Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2006, 17:29
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Solid schreef op 11-11-2006 @ 11:55 :
ik denk dat ie samenwerkt met Nick! omdat toen nick in die auto zat zei hij toch iets van; jij hier?
Dat denk ik niet. Stel: je denkt dat je vader dood is. Dan duikt-ie opeens op voor je auto. Dan ga je niet met je droge kop zeggen: "hey, wat doe jij hier?"

Citaat:
Oh en die scenes van dian zijn ook boring..
Ik heb nooit geweten dat in de board of directors van een grote multinational beslissingen werden genomen aan de hand van een paar kopjes soep.
Advertentie
Oud 11-11-2006, 17:46
Kaater
Kaater is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-11-2006 @ 18:29 :
Dat denk ik niet. Stel: je denkt dat je vader dood is. Dan duikt-ie opeens op voor je auto. Dan ga je niet met je droge kop zeggen: "hey, wat doe jij hier?"
Of hij was er al van op de hoogte, en had Ludo daar gewoon niet verwacht
Oud 11-11-2006, 18:06
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
*zware adem*
nana, i am your father
*zware adem*

echt zon whahaha darth vader moment
Oud 11-11-2006, 18:43
Riananas
Riananas is offline
ik was vergeten om het op te nemen, net nu er vanalles gebeurd is.
kan iemand vertellen wat er is gebeurd?
Oud 11-11-2006, 19:08
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-11-2006 @ 18:29 :

Ik heb nooit geweten dat in de board of directors van een grote multinational beslissingen werden genomen aan de hand van een paar kopjes soep.
LOL en dat de hele directie bij elkaar getrommeld wordt om vervolgens die soep te proeven.

Oud 12-11-2006, 01:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Riananas schreef op 11-11-2006 @ 19:43 :
Ludo leeeeeeeeeeeeeft!
Oud 12-11-2006, 10:27
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Riananas schreef op 11-11-2006 @ 19:43 :
dit:
Oud 12-11-2006, 18:04
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
omg, jahoor ludo leeft nog
nou denk ik dat die nick ook op die boot zit
Oud 12-11-2006, 18:24
idontcare
idontcare is offline
nou ik heb vol verbazing zitten kijken, ik ben het verhaal nu echt volledig kwijt, terwijl dat normaal gesproken nooit zo moeilijk is bij soaps als gtst. maar echt wtf, hij was toch dood, gecremeerd en alles? ik dacht eerst dat martine hafkamp het gedaan had, maar ook dat weet ik nu ook niet meer. een dubbelganger kan het ook niet zijn, want er was eerst dat gedoe met frits en hans van houten, dat doen ze denk ik niet nog een keer lijkt me.

nouja, morgen maar weer kijken, misschien krijgen we dan meer te weten
Oud 13-11-2006, 17:21
Brigitte
Brigitte is offline
Jaa ik was ook lichtelijk verbaasd. Maar toch vooral erg benieuwd hoe t vanavond verdergaat.

Die kist was trouwens dicht, maar waren er niet scenes van een huilende Nick bij een dode Ludo? Achja laat ik me maar niet druk maken over de logica
Oud 13-11-2006, 19:38
M@rco
M@rco is offline
Huh, Nina wist het dus ook al die tijd al. Dat had ik echt niet verwacht
Oud 13-11-2006, 19:39
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 26-08-2006 @ 14:37 :
Het is niet echt een spoiler, maar dit is mijn idee waarom deze persoon Ludo heeft neergeschoten, en ik heb goede argumenten, dus als je zelf wilt uitzoeken wie het heeft gedaan, moet je dit niet lezen

Spoiler

Daarom denk ik dit. Maar pin me er niet op vast.
omg
Oud 13-11-2006, 20:02
Verwijderd
ja beetje vaag, maar denk nog steeds dat morris het niet gedaan heeft. hij maakt zichzelf gek.
Oud 13-11-2006, 20:37
Rachel
Rachel is offline
Ik heb het vandaag niet gezien, wat is er allemaal gebeurd?
Oud 13-11-2006, 20:51
Verwijderd
morris kreeg visioenen van de moord.
thats it.
Oud 13-11-2006, 23:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
M@rco schreef op 13-11-2006 @ 20:38 :
Huh, Nina wist het dus ook al die tijd al. Dat had ik echt niet verwacht
Nina kán het al die tijd niet geweten hebben. Hoeveel scènes hebben we wel niet gezien met een huilende Nina? Er moet dus een moment zijn geweest binnen de interne logica van GTST waarop Janine Nina verteld heeft dat Ludo nog leeft. Dat hebben wij dan nooit gezien, wat aan de ene kant vreemd is omdat zo'n onthulling ruzie met zich mee zal hebben gebracht (Nina kennende zal ze Janine verweten hebben haar te hebben voorgelogen). Aan de andere kant had dat de verrassing van Ludo weggegeven. Maar de makers hadden in ieder geval een moment moeten inbouwen waarop al eerder duidelijk werd dat Nina het wist, want nu zijn veel kijkers de kluts kwijt.

De enige logische verklaring is, dat Ludo eerst een tijd in coma heeft gelegen, waarbij het niet zeker was of hij zou overleven en dat Janine dat een tijdlang voor Nina heeft verzwegen. Maar dan moet dat nog wel een keer verteld worden.
Oud 13-11-2006, 23:57
M@rco
M@rco is offline
Maar dat is toch echt zo; ze zei zelfs iets in de trant van "ik heb maandenlang mijn mond moeten houden". Misschien dat ze het niet diréct wist, maar het kan dus nooit lang geduurd hebben.

Ik ben wel benieuwd met de verklaring waar ze mee gaan komen; die hoofdschuddende chirurg, en wat te denken van de "dode" Ludo waar een laken overheen werd gelegd? Hij lag toen ook niet aan de beademing, en dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk als je net bent neergeschoten, ze 3 kogels uit je borstkas hebben gevist en je dat ook nog hebt overleefd. Ze hebben heel wat uit te leggen Hoewel GTST en logica natuurlijk niet echt verenigbaar zijn, maar dat maakt het ook juist wel weer leuk.

Laatst gewijzigd op 13-11-2006 om 23:59.
Oud 14-11-2006, 01:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Misschien leggen ze wel helemaal niets uit en gaan ze gewoon verder. Soap is bij uitstek het genre waarin dat soort zaken niet verklaard hoéven worden, omdat het publiek zich heeft neergelegd bij de conventies van het genre. [/mediastudent-modus uit]
Oud 14-11-2006, 11:15
M@rco
M@rco is offline
We zullen zien Ik heb trouwens de echte moordenaar ontmaskerd

Het kan niet missen!
Oud 14-11-2006, 16:55
Verwijderd
Citaat:
M@rco schreef op 14-11-2006 @ 00:57 :
Maar dat is toch echt zo; ze zei zelfs iets in de trant van "ik heb maandenlang mijn mond moeten houden". Misschien dat ze het niet diréct wist, maar het kan dus nooit lang geduurd hebben.

Ik ben wel benieuwd met de verklaring waar ze mee gaan komen; die hoofdschuddende chirurg, en wat te denken van de "dode" Ludo waar een laken overheen werd gelegd? Hij lag toen ook niet aan de beademing, en dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk als je net bent neergeschoten, ze 3 kogels uit je borstkas hebben gevist en je dat ook nog hebt overleefd. Ze hebben heel wat uit te leggen Hoewel GTST en logica natuurlijk niet echt verenigbaar zijn, maar dat maakt het ook juist wel weer leuk.
pilletje
Oud 14-11-2006, 18:10
Bell
Bell is offline
Citaat:
M@rco schreef op 14-11-2006 @ 12:15 :
We zullen zien Ik heb trouwens de echte moordenaar ontmaskerd

[afbeelding]

Het kan niet missen!
Oud 14-11-2006, 19:53
Schranktür
Schranktür is offline
Waarom noemen Dian en die man elkaar Bert en Gerda?
Oud 14-11-2006, 20:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Schranktür schreef op 14-11-2006 @ 20:53 :
Waarom noemen Dian en die man elkaar Bert en Gerda?
Het heeft iets te maken met de achternaam van Frank. Ik weet 'm niet meer precies, maar daar zit 'gerd' in en omdat-ie homo is, plaagde Dian 'm door 'm Gerda te noemen. Sindsdien noemt Frank Dian 'Bert', omdat dat in de naam 'Alberts' zit.

Raar bedrijf trouwens, waar men kookt en pokert om zakendeals.
Oud 15-11-2006, 21:25
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
tjeee de verhaallijn duikt weer in sneltreinvaart naar een heel laag niveau.

Vooral dat gedoe met die Lieve is echt zo saai.. wanneer krijgt iemand dat mens nou eens echt door.

En dat gehannes met Dennis en Anita....
Op één of andere manier vind ik eigenlijk alleen Jack nog een leuk personage , wanneer zou hij eens iets gaan doen wat écht niet door de beugel kan.

Of komt hij erachter dat Ludo z'n dierbare zusje heeft, en neemt ie het tegen ludo op?
Oud 15-11-2006, 22:29
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Jack is cool
Oud 16-11-2006, 09:38
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
Poor twisted me schreef op 15-11-2006 @ 22:25 :

Of komt hij erachter dat Ludo z'n dierbare zusje heeft, en neemt ie het tegen ludo op?
en dat wil ik wel zien. ik denk alleen niet dat jack dat gaat winnen
Oud 16-11-2006, 11:27
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
smikkelenberg schreef op 16-11-2006 @ 10:38 :
en dat wil ik wel zien. ik denk alleen niet dat jack dat gaat winnen
Daar twijfel ik ook aan ja.
Jack heeft bij de commando's gezeten dus qua vechtkust zal hij Ludo met één hand op de rug aankunnen. Maar dat zal weinig uitmaken.
Jack is slim; van de hele cast is er niemand die hem te slim af is. Behalve Ludo dan. Ik heb Jack altijd gezien als de 'opvolger' van Ludo. Het 'meesterbrein-personage' zeg maar.
Maar als ze de meesterbreinen tegen elkaar laten strijden, dan denk ik dat Ludo toch in het voordeel is. Hij heeft meer geld en meer contacten. Jack lijkt maar één mannetje te hebben: Tim. Weliswaar een superhacker, maar Ludo zal die vast ook wel één in zijn gelederen hebben. Ludo heeft er veel meer en volgens mij heeft hij ook contacten met de maffia.

Zal wel vet worden, battle of the villains.
Ben echt blij dat Ludo niet dood is, hij is lange tijd veruit de coolste van de serie geweest. Tot de komst van Jack dan.
Oud 16-11-2006, 15:48
Brigitte
Brigitte is offline
Ik vond Jack ook echt de nieuwe Ludo, maar vind t ook wel stoer dat Ludo er nog is.

Ik vind Jack op dit moment ook t stoerst, ik hoop echt dat hij die Lieve uit de weg ruimt, letterlijk of niet, maakt me niet uit.
Oud 16-11-2006, 19:39
Bell
Bell is offline
omg lieve..

ik vermoedde wel dat zij nick had.. maar omg hoe nick er bij ligt

en jack is idd cool..
Oud 16-11-2006, 20:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Wat is er gebeurd?
Oud 16-11-2006, 20:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Maar ik vraag me wel af hoe zij Nick in hetzelfde huis vast kan houden. Merkt niemand dat?
Oud 16-11-2006, 20:47
flyaway
flyaway is offline
Jezus wat een aflevering.
Waarom kust Nick terug eigenlijk?
Oud 16-11-2006, 20:59
Bell
Bell is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-11-2006 @ 21:10 :
Maar ik vraag me wel af hoe zij Nick in hetzelfde huis vast kan houden. Merkt niemand dat?
Citaat:
flyaway schreef op 16-11-2006 @ 21:47 :
Jezus wat een aflevering.
Waarom kust Nick terug eigenlijk?
deze dingen vroeg ik mij ook af ja.... echt gtst

@Chloe Siere: nick is weer in beeld en Lieve is niet wie ze zegt wie ze is. Lieve heeft Nick.
Oud 16-11-2006, 23:01
Solid
Solid is offline
omg zie ik het een keer niet, is nick terug!

hij wordt dus door lieve vast gehouden? nouja jeetje! haha hoe komen ze erop.. maar hoe was hij er aan toe dan, vastgebonden ofzo? en kusten ze of begrijp ik het verkeerd?

misschien heeft nick dr ooit iets geflikt ofzo en neemt ze op deze manier wraak lekker wazig allemaal!
Oud 16-11-2006, 23:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nick is vastgeketend aan een bed. Ik dacht dat Lieve bij Charlie in huis woonde, maar dat zal dan wel niet.
Oud 16-11-2006, 23:11
Solid
Solid is offline
ha thanks

en jawel toch, ze woont er wel, ze zei gister nog tegen jack dat ze naar bed ging etc
Oud 16-11-2006, 23:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Solid schreef op 17-11-2006 @ 00:11 :
ha thanks

en jawel toch, ze woont er wel, ze zei gister nog tegen jack dat ze naar bed ging etc
Waarom houdt ze Nick dan in haar kamer, ook nog zonder iets voor zijn mond te binden? Dan is de kans toch veel te groot dat hij ontdekt wordt of om hulp gaat roepen?
Oud 17-11-2006, 08:19
Bell
Bell is offline
Citaat:
Solid schreef op 17-11-2006 @ 00:01 :
omg zie ik het een keer niet, is nick terug!

hij wordt dus door lieve vast gehouden? nouja jeetje! haha hoe komen ze erop.. maar hoe was hij er aan toe dan, vastgebonden ofzo? en kusten ze of begrijp ik het verkeerd?

misschien heeft nick dr ooit iets geflikt ofzo en neemt ze op deze manier wraak lekker wazig allemaal!

nick heeft nu wel een beetje baard
Oud 17-11-2006, 12:43
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-11-2006 @ 00:36 :
Waarom houdt ze Nick dan in haar kamer, ook nog zonder iets voor zijn mond te binden? Dan is de kans toch veel te groot dat hij ontdekt wordt of om hulp gaat roepen?
misschien ligt ie wel in een gehieme kamer onder het huis. die ludo heeft laten bouwen voor zijn...praktijken ofzoiets
Oud 17-11-2006, 14:54
Kaater
Kaater is offline
Ze hadden toch wel een ruimte onder het huis? Ik dacht dat het zwembad beneden zat, of zat die gewoon gelijkvloers?
Oud 17-11-2006, 18:42
Ilsuuuh
Ilsuuuh is offline
volgens mij zat ie beneden (het zwembad),
volgens mij zit nick boven in de kamer waar lieve slaapt..
Oud 17-11-2006, 18:56
Ilsuuuh
Ilsuuuh is offline
Nog 5 minuutjes en we zullen meer weten!!
Oud 17-11-2006, 19:14
Rachel
Rachel is offline
Truc mislukt bij Nick
Oud 17-11-2006, 19:40
Ilsuuuh
Ilsuuuh is offline
Ja egt fet jammr da t mislukt was, had wel willen zien wat er gebeurt als nick ineens de trap af komt lopen!!
mjaa...
arme nina!!
Oud 17-11-2006, 20:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nu weten we dus waarom Lieve zo gek is geworden.

Maar waarom zijn het altijd de mannelijke Sanders die gestoorde psychopaten aantrekken?

En hoe lang moet ik nog naar dat gezeik tussen Florien en Noud kijken? Hoe moeilijk is het om hem uit te leggen dat hij een lompe zak is?
Oud 17-11-2006, 22:39
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-11-2006 @ 21:03 :

En hoe lang moet ik nog naar dat gezeik tussen Florien en Noud kijken? Hoe moeilijk is het om hem uit te leggen dat hij een lompe zak is?
dat soort mongolen hebben een bord voor hun kop
Oud 17-11-2006, 23:32
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
Schranktür schreef op 01-11-2006 @ 17:32 :
Lieve is een gekwetste ex van Nick en wil daarom wraak nemen door de baby te ontvoeren. Ze heeft Nick al...
Citaat:
Schranktür schreef op 07-11-2006 @ 20:30 :
Volgens mij zaten er gewoon losse flodders in het pistool en is Ludo helemaal niet dood. Hij wil wraak nemen op de mensen die in hun hoofd hebben gehaald om hem te vermoorden. Nou ja, ik moet het nog even uitdenken.
Ik ga, denk ik, maar solliciteren bij Goede Tijden.
Oud 18-11-2006, 00:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
smikkelenberg schreef op 17-11-2006 @ 23:39 :
dat soort mongolen hebben een bord voor hun kop
Mja, ik had het eigenlijk ook over Florien. Die had het al 10 keer kunnen vertellen.
Oud 18-11-2006, 00:38
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-11-2006 @ 01:01 :
Mja, ik had het eigenlijk ook over Florien. Die had het al 10 keer kunnen vertellen.
tja...
Oud 18-11-2006, 11:48
Brigitte
Brigitte is offline
Ik vond het een stoere aflevering

Regels voor berichten