Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is idd zonde dat ze daardoor bepaalde dingen missen, maar daar ga ik me niet druk om maken. Ik laat ze lekker bekers rapen.
||
Citaat:
![]() VERDERR was het een teringgezellig weekendje, genoten van het weer, de mensen, dansen in de bravo, dansen sowieso, mojito's, lauw bier omruilen voor koud bier, buttons maken, keihard uit je dak bij editors, mooie muziek bij sigur ros en omg wat waren die turkse pizza's lekker
|
Dit was voor mij de gezelligste lowlands ooit. Ik heb helaas vanwege vrienden een hoop bands gemist (Holy Fuck, Hot Chip maar een stukje kunnen zien, british sea power etc.)
maar ook supervette dingen gezien. Lekker meegegalmd met 50 jaar nederpop, stuiteren bij Slagsmalsklubben, pure euforie bij de Flaming Lips, met struikjes zwaaien en hossen bij de Balkan Beatz, staan freaken bij Jamie Lidell, vlinders en melancholie bij Elbow en totale 'flabbergastedness' na het zien/horen van Sigur Ros. Mijn vrienden en ik hebben een kwartier lang in totale stilte op de grond gezeten. Echt... Wow. Heb er verder geen woorden voor. Wow. Maar zoals gewoonlijk was het weekend veels te kort en kan ik niet wachten tot het weer augustus is. Volgend jaar ga ik mijn jubileum in stijl vieren, door nog harder kapot te gaan dan dit jaar.
|
Hoogtepunten waren duidelijk:
Fucked Up, Stephen Lynch(mijn GOD, wat een held!), Presidents of the USA, hawkeye and hoo band. En vast nog meer maar ik kan nog steeds niet recht na denken dus ik ga me maar eens afmelden van mijn werk ofzo...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Ja. Editors zijn overgeslagen want: Midnight Juggernauts. en OMG wat was die charlie een brakke kuttent zeg. Die hadden ze beter kunnen schrappen. |
![]() |
|
Ik stond helemaal vooraan, heb nog een stukje van de zang tijdens Baiting over genomen omdat die zanger nogal buiten adem was. Dat kleine kanker zakkie wiet met 5 kruimels dat kreeg ie van mij haha was nog niet eens genoeg voor een een persoons pretshekkie. Verder inderdaad een ruk cirkel pit. Hoe hard was het trouwens dat de zanger aan het einde gewoon meteen het festival terein op liep ipv weer het podium op te gaan. Charlie was echt te kut voor woorden ja.
Verder heb ik zondag avond van alles over geslagen om zeker te zijn van een plek bij Stephen Lynch, stond toch niks boeiends verder.
|
Heeft iemand Bong-ra uitgezien? Ik ben na 3 kwartier weggegaan omdat ik het een saaie kutset vond.
Fuckbuttons was wel belachelijk gaaf, lekker Masonna-esque warped vocals met toffe drony ongein, gewoon heerlijke noise <3 Geen enkele forummer gespot, veel bands gezien, 3/4 van de tijd in de X-ray gezeten voor m'n gevoel ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hier is plek voor foto's van forumers. Verwijderd | 500 | 05-07-2009 10:59 | |
Muziek |
Lowlands 2008 part deux Verwijderd | 42 | 27-08-2008 10:31 |