Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2002, 23:19
beertje16
beertje16 is offline
ik ken nu al een jaar een jongen die ik via via op m'n msn heb! zelf heb ik hem nooit gezien, maar sinds een paar weken vind ik hem echt heel leuk... hij wil graag afspreken en bellen, maar dat durf ik dus niet! ik weet niet waar het aan ligt :-( het is heel raar, ik wil wel... maar ik durf het niet! ben bang dat ik super verlegen word en dat ie me helemaal niet leuk vind enzo!
wat nu?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2002, 00:00
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
meisje, doen doen doen!!!!!
als je hem echt leuk vind dan1
ik had dat ook, en alles ging goed, en ik was ook beetje verlegen in begin, en toch afgesproken, en nu is hij me vriend, en ben superblij met hem!
dus als je hem vertrouwt,en alleen als dat voor 200% is, go for him!
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 09:57
Verwijderd
Gewoon doen, maar ik raad je wel aan om als je al gaat meeten, dat je dan samen met een vriendin erheen gaat of zo, NOOIT alleen...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 10:14
miro
miro is offline
Gewoon lekker gaan bellen is leuk!En ik durf te wedden dat als hij je zo al leuk vindt dat je echt niet zal tegenvallen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 12:47
beertje16
beertje16 is offline
ok bedankt allemaal!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 13:38
Psychoot
Psychoot is offline
Citaat:
henri schreef:
Gewoon doen, maar ik raad je wel aan om als je al gaat meeten, dat je dan samen met een vriendin erheen gaat of zo, NOOIT alleen...

En waarom is dat dan? Zal wel aan mij liggen maar ik ben toen ook alleen gegaan.

En voor beertje16, gewoon doen, mijn huidige vriendin ken ik ook via msn en wij belde al 4 dagen nadat we elkaar konden En 2 weken nadat we elkaar konden ben ik naar haar toegegaan. Ik zou het gewoon doen. Nothing to lose.
Oud 23-02-2002, 14:08
!!0p3n
!!0p3n is offline

Aangezien je al een jaar bezig bent. Zal het bovenste wel niet het geval zijn. Nothing to loose...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 14:08
Verwijderd
Je kan het best doen, alleen spreek op een treinstation af ofzo, waar veel mensen zijn. Het is gewoon ff belangrijk dat je in het begin eerst even kijkt of ie te vertrouwen is en niet meteen alleen met 'm ergens bent.

En ik zou het gewoon doen. Je verliest er niets mee. Je kan dan altijd kijken of je hem leuk vindt want als je het niet doet zul je het nooit weten.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 14:09
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
henri schreef:
Dat dus . Of niet gaan. Ik zou voor het 2e gaan.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 18:52
still girlpower
still girlpower is offline
Meissie dit had ik ook ik durfde ook niet te bellen etc.. maar ik heb het uiteidelijk ook gedaan we belden toen zelf uren en het was heerlijk.
We zouden elkaar gaan ontmoeten maar er ging iets mis heel vervelend en ik vind het uiteidelijk nog steeds wel jammer maar ik ben nu heel gelukkig met iemand anders.
Ik heb er geen spijt van en stel dat het weer zou gebeuren waar ik niet vanuit ga doe ik het weer.
Ik zou er voor gaan als je er op geen andere manier aangaat bijv..elkaar zien of bellen etc.. dan komt er ook niks en als er wel iets is zou dat heel erg jammer en verdrietig zijn dus eigenlijk heb je niks te verliezen...ga er voor zou ik zeggen!!!!
Oud 24-02-2002, 12:08
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
heheh ik heb dat ook gehad en ze woonde in america en ik ben er gewoon heen gegaan en heb er eerst 3 weken en toen 3 maanden gewoond dussuh ja het was de beste keuze die ik ooit gemaakt heb al meer dan een jaar mn vriendin nou
Oud 24-02-2002, 12:34
Verwijderd
Citaat:
OriginalMisfit schreef:
heheh ik heb dat ook gehad en ze woonde in america en ik ben er gewoon heen gegaan en heb er eerst 3 weken en toen 3 maanden gewoond dussuh ja het was de beste keuze die ik ooit gemaakt heb al meer dan een jaar mn vriendin nou

Wauw, dat is cool! Vooral omdat je eerst zo ver van haar af woonde, dan is het toch een grote stap. Ik ben zelf ook verliefd geworden via internet. Binnenkort ga ik hem ontmoeten en ik vind het heel eng, maar ik ga er vanuit dat alles goed gaat. Dus ik denk dat je het gewoon moet proberen. Veel succes!

Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 15:25
Verwijderd
tja ook ik heb een mijn vriend via inet leren kennen (dit forum nog wel)
eerst 2 maandjes gechat en toen gemeet. en nu al een half jaar samen...
als het goed voelt en je wilt het, gewoon doen, anders ga je jezelf later echt voor de kop slaan want dan denk je, stel dat het iets geworden was, dan had ik nu een leuke vriend....
ofzo
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Psychoot schreef:

mijn huidige vriendin

Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 20:24
ThA_BiTcH
ThA_BiTcH is offline
ik heb ook een vriend gehad via inet. ik heb 5 maanden met hem gehad en toen heeft hij het uitgemaakt omdat de afstand te groot was en dat is echt zo, je ziet hem bijna nooit maar als je het wilt moet je ervoor gaan!
Oud 24-02-2002, 21:24
beertje16
beertje16 is offline
bedankt allemaal voor jullie reacties k'ga nu wel met hem afspreken denk ik... ben hartstikke gek op hem, en... wat heb ik nou te verliezen???
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 22:39
moenbase
moenbase is offline
wel wat je te verliezen hebt...kijk, het ziet er allemaal rosegeur en maneschijn uit...maar, je hebt em nog nooit in het échte leven gezien. Dit kan heeeeel erg tegenvallen, het hoeft niet, maar het kan.
Nu heb je zoiets van "Ja, ik wil em graag zien, want hij is geweldig".
Maar dit kan ook heel anders worden, het kan altijd tegenvallen als je met elkaar afspreekt. Dit kan ten koste gaan van de o-zo goede band die jullie samen hebben op de MSN. Dan ga je hem niet meer zien als "de leuke jongen met wie je altijd leuk hebt gechat" maar misschien wel als "de jongen die eigenlijk helemaal niet zo geweldig is".

Ik zelf, zou op dit moment niemand kunnen opnoemen in me MSN lijst met wie ik graag zou willen afspreken. Dit, omdat ik bang ben dat het tegenvalt. Ik heb het aleens meegemaakt, en dat wil ik niet wéér allemaal meemaken.

Maar wat al eerder vermeld is...als je graag af wilt spreken met hem, doe dit dan op een plek waar inderdaad, veel mensen zijn, niet op "Het Stille Laan Pad" [<=== lees: een heel rustige plaats, waar nooit mensen komen]
Ook al vertrouw je hem blindelings, spreek af op een drukke plaats.

succes!
Oud 25-02-2002, 12:46
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
nog ff andere reactie van mij....
nu over dat wel/niet alleen gaan!
ik ben ook alleen gegaan, mocht eerst niet e n die shit, maar naar mijn mening was dat gewoon beter, en bleek ook zo te zijn. nu moet ik er wel bij zeggen dat ik hem helemaal vertrouwde na jaar lang chatten, mailen, smssen, en erna ook bellen, en hij belde me op de dag zelf ook, heel lief, en toen ik net was vertrokken uit mijn woonplaats, was hij al op het station, ALLEEN zoals afgesproken!
nouja, dit is dus mijn verhaal, maar het is echt een kwestie van vertrouwen en eerlijkheid! als jij dezelfde gevoelens hebt en hij voor jou zoals ik die had, dan again: go for it!
luister naar je hart, heb ik ook gedaan, want bij mij kwam er nog iets bij wat ik geen zin heb om te vertellen, het is bij mij goed uitgepakt, had er zker spijt van gehad als ik niet naar hem toe was gegaan!
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 12:49
Verwijderd
moeilijk
in 't cht valt vaak tegen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 20:18
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
girlmetwijdebroeken schreef:
moeilijk

hehe, vaak wel maybe, bij mij totaal niet

Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 20:19
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Citaat:
moeilijk

I BEG TO DIFFER

Oud 25-02-2002, 20:55
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
moeilijk

ja, maar dit hoeft ook weer niet altijd zo te zijn, het is een risico dat je loopt, bij de één gaat het goed, bij de ander niet.

[Dit bericht is aangepast door moenbase (25-02-2002).]
Oud 25-02-2002, 21:22
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Je kan het altijd proberen natuurlijk... en valt het tegen heb je het geprobeerd.. en anders zul je het je steeds afblijven vragen

kuzz
Oud 25-02-2002, 21:26
moenbase
moenbase is offline
het geen mij tegenhoud is het feit dat alles zo anders kan worden als het tegenvalt. Je zal dan niet meer het gevoel dat je vroeger had "fijn met em bellen, chatten etc." maar misschien meer zoiets, van ach, ik chat wel met em/der maar vind het allemaal niet meer zo verschrikkelijk leuk.
Oud 01-03-2002, 17:26
BL44DK1PJ3
BL44DK1PJ3 is offline
Nou ik heb dus dak een jongen leuk vind maar ik weet niet 100% cker dat hij mij leuk vind en en ik wel bellen of afspreken maar hij is just de verlegende en ik durf hem niet te vragen om te gaan bellen
Oud 06-03-2002, 23:04
beertje16
beertje16 is offline
sorry voor het uppen van deze topic, maar moest het ff kwijt.... ik heb hem vanavond voor het 1st aan de telefoon gehad en het was echt fantastisch!!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 23:17
St3rf h0er
St3rf h0er is offline
niet doen, je weet niet welke hel je opjezelf haalt.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 23:24
beertje16
beertje16 is offline
waar slaat dat nou weer op, ik ben juist hartstikke happy
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 00:11
St3rf h0er
St3rf h0er is offline
Citaat:
beertje16 schreef:
waar slaat dat nou weer op, ik ben juist hartstikke happy
nu nog wel.. en misschien gaat het ook wel goed, maar de kans is helaas bijzonder klein.. suit yourself enzo, we won't stop you
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 13:57
MieX
MieX is offline
ik heb ook een jongen via via op internet ontmoet en langzaamaan begonnen we elkaar steeds leuker te vinden (nouja, over internet dan). Na een maandje of 3 heb ik m een keer aan de telefoon gehad (meteen 2 uur lang ) en afgelopen zomer heb ik m voor t eerst gezien en nou heb ik al 4.5 maand iets met m, maar ik heb wel t voordeel dat ie hier maar 30 mins fietse vandaan woont. Ik vertrouwde het in het begin ook niet helemaal maar hij is goed bevriend met een vriend van mijn broer en die heb ik ook vaak gesproke over hem dus ik wist wel dat t goed zat.

Je kunt dus wel heel blij zijn maar als je van helemaal niemand hoort dat die persoon te vertrouwen is enz lijkt me het tog wel best eng om m te ontmoeten.

Toch veel plezier en succes!
Oud 08-03-2002, 21:55
BL44DK1PJ3
BL44DK1PJ3 is offline
ey ja ik heb hem 6-03 voor het eerst aan de foon gehad, ik ben nooit verlegen maar toen wel *bloos bloos* we wisten egt niet wat we moesten zeggen... en toen hebben we ongeveer 10 min aan de foon gehangen en bijna nix gezegt, ja naar elkaars ademhaling geluisterd die steeds sneller gingen van de zenuwen maar ja twas wel euk om hem ff te spreken!!!

greetzzz and kissesss
Oud 09-03-2002, 10:00
beertje16
beertje16 is offline
kheb hem ook de 6e voor het eerst aan de tel gehad... het was echt super, sindsdien zijn we er verslaafd aan! spreek hem meer dan 2 uur per dag :-)
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 16:05
jenny13
jenny13 is offline
go for it
Oud 09-03-2002, 16:16
Denise84
Denise84 is offline
doen, anders krijg je spijt misschien..
Oud 09-03-2002, 16:22
AMDFreak
AMDFreak is offline
Ik heb ook een meisje in me msn lijst die ik zaterdat (16de) ga ontmoeten..
Alleen moet nog een geschikt moment vinden om haar te bellen.. wil wel graag alleen thuis zijn, ik hou er niet zo van dat er iemand zit mee te luisteren!

Enneh.. zij neemt als het goed is een vriendin mee.. en zij zal er vast wel voor zorgen dat er geen dodelijke stiltes valle
Reageren

Regels voor berichten