Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb zoiets van, als ik mijn fiets nergens voor gebruik dan heb ik er ook niets aan dus dan maar gewoon het risico lopen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik voel me wat suffer worden weer, dus ik ga vandaag maar goed voor m'n lamp. Verder nog geen neerslachtigheid meer gehad, dus daar ben ik écht zeer blij mee. Die lamp had ik vorig jaar al moeten hebben ![]() En nog even zeuren over ons mogelijke huis; morgen krijgen we alle informatie en kunnen we officieel de deal sluiten en dus het huis kopen (het moet nog gebouwd worden, dus het duurt nog even voor we er ook echt kunnen gaan wonen). Zooo spannend ![]() En ik vind mijn moeder lief ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Goed man!! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ken het helaas maar al te goed, en probeer het nu maar te bekijken in de trant van: het is leuk als ik er wat van opsteek en als ik het tentamen haal is het mooi meegenomen. Alleen kan ik die gedachte vaak niet zo heel lang vasthouden... Vandaag van 9 tot 6 in de bieb gezeten, niet gaan sporten ![]() Maar ok, ik blijf mezelf er aan de haren bij sleuren: "Ik kan het best", "Ik heb nog twee dagen, dat is tijd genoeg", "Het komt wel goed", etc *zucht* Laatst gewijzigd op 30-01-2007 om 19:11. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ehm ik dacht dat hij kwaad was op mij ![]() Hmm vrijdag misschien afspreken. Misschien... Oké, daar reken ik dus niet op. Misschien = waarschijnlijk niet = 90% kans dat het niet doorgaat. Maar ik kijk nu gewoon uit naar donderdag want dan weet ik of hij kan of niet, en als hij dan niet kan kijk ik uit naar zaterdag want dan zie ik hem sowieso weer. En dan is m'n week weeral voorbij en is het weekend. En zaterdag wil ik sowieso even alleen met hem zijn even kussen! want ik heb me vorige week al ingehouden door braaf te zijn. Maar dat hou ik geen twee weken vol dus dan hoop ik maar dat niemand mijn plannen in de war schopt ofzo. ![]() En hé, het is bijna februari. Rond 14 februari is "het" al twee jaar bezig. ![]() Laatst gewijzigd op 30-01-2007 om 19:29. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Succes nog! duivelaartje: jij ook succes! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat: