me MSN lijst met wie ik graag zou willen afspreken. Dit, omdat ik bang ben dat het tegenvalt. Ik heb het aleens meegemaakt, en dat wil ik niet wéér allemaal meemaken. Maar wat al eerder vermeld is...als je graag af wilt spreken met hem, doe dit dan op een plek waar inderdaad, veel mensen zijn, niet op "Het Stille Laan Pad" [<=== lees: een heel rustige plaats, waar nooit mensen komen] Ook al vertrouw je hem blindelings, spreek af op een drukke plaats. succes!
|
![]() |
nog ff andere reactie van mij....
nu over dat wel/niet alleen gaan! ik ben ook alleen gegaan, mocht eerst niet e n die shit, maar naar mijn mening was dat gewoon beter, en bleek ook zo te zijn. nu moet ik er wel bij zeggen dat ik hem helemaal vertrouwde na jaar lang chatten, mailen, smssen, en erna ook bellen, en hij belde me op de dag zelf ook, heel lief, en toen ik net was vertrokken uit mijn woonplaats, was hij al op het station, ALLEEN zoals afgesproken! nouja, dit is dus mijn verhaal, maar het is echt een kwestie van vertrouwen en eerlijkheid! als jij dezelfde gevoelens hebt en hij voor jou zoals ik die had, dan again: go for it! luister naar je hart, heb ik ook gedaan, want bij mij kwam er nog iets bij wat ik geen zin heb om te vertellen, het is bij mij goed uitgepakt, had er zker spijt van gehad als ik niet naar hem toe was gegaan!
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
||
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door moenbase (25-02-2002).]
|
het geen mij tegenhoud is het feit dat alles zo anders kan worden als het tegenvalt. Je zal dan niet meer het gevoel dat je vroeger had "fijn met em bellen, chatten etc." maar misschien meer zoiets, van ach, ik chat wel met em/der maar vind het allemaal niet meer zo verschrikkelijk leuk.
|
![]() |
Nou ik heb dus dak een jongen leuk vind maar ik weet niet 100% cker dat hij mij leuk vind en en ik wel bellen of afspreken maar hij is just de verlegende en ik durf hem niet te vragen om te gaan bellen
![]() ![]()
|
![]() |
|
ik heb ook een jongen via via op internet ontmoet en langzaamaan begonnen we elkaar steeds leuker te vinden (nouja, over internet dan). Na een maandje of 3 heb ik m een keer aan de telefoon gehad (meteen 2 uur lang
![]() ![]() Je kunt dus wel heel blij zijn maar als je van helemaal niemand hoort dat die persoon te vertrouwen is enz lijkt me het tog wel best eng om m te ontmoeten. Toch veel plezier en succes!
|
![]() |
ey ja ik heb hem 6-03 voor het eerst aan de foon gehad, ik ben nooit verlegen maar toen wel *bloos bloos* we wisten egt niet wat we moesten zeggen... en toen hebben we ongeveer 10 min aan de foon gehangen en bijna nix gezegt, ja naar elkaars ademhaling geluisterd die steeds sneller gingen van de zenuwen
![]() greetzzz and kissesss
|
Ik heb ook een meisje in me msn lijst die ik zaterdat (16de) ga ontmoeten..
Alleen moet nog een geschikt moment vinden om haar te bellen.. wil wel graag alleen thuis zijn, ik hou er niet zo van dat er iemand zit mee te luisteren! Enneh.. zij neemt als het goed is een vriendin mee.. en zij zal er vast wel voor zorgen dat er geen dodelijke stiltes valle ![]()
|
![]() |
|
|