Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mensen die me kennen noemen me niet voor niets 'De Hater'. ![]() edit: Ik zou graag van mensen houden, maar mijn ervaringen van kleins af aan hebben me geleerd dat minstens 95% van alle mensen volkomen mongool zijn. Eerst dacht ik dat het mss nog wel meeviel en dat het aan mij lag, maar toen ging ik werken, zag ik honderden mensen op een dag en kwam ik nog steeds tot die conclusie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik was al in groep 4 doodsbang voor de musical die we pas aan het eind van groep 8 zouden houden. Ik wou helemaal niet op het podium staan, maar om een of andere reden had ik 3 rollen en moest ik aan ELK liedje meedoen. Ik schaamde me dood.
Meisjes die het graag wilden kregen maar een paar zinnetjes tekst. Fucking tyfuslijer van een leraar heeft me nog staan uitschelden ook dat ik 'geen flikker deed' en hij werd boos omdat de elastiekjes van m'n kartonnen maskertje afbraken. Ja sorry dat ik op m'n 11e al was uitgegroeid en een teringgroot hoofd had. Graflul.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In groep acht was ik de reus en ik moest een pruik op met korte krullen en we gingen een baard bij me tekenen en dat was helemaal te gek want iedereen vond me een overtuigende reus. Alleen was ik wel 1.50 ofzo. En was mijn vrouw, de reuzin, 1.85 ofzo. Die was echt bizar lang. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Trauma's 4 life. We waren ook nog eens VERPLICHT om aan het eind een liedje te playbacken en eerst zou ik samen met wat dudes YMCA doen ofzo, maar omdat ze steeds liepen te kutten ben ik opgestapt en toen heb ik maar The Lumberjack Song gedaan. ![]()
|
ik weigerde te zingen
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
nee echt, ik kan me er nog steeds kwaad om maken.
Ik had toen ook echt een grafkanker-juffrouw die een hekel aan mij had, ik denk dat het daar iets mee te maken had. Op m'n 15e had ik een hoofdrol in het openluchttheater bij ons in het dorp, wat een vrij groots iets was, en ik hoop dat ik toen iedereen alsnog overtuigd heb, PAH! ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij hadden zo'n kant-en-klare kutmusical die ging over groep 8'ers die auditie gingen doen voor de musical en uiteindelijk allemaal de hoofdrol kregen. Well, hurray, er waren een paar grote rollen en de rest had geen zak te doen. En ik zat dus in een groep vol enthousiaste kinderen die allemaal dolgraag wilden.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
de jongen waar ik verliefd op was had de rol gekregen die ik eigenlijk wilde, de rol van dokter. En hij vond dat heel erg voor mij en hij zou het wel goed maken. Dus toen kwam hij op de generale repetitie met een bos bloemen. Toen zei ik: 'jeetje, wat lief'. Toen zei hij: 'ja die is voor nickie, ik ben eigenlijk al een tijdje verliefd op haar en vanavond ga ik het vertellen!'
ik dacht echt dat ik een bosje bloemen kreeg, met mijn korte rode krullen pruik en mijn baard ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vnid zulke dingen zo sneu, ik kan wel huilen! Oh, ik heb echt meer gedronekn dan goed voor me is hoor. |
![]() |
|
Wij hadden ook zo'n pre-gefabriceerd ding, maar op de middelbare school was er wel een leraar (mijn mentor in de 2e, die dacht dat ik te dom was voor het VWO en me steeds belachelijk maakte en altijd in de les overdreven 'Actreutelerig' liep te doen) die alle school musicals schreef.
Jammer dat ik altijd veels te bang/verlegen was om mee te doen, want ik had best wel een pyschopaat/gestoord oud wijf willen spelen ofzo. edit: Awww, arme 'cnelis. *aai* ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|