|
|
Bekijk resultaten poll: Wanneer kun je naar de L&R Dott meet? (vr/za) | |||
7/8 maart |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 57.89% |
14/15 maart |
7 | 36.84% |
28/29 maart |
6 | 31.58% |
4/5 april |
8 | 42.11% |
11/12 april |
6 | 31.58% |
18/19 april |
7 | 36.84% |
25/26 april |
9 | 47.37% |
2/3 mei |
10 | 52.63% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() * x-spekkie-x (ik reserveer bij deze een slaapplaats ) * Metallica (heeft ook een slaapplek nodig) * Mephisto (heeft ca. 2m² vloer nodig) * Tigerly (slaapt met mephisto ) * Sidhe (incl slaapplek please!) * Neko* (ik reserveer 't bed van Dott)
|
Wanneer? Vrijdag 9 mei vanaf een uurtje of 15.00?? (tot zaterdag 10 mei, een uurtje of 16.00??)
Waar? Enschede (huisje van Dott) Wat? Housewarming! Film kijken, eten/BBQen, chocola en ijs eten, veel onzin en lol hebben. Eventueel blijven slapen (5 plaatsen). Wie? * Dott * x-spekkie-x (ik reserveer bij deze een slaapplaats ) * Sidhe (incl slaapplek please!) * snoopy----> kan ik ook bij iemand slapen? * Qimm (ik hoef niet te blijven slapen) * Rob (heeft een slaapplaats, misschien 2) * WolterB * Metallica (heeft ook een slaapplek nodig) * Morgan * n00dles (gaat tijdens de meeting in slaap vallen en rijdt daarna klaarwakker terug met Qimm) * Neko* (ik reserveer 't bed van Dott) * Mephisto (heeft ca. 2m² vloer nodig) * Tigerly (slaapt met mephisto ) * TopDrop * 'I'he Prophet (slaapt als t goed is bij George) Misschien? * Miek (als het goed uitkomt, slaap thuis zonder forummers) Niet * Changshan * Ave (Zeg Dott, volgens mij worden het steeds meer mensen ![]()
||
Citaat:
Mja, ik werk gewoon tot 18.00 uur in de Bilt dus ik ben er ook echt niet al om 3 uur ![]()
|
Verwijderd
|
Hahahaha sure de jongens van onze leeftijd kunnen al niet áutorijden (en ze denken wel dat ze het kunnen, ernstig), denk je dat ik een mótorrijder dan vertrouw? Als ik érgens niet mee wil verongelukken dan is het wel een motor. Brrrr.
Bovendien, waar moet Tigerly dan zitten? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik vind het gewoon fantastisch om op zo'n ding te rijden dus elk excuus is welkom
|
|