Advertentie | |
|
![]() |
|
Oh bah, reteveel gezeik op school vandaag
![]() ![]() Gisteravond kon ik echt niet wegkomen ![]() ![]() @ Nala: Ik mag vanavond weer! ![]()
|
Bah, ik mis hem echt heel erg
![]() ![]()
|
pff..alles gaat prut!
Mak me zorgen om een vriendin die veels te veel stress heeft en weet niet wat ik kan doen om haar te helpen..en dan krijg ik daar weer stress van want als het met haar mis is dan is het goed mis. Zij houdt mij realistsch en het is eng om te beseffen dat zij uit balans kan raken, al is het momenteel haar goed recht. En nu ben ik zelf helemaal gestresst en voel ik me rot omdat het mij net iets beter gaat, haat demotivatie en depressiviteit! Enik heb het gevoel dat ik nog minstens twee jaar moet bijslapen wil ik ooit niet meer moe zijn, stress is niet goed voor me...geen honger meer, moe, geirriteerd, totaal niet meer geinteresseerd in studie, huilerig, vol met puisten.. Ben zooooo toe aan een break, iemand toevallig een tijdmachine zodat ik terug kan naar vroeger? Verder wel redelijk, een goede vriend mailt niet terug wat nogal een domper is want ik mis hem best wel, pfff...weet het ook allemaal niet meer ![]()
|
Hm ik mis m toch wel een beetje, en ik droom al een paar nachten achter elkaar van hem (niet zo fijn). Het zou trouwens echt te erg zijn als hij niet meer zo veel van zich liet horen als hij iemand anders is tegen gekomen
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb 't verdomd goed voor elkaar! M'n gozer is de allertofste, allerliefste, heeft humor en is intelligent. Het Nederlandse weer heeft zich zowaar ingeruild voor weer dat "lekker" is, waardoor we de hele dag in het park hebben gelegen en kusjes aan elkaar gegeven hebben <3. 't is bijna einde van dit jaar en ik hoef niet te zwoegen voor nog 'n voldoende, want dat zit allemaal wel goed. Thuis gaat 't eindelijk fijn. Ik kijk erg uit naar de eerste zomervakantie zonder al te veel ruzie, en een vakantie waarbij ik kan uitrusten ipv constant op mijn tenen moet lopen.
Verder voel ik me schuldig tegenover alle mensen die het slechter hebben dan ik. Vooral de extreme gevallen, zoals gehandicapte kindjes die niet naar school kunnen, Afghaanse vluchtelingen in Griekenland, en alle mensen die dood gaan aan terminale ziekten. Wat opzich heel raar is, want ik kan er niks aan doen. Naast dat ik de hele wereld wil verbeteren, ziet 't er dicht bij huis zonniger uit dan in in elk tropisch vakantieoord dat je maar kunt bedenken. Mijn dag/maand/jaar kan niet meer stuk geloof ik. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat is dus over 2 weken en ik heb eigenlijk geen idee wat voor een gesprek dat gaat worden. Dus ben zenuwachtig, maar wel heel relaxed dat ik al zover gekomen ben ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@ Quis: wat rot
![]() Ontopic: ik ben heel boos op m'n ex, omdat ik van een vriendinnetje dingen hoorde die hij tegen haar over mij gezegd heeft. Ok, het is lang geleden, maar het moment en de dingen maken dat ik er niet blij mee ben. En verder doet hij belachelijk tegen me, variërend van negeren tot aandacht trekken door te gaan zitten klieren ![]() Oh en dan is er ook nog altijd m'n ex-scharrel die me ineens plat sms't en belt nadat ik 'm normaal gesproken om de paar maanden een keertje spreek. De reden was al snel duidelijk: z'n vriendin zit blijkbaar een aantal maanden in het buitenland voor stage ![]() Bij elkaar genoeg om je zelfvertrouwen weer eens onder de 0 te laten zakken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmmm ik ben dus in Nederland voor een vriendin's bruiloft (en familie bezoek) en omg wat is dat emotioneel vermoeiend. Het is sowieso best druk, en ik ben natuurlijk de Nederlandse drukte niet meer gewend dus het valt me best zwaar allemaal.
Ik verblijf ook de hele tijd bij de vriendin die gaat trouwen dus ik vang ook alle zenuwen etc. van haar op. Het is wel ontzettend leuk en spannend enzo allemaal. ![]() Mijn sjanserd-dinges mist me en we hebben al afgesproken op de dag nadat ik terug kom. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 24-04-2008 om 10:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel duidelijk dus wat je met het eerste moet doen; keihard negeren of vertellen dat je daar niet van gediend bent. Voor de rest moet je je zelfvertrouwen niet af laten hangen van anderen, je moet zelf blij zijn met wie je bent, zeker in je schoenen staan. Al is dat soms best moeilijk; schijt aan wat zulk soort figuren met je doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb 4 jaar lang voor de universiteitskrant geschreven, met name filmrecensies en interviews met studenten en medewerkers. En die essays heb ik tijdens mijn studie geschreven - ik heb een bachelor cultuurwetenschappen (politieke cultuur) gedaan en daar zijn essays de belangrijkste toetsvorm. Ik heb daarnaast ooit een essaywedstrijd van een symposium gewonnen waardoor ik toen gepubliceerd ben in de volkskrant en heb laatst met een piepklein cultuurstukje in de nrc.next gestaan maar dat was meer door een toevallige ontmoeting en stelde niet zoveel voor. De RuG selecteert volgens mij wel heel anders dan de UvA, je moet dan ook voor de toelating een essay schrijven. Heb wel t idee dat je in Groningen iets meer kans hebt, maar ik wil heel graag naar Amsterdam. Ik hoop dat je er iets aan hebt ![]() Het is wel heel spannend nu, juist omdat ik nu ver ben. Ik zou het vreselijk vinden om nu nog af te vallen.
||
![]() |
Citaat:
Maar ga je dagblad of radio/tv journalistiek doen? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
We zijn een superteam.
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 25-04-2008 om 12:38. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb zin in vanavond, eindelijk weer eens samen met hem én met beste dinnetje de stad in. Wordt leuk en gezellig, hoop ik.
En dan morgen met hem, m'n broertje ( ![]() |
![]() |
|
Hehe, praten is toch echt heel fijn. Hij heeft zonder het zich waarschijnlijk te beseffen toch mijn meest fundamentele zorg weggehaald. En 's ochtends wakker gekust worden is fijn <3 Ik hoop echt dat ik snel mijn rust kan vinden, want eigenlijk is dit toch echt te fijn voor woorden...
||
Citaat:
![]() Ontopic: Gisteren was hij hier en het was zo leuk. Ik houd echt van hem en hij van mij, dat bleek wel. Hele avond lekker samen op de bank liggen knuffelen, gingen onwijs laat naar bed voor een doordeweekse dag maar dat boeit niet. En vanmorgen miste ik bijna de tram omdat hij niet wilde dat ik me ging aankleden en hij was echt niet van me weg te slaan, en ahw <3 ![]() En ik denk dat ik zondag toch nog maar even naar hem toe ga. Een heel weekend hier alleen zitten is niet echt mijn ding ![]() ![]()
|
![]() |
|
|