Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2008, 15:46
Verwijderd
ooh wat een fijn gevoel zeg, dat je tegen vijfen het gevoel hebt dat de dag nog laaang niet om is. Vriendje komt om half 6 thuis van werken en dan gaan we lekker de stad in, terrasje doen. En ik ben heerlijk bruin geworden vandaag <3 + zomerzon maakt sexy, dus het wordt vast een leuke avond..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2008, 16:11
luchtballon
luchtballon is offline
Goed 4 dagen weer op mn kamer zitten is niet goed voor onze telefoonrekening
Ik heb voor het eerst in een relatie dat ik echt kan denken: ik kijk er naar uit om je over de tijd steeds beter te leren kennen en dat komt wel. Het is niet erg dat ik nog niet alles weet, ik wil het graag, op de tijd dat het komt

En verdomme. Mijn hoofd wordt gewoon bij alles rood. Nou vroeg mijn begeleider via een omweg of ik niet verliefd was. Leuke man als begeleider hoor, maar nee. Ik mag toch wel gewoon een rood hoofd hebben
Oud 23-04-2008, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Wat rot om te horen Quis! Maar ja, hij vindt jullie allebei leuk. En jij wil hem niet op deze manier, en zij wel. Dus zolang hij er nog niet uit is dat jij lekker bent (duh) en zij in de buurt is....
Haha, ja zo werkt het hè. Hij gaat zijn gang ook maar, ik heb er niks meer mee te maken. T herbevestigd alleen een aantel karaktertrekjes/-foutjes die ik niet waarderen kan. T loser-gehalte stijgt zegmaar, alleen maar meer reden om m niet meer te willen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 17:18
I C U
I C U is offline
Oh bah, reteveel gezeik op school vandaag Ik baal echt! Maar hij is gelukkig heel lief

Gisteravond kon ik echt niet wegkomen Ja damned, hij ziet er gewoon verdomd goed uit, met en zonder kleding en de stap terug naar bed is dan snel gemaakt Oh lala...

@ Nala: Ik mag vanavond weer! Yeah!
Oud 23-04-2008, 17:51
Verwijderd
Dammit, hij heeft een vriendin :`(
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 19:23
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bah, ik mis hem echt heel erg Normaal heb ik dat nooit zo maar ik verveel me en wil hem gewoon heel graag weer zien en hem knuffelen enzo. Als een donderslag bij heldere hemel is mijn humeur even helemaal omgeslagen, voel me ff nogal kut en weet niet waarom en mis hem gewoon ontzettend en wil ff niets liever dan bij hem zijn maar volgens mij is hij aan het werk. Kreeg wel een lief smsje maar dat is toch te ver weg voor nu, damn
Oud 23-04-2008, 19:24
Qimm
Qimm is offline
Jaaa goedgoedgoed. Hij kan soms zó verliefd naar mij kijken, krijg er helemaal vlinders van
Oud 23-04-2008, 21:02
ocean flower
ocean flower is offline
pff..alles gaat prut!
Mak me zorgen om een vriendin die veels te veel stress heeft en weet niet wat ik kan doen om haar te helpen..en dan krijg ik daar weer stress van want als het met haar mis is dan is het goed mis. Zij houdt mij realistsch en het is eng om te beseffen dat zij uit balans kan raken, al is het momenteel haar goed recht.
En nu ben ik zelf helemaal gestresst en voel ik me rot omdat het mij net iets beter gaat, haat demotivatie en depressiviteit!
Enik heb het gevoel dat ik nog minstens twee jaar moet bijslapen wil ik ooit niet meer moe zijn, stress is niet goed voor me...geen honger meer, moe, geirriteerd, totaal niet meer geinteresseerd in studie, huilerig, vol met puisten..
Ben zooooo toe aan een break, iemand toevallig een tijdmachine zodat ik terug kan naar vroeger?
Verder wel redelijk, een goede vriend mailt niet terug wat nogal een domper is want ik mis hem best wel, pfff...weet het ook allemaal niet meer
Oud 23-04-2008, 22:01
ST*R
ST*R is offline
Hm ik mis m toch wel een beetje, en ik droom al een paar nachten achter elkaar van hem (niet zo fijn). Het zou trouwens echt te erg zijn als hij niet meer zo veel van zich liet horen als hij iemand anders is tegen gekomen dat zou ik echt té erg vinden. Maargoed morgen date (geloof ik). En volgende week veel feesten!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 22:04
Verwijderd
ik heb 't verdomd goed voor elkaar! M'n gozer is de allertofste, allerliefste, heeft humor en is intelligent. Het Nederlandse weer heeft zich zowaar ingeruild voor weer dat "lekker" is, waardoor we de hele dag in het park hebben gelegen en kusjes aan elkaar gegeven hebben <3. 't is bijna einde van dit jaar en ik hoef niet te zwoegen voor nog 'n voldoende, want dat zit allemaal wel goed. Thuis gaat 't eindelijk fijn. Ik kijk erg uit naar de eerste zomervakantie zonder al te veel ruzie, en een vakantie waarbij ik kan uitrusten ipv constant op mijn tenen moet lopen.

Verder voel ik me schuldig tegenover alle mensen die het slechter hebben dan ik. Vooral de extreme gevallen, zoals gehandicapte kindjes die niet naar school kunnen, Afghaanse vluchtelingen in Griekenland, en alle mensen die dood gaan aan terminale ziekten. Wat opzich heel raar is, want ik kan er niks aan doen.

Naast dat ik de hele wereld wil verbeteren, ziet 't er dicht bij huis zonniger uit dan in in elk tropisch vakantieoord dat je maar kunt bedenken. Mijn dag/maand/jaar kan niet meer stuk geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 23:53
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
dat heb je snel gedaan
yeah goede samenloop van omstandigheden
@stout!: 'hij' doet nu ook toelating voor master journalistiek, maar dan gewoon hier, wat moeten jullie allemaal voor 'n opdrachten doen?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 07:13
stout!
stout! is offline
Citaat:
@stout!: 'hij' doet nu ook toelating voor master journalistiek, maar dan gewoon hier, wat moeten jullie allemaal voor 'n opdrachten doen?
We hoeven (nog) geen opdrachten te doen, maar moesten een heel pakket opsturen met geschreven essays, journalistiek werk, motivatie, cv etc. En dan werden er 25 mensen uitgenodigd voor een gesprek.
Dat is dus over 2 weken en ik heb eigenlijk geen idee wat voor een gesprek dat gaat worden. Dus ben zenuwachtig, maar wel heel relaxed dat ik al zover gekomen ben .
Oud 24-04-2008, 08:44
Nyawa
Citaat:
We hoeven (nog) geen opdrachten te doen, maar moesten een heel pakket opsturen met geschreven essays, journalistiek werk, motivatie, cv etc. En dan werden er 25 mensen uitgenodigd voor een gesprek. Dat is dus over 2 weken en ik heb eigenlijk geen idee wat voor een gesprek dat gaat worden. Dus ben zenuwachtig, maar wel heel relaxed dat ik al zover gekomen ben .
Wat gaaf dat je al zover bent gekomen! Succes met je gesprek alvast! Mag ik vragen hoeveel journalistieke ervaring je hebt? En die essays, zijn dat stukken die je tijdens je studie geschreven hebt of essays gepubliceerd in tijdschriften/kranten? (Ik hoop volgend jaar toelating te doen voor Journalistiek RuG, vandaar)
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 08:54
I C U
I C U is offline
Ik ben blij dat hij zo lief is en er voor me is. Hopelijk loopt dat hele gedoe met een sisser af, maar ik baal er wel onwijs van. Over twee weken weet ik pas van hoe en wat. Damned.
Oud 24-04-2008, 10:10
Verwijderd
@ Quis: wat rot Hij weet gewoon niet hoe hij zich moet gedragen denk ik, en dan is dit het makkelijkste...

Ontopic: ik ben heel boos op m'n ex, omdat ik van een vriendinnetje dingen hoorde die hij tegen haar over mij gezegd heeft. Ok, het is lang geleden, maar het moment en de dingen maken dat ik er niet blij mee ben. En verder doet hij belachelijk tegen me, variërend van negeren tot aandacht trekken door te gaan zitten klieren

Oh en dan is er ook nog altijd m'n ex-scharrel die me ineens plat sms't en belt nadat ik 'm normaal gesproken om de paar maanden een keertje spreek. De reden was al snel duidelijk: z'n vriendin zit blijkbaar een aantal maanden in het buitenland voor stage

Bij elkaar genoeg om je zelfvertrouwen weer eens onder de 0 te laten zakken
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 10:16
Verwijderd
Hmmmm ik ben dus in Nederland voor een vriendin's bruiloft (en familie bezoek) en omg wat is dat emotioneel vermoeiend. Het is sowieso best druk, en ik ben natuurlijk de Nederlandse drukte niet meer gewend dus het valt me best zwaar allemaal.
Ik verblijf ook de hele tijd bij de vriendin die gaat trouwen dus ik vang ook alle zenuwen etc. van haar op. Het is wel ontzettend leuk en spannend enzo allemaal. Morgen gaat ze al trouwen! Dit is ook de eerste keer dat ik zoiets van zo dichtbij mee maak en het is best leuk allemaal. Wel ontzettend druk. Ik merk ook dat ik in Canada op een hele andere manier leef, Nederland is druk en dicht opmekaar en overal regeltjes, en alles is duur en alles moet snel. Vermoeiend allemaal, dit keer nog erger dan toen ik de vorige keer hier was.

Mijn sjanserd-dinges mist me en we hebben al afgesproken op de dag nadat ik terug kom. Hij is best lief, ik kan niet zo goed tegen lief en helemaal niet icm hele mooie helder-blauwe ogen. Jemig.

Laatst gewijzigd op 24-04-2008 om 10:23.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Oh en dan is er ook nog altijd m'n ex-scharrel die me ineens plat sms't en belt nadat ik 'm normaal gesproken om de paar maanden een keertje spreek. De reden was al snel duidelijk: z'n vriendin zit blijkbaar een aantal maanden in het buitenland voor stage

Bij elkaar genoeg om je zelfvertrouwen weer eens onder de 0 te laten zakken

Wel duidelijk dus wat je met het eerste moet doen; keihard negeren of vertellen dat je daar niet van gediend bent.
Voor de rest moet je je zelfvertrouwen niet af laten hangen van anderen, je moet zelf blij zijn met wie je bent, zeker in je schoenen staan. Al is dat soms best moeilijk; schijt aan wat zulk soort figuren met je doen.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 11:59
stout!
stout! is offline
Citaat:
Wat gaaf dat je al zover bent gekomen! Succes met je gesprek alvast! Mag ik vragen hoeveel journalistieke ervaring je hebt? En die essays, zijn dat stukken die je tijdens je studie geschreven hebt of essays gepubliceerd in tijdschriften/kranten? (Ik hoop volgend jaar toelating te doen voor Journalistiek RuG, vandaar)
Ja hè, kan t zelf ook bijna niet geloven . Nu hopen dat de rest ook goed gaat.
Ik heb 4 jaar lang voor de universiteitskrant geschreven, met name filmrecensies en interviews met studenten en medewerkers. En die essays heb ik tijdens mijn studie geschreven - ik heb een bachelor cultuurwetenschappen (politieke cultuur) gedaan en daar zijn essays de belangrijkste toetsvorm.
Ik heb daarnaast ooit een essaywedstrijd van een symposium gewonnen waardoor ik toen gepubliceerd ben in de volkskrant en heb laatst met een piepklein cultuurstukje in de nrc.next gestaan maar dat was meer door een toevallige ontmoeting en stelde niet zoveel voor.

De RuG selecteert volgens mij wel heel anders dan de UvA, je moet dan ook voor de toelating een essay schrijven. Heb wel t idee dat je in Groningen iets meer kans hebt, maar ik wil heel graag naar Amsterdam. Ik hoop dat je er iets aan hebt .

Het is wel heel spannend nu, juist omdat ik nu ver ben. Ik zou het vreselijk vinden om nu nog af te vallen.
Oud 24-04-2008, 14:11
Verwijderd
Nuttig advies van beste vriendinnetje <3 En ja de Duitser is een schatje.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 14:12
Verwijderd
Ik MIS hem. Kutzooi.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 14:17
metallica
metallica is offline
Vanavond toch maar eens samen wat kletsen, want anders ga ik dit echt niet lang trekken al is hij lief....
Oud 24-04-2008, 19:39
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Ja hè, kan t zelf ook bijna niet geloven . Nu hopen dat de rest ook goed gaat.
Ik heb 4 jaar lang voor de universiteitskrant geschreven, met name filmrecensies en interviews met studenten en medewerkers. En die essays heb ik tijdens mijn studie geschreven - ik heb een bachelor cultuurwetenschappen (politieke cultuur) gedaan en daar zijn essays de belangrijkste toetsvorm.
Ik heb daarnaast ooit een essaywedstrijd van een symposium gewonnen waardoor ik toen gepubliceerd ben in de volkskrant en heb laatst met een piepklein cultuurstukje in de nrc.next gestaan maar dat was meer door een toevallige ontmoeting en stelde niet zoveel voor.

De RuG selecteert volgens mij wel heel anders dan de UvA, je moet dan ook voor de toelating een essay schrijven. Heb wel t idee dat je in Groningen iets meer kans hebt, maar ik wil heel graag naar Amsterdam. Ik hoop dat je er iets aan hebt .

Het is wel heel spannend nu, juist omdat ik nu ver ben. Ik zou het vreselijk vinden om nu nog af te vallen.
In Groningen moet je eerst een nieuwstoets maken, daarna een essay schrijven en een motivatiebrief. De opdracht van het essay was antwoord geven op de vraag of weblogs wel of geen vorm van journalistiek zijn.
Maar ga je dagblad of radio/tv journalistiek doen?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 20:13
Verwijderd
ik heb het zo druk en sta weer zo vaak op de baan (terwijl ik eigenlijk daarmee gestopt was 2 seizoenen terug) dat mijn sociale leven er behoorlijk bij inschiet..

en eigenlijk heb ik het nieteens doorgehad de afgelopen tijd
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 20:52
Verwijderd
Willing suspension of disbelief
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 20:53
Verwijderd
Het mag nou wel zondag zijn..
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 08:37
Neko*
Neko* is offline
Liefde. <3
Oud 25-04-2008, 09:18
Nienna*
Nienna* is offline
Waarom val ik altijd op foute mannen ?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 09:25
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Oops, zat ik stiekem te flirten met wat ik dacht een student... blijkt het een docent te zijn van mijn eigen opleiding
Oud 25-04-2008, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Waarom val ik altijd op foute mannen ?
Omdat dat natuurlijk is.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Oops, zat ik stiekem te flirten met wat ik dacht een student... blijkt het een docent te zijn van mijn eigen opleiding
Hahahhaa "oeps". *giebel*

Hmmmmmmmmmgoed.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 11:20
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Omdat dat natuurlijk is.

En oneindig irritant!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 11:38
stout!
stout! is offline
Citaat:
In Groningen moet je eerst een nieuwstoets maken, daarna een essay schrijven en een motivatiebrief. De opdracht van het essay was antwoord geven op de vraag of weblogs wel of geen vorm van journalistiek zijn.
Maar ga je dagblad of radio/tv journalistiek doen?
Ik hoop toegelaten te worden voor schrijvende journalistiek. Eigenlijk weet ik ook helemaal niet hoe de sollicitatieprocedure verder gaat na dat gesprek over 2 weken. Ben wel als een dolle de kranten aan het bijhouden nu .
Oud 25-04-2008, 12:32
Fayette
We zijn een superteam. Hij vroeg waarom ik mijn tandenborstel niet bij hem thuis liet liggen aangezien ik er zo vaak ben... Ik krijg er kriebels van de gedachte dat mijn roze tandenborstel nu in één bekertje bij de zijne staat. Burgertrut ben ik.

Laatst gewijzigd op 25-04-2008 om 12:38.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 13:26
Luna
Luna is offline
het gaat goeeed, 4maanden
Oud 25-04-2008, 13:58
Verwijderd
Ik heb zin in vanavond, eindelijk weer eens samen met hem én met beste dinnetje de stad in. Wordt leuk en gezellig, hoop ik.
En dan morgen met hem, m'n broertje (), schoonzus en twee vrienden van haar naar een optreden hier, daarna nog stappen, schoonzus blijft van te voren eten en naderhand slapen dus dat wordt ook zooo tof! Leuk weekend voor de boeg dus, goed begin van de vakantie <3
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 14:41
Verwijderd
Volgens mij zien we elkaar vanavond voor het eerst in maanden een hele avond. Ik ben er nog niet uit of ik dat positief of negatief moet uitleggen. On verra.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 15:39
Velma
Velma is offline
Yeah yeah yeah
Oud 25-04-2008, 15:41
Verwijderd
Citaat:
En oneindig irritant!
Foute mannen zoals ik vinden het niet zo erg denk ik
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 16:52
metallica
metallica is offline
Hehe, praten is toch echt heel fijn. Hij heeft zonder het zich waarschijnlijk te beseffen toch mijn meest fundamentele zorg weggehaald. En 's ochtends wakker gekust worden is fijn <3 Ik hoop echt dat ik snel mijn rust kan vinden, want eigenlijk is dit toch echt te fijn voor woorden...
Oud 25-04-2008, 18:00
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
We zijn een superteam. Hij vroeg waarom ik mijn tandenborstel niet bij hem thuis liet liggen aangezien ik er zo vaak ben... Ik krijg er kriebels van de gedachte dat mijn roze tandenborstel nu in één bekertje bij de zijne staat. Burgertrut ben ik.
Haha, ik vond het ook leuk dat hij hier een tandenborstel heeft en zijn lenzenspullen enzo. Het zegt misschien niets maar het is toch tof

Ontopic: Gisteren was hij hier en het was zo leuk. Ik houd echt van hem en hij van mij, dat bleek wel. Hele avond lekker samen op de bank liggen knuffelen, gingen onwijs laat naar bed voor een doordeweekse dag maar dat boeit niet. En vanmorgen miste ik bijna de tram omdat hij niet wilde dat ik me ging aankleden en hij was echt niet van me weg te slaan, en ahw <3

En ik denk dat ik zondag toch nog maar even naar hem toe ga. Een heel weekend hier alleen zitten is niet echt mijn ding en dinsdagavond laat ga ik naar hem toe en woensdag dan met zijn vrienden naar Utrecht en Amsterdam
Reageren

Regels voor berichten