Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2010, 23:52
Verwijderd
Citaat:
O haaai!

De rollen zijn omgedraaid, nu ben ik dronken
Nou gedraag je je een beetje
Advertentie
Oud 10-10-2010, 23:53
Verwijderd
Ik wil ook meedoen met de misantropische boks, want ik ben de ergste misantroop evah!
Verwijderd
O ste, ik zag dat je eerder vandaag iets postte over een documentaire dat liet zien wat er gebeurde als de mens weg was. Link?
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat is net zoiets als ouders die zeggen 'Ohh, mijn kind hoeft niet meer op toneel, want die kan al toneel speulen! Gister nog, net doen alsof ie geen snoepje gepakt heeft!'
Ja zeg ik had anders wel de 2de hoofdrol in de GROEP 8 Musical ja!
Verwijderd
Citaat:
Nou gedraag je je een beetje
Dan zie je eens hoe het is!
Oud 10-10-2010, 23:54
Verwijderd
Ik doe lekker niet mee met de misantropische boks. Ik ben een beetje een pessimist, maar ik wil graag nog wel van mensen houden, dus zak er maar lekker in
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik wil ook meedoen met de misantropische boks, want ik ben de ergste misantroop evah!
You won't out-misanthropise me, lady.

Mensen die me kennen noemen me niet voor niets 'De Hater'.

edit: Ik zou graag van mensen houden, maar mijn ervaringen van kleins af aan hebben me geleerd dat minstens 95% van alle mensen volkomen mongool zijn. Eerst dacht ik dat het mss nog wel meeviel en dat het aan mij lag, maar toen ging ik werken, zag ik honderden mensen op een dag en kwam ik nog steeds tot die conclusie.
Verwijderd
Citaat:
Dan deed je het beter dan ik. Ik stak steeds niet snel genoeg m'n vinger op dus ik kreeg uiteindelijk de rol van een meisje uit de klas met vijf zinnen
Verwijderd
Citaat:
O ste, ik zag dat je eerder vandaag iets postte over een documentaire dat liet zien wat er gebeurde als de mens weg was. Link?
http://documentairenet.nl/2010/05/life-after-people/
Oud 10-10-2010, 23:55
Verwijderd
Ik had drie keer de hoofdrol op de basisschool en toen vonden mensen mij én heel erg cool of ze waren jaloers omdat ik het altijd was
Oud 10-10-2010, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Ik doe lekker niet mee met de misantropische boks. Ik ben een beetje een pessimist, maar ik wil graag nog wel van mensen houden, dus zak er maar lekker in
Oke kusjes!!
Oud 10-10-2010, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Ik had drie keer de hoofdrol op de basisschool en toen vonden mensen mij én heel erg cool én jaloers omdat ik het altijd was
Ik was (en ben) godverdomme heel erg boos dat ik geen noemenswaardige rol kreeg in de musical, want iedereen wist dat ik hield van toneelspelen en er ook goed in was.
Oud 10-10-2010, 23:56
Carn
Carn is offline
nihilisme is verdomme het mooiste wat er is.
Oud 10-10-2010, 23:57
Verwijderd
Lalala, ik ga ook mijn mobiele nummer posten zometeen!!

Verwijderd
Citaat:
Dat is net zoiets als ouders die zeggen 'Ohh, mijn kind hoeft niet meer op toneel, want die kan al toneel speulen! Gister nog, net doen alsof ie geen snoepje gepakt heeft!'
dat zeiden mijn ouders ook altijd :') Toch heb ik 2 jaar op toneel gezeten.

Citaat:
ik ook! maar daar zat ik helemaal niet op te wachten.
Verwijderd
Citaat:
nihilisme is verdomme het mooiste wat er is.
Nihilists
The Big Lebowski
Oud 10-10-2010, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Ik was (en ben) godverdomme heel erg boos dat ik geen noemenswaardige rol kreeg in de musical, want iedereen wist dat ik hield van toneelspelen en er ook goed in was.
Bij mij waren er zelfs ouders boos op mij, echt bizar kinderachtig
Oud 10-10-2010, 23:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dan deed je het beter dan ik. Ik stak steeds niet snel genoeg m'n vinger op dus ik kreeg uiteindelijk de rol van een meisje uit de klas met vijf zinnen
ik vond het VRESELIJK. Ik keek zelfs expres tijdens een scene zo stoicijns mogelijk maar richting een muur; maar de juffrouw interpreteerde dat als iets goeds want dat paste helemaal bij de scene
Oud 10-10-2010, 23:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik was al in groep 4 doodsbang voor de musical die we pas aan het eind van groep 8 zouden houden. Ik wou helemaal niet op het podium staan, maar om een of andere reden had ik 3 rollen en moest ik aan ELK liedje meedoen. Ik schaamde me dood.
Meisjes die het graag wilden kregen maar een paar zinnetjes tekst. Fucking tyfuslijer van een leraar heeft me nog staan uitschelden ook dat ik 'geen flikker deed' en hij werd boos omdat de elastiekjes van m'n kartonnen maskertje afbraken.
Ja sorry dat ik op m'n 11e al was uitgegroeid en een teringgroot hoofd had. Graflul.
Oud 11-10-2010, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Ik was al in groep 4 doodsbang voor de musical die we pas aan het eind van groep 8 zouden houden. Ik wou helemaal niet op het podium staan, maar om een of andere reden had ik 3 rollen en moest ik aan ELK liedje meedoen. Ik schaamde me dood.
Meisjes die het graag wilden kregen maar een paar zinnetjes tekst. Fucking tyfuslijer van een leraar heeft me nog staan uitschelden ook dat ik 'geen flikker deed' en hij werd boos omdat de elastiekjes van m'n kartonnen maskertje afbraken.
Ja sorry dat ik op m'n 11e al was uitgegroeid en een teringgroot hoofd had. Graflul.
Oh kind, dat vind ik echt zielig voor je!
Oud 11-10-2010, 00:01
Verwijderd
Citaat:
ik moest hardop lachen om de laatste zin

In groep acht was ik de reus en ik moest een pruik op met korte krullen en we gingen een baard bij me tekenen en dat was helemaal te gek want iedereen vond me een overtuigende reus. Alleen was ik wel 1.50 ofzo. En was mijn vrouw, de reuzin, 1.85 ofzo. Die was echt bizar lang.
Oud 11-10-2010, 00:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh kind, dat vind ik echt zielig voor je!
Juh.
Trauma's 4 life.

We waren ook nog eens VERPLICHT om aan het eind een liedje te playbacken en eerst zou ik samen met wat dudes YMCA doen ofzo, maar omdat ze steeds liepen te kutten ben ik opgestapt en toen heb ik maar The Lumberjack Song gedaan.
Oud 11-10-2010, 00:02
Verwijderd
Wat deden jullie kinderachtige dingen, wij deden Grease en Fame
Oud 11-10-2010, 00:03
Carn
Carn is offline
ik weigerde te zingen . Ik ben ook ooit uit dramales gezet nu ik me herinner we moesten een kat nadoen oid en dat vond ik te belachelijk voor woorden.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik moest hardop lachen om de laatste zin

In groep acht was ik de reus en ik moest een pruik op met korte krullen en we gingen een baard bij me tekenen en dat was helemaal te gek want iedereen vond me een overtuigende reus. Alleen was ik wel 1.50 ofzo. En was mijn vrouw, de reuzin, 1.85 ofzo. Die was echt bizar lang.
Fuck, in groep 8 al 1,85?! Dat was een echte reus dus?
Verwijderd
Citaat:
ik vond het VRESELIJK. Ik keek zelfs expres tijdens een scene zo stoicijns mogelijk maar richting een muur; maar de juffrouw interpreteerde dat als iets goeds want dat paste helemaal bij de scene
De manier waarop die rollen verdeeld worden is ook te achterlijk voor woorden En tja, ik denk dat er veel meer kinderen toneel helemaal geweldig zouden vinden (dat merk ik nu wel in die groep 5 waar ik lesgeef) maar je moet het ze niet opdringen ofzo. Daar wordt niemand gelukkig van.
Verwijderd
Oh en ik heb een soundmixshow gewonnen met RONAN KEATING en een danswedstrijd met een paar vrienden op NSYNC
Verwijderd
nee echt, ik kan me er nog steeds kwaad om maken.

Ik had toen ook echt een grafkanker-juffrouw die een hekel aan mij had, ik denk dat het daar iets mee te maken had.

Op m'n 15e had ik een hoofdrol in het openluchttheater bij ons in het dorp, wat een vrij groots iets was, en ik hoop dat ik toen iedereen alsnog overtuigd heb, PAH!
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat deden jullie kinderachtige dingen, wij deden Grease en Fame
We hebben niet allemaal in 't Gooi op school gezeten he.
Verwijderd
Citaat:
Fuck, in groep 8 al 1,85?! Dat was een echte reus dus?
ja ze is nu like, twee meter ofzo. Heel die familie en ze kon altijd heel goed kinderen in elkaar meppen die mij lastig vielen
Oud 11-10-2010, 00:04
Verwijderd
Citaat:
We hebben niet allemaal in 't Gooi op school gezeten he.
Eindhoven!
Oud 11-10-2010, 00:04
Verwijderd
Wij hadden zo'n kant-en-klare kutmusical die ging over groep 8'ers die auditie gingen doen voor de musical en uiteindelijk allemaal de hoofdrol kregen. Well, hurray, er waren een paar grote rollen en de rest had geen zak te doen. En ik zat dus in een groep vol enthousiaste kinderen die allemaal dolgraag wilden.
Oud 11-10-2010, 00:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Eindhoven!
Allebei voor de elite!
Verwijderd
Citaat:
Wij hadden zo'n kant-en-klare kutmusical die ging over groep 8'ers die auditie gingen doen voor de musical en uiteindelijk allemaal de hoofdrol kregen. Well, hurray, er waren een paar grote rollen en de rest had geen zak te doen. En ik zat dus in een groep vol enthousiaste kinderen die allemaal dolgraag wilden.
Gelukkig ben ik niet de enige die kut-herinneringen heeft aan de groep 8 musical.
Verwijderd
*is weer terug*
Citaat:
Je bedoelt dat ik boven jou hang & je omhels zeg maar? Ik geloof dat ik die ook wel grappig vind, maar ik kom er morgen nog even op terug met een nuchtere mening
Ja, die.
Carn
Carn is offline
bij ons hadden een paar juffen zelf de musical geschreven
Oud 11-10-2010, 00:06
Carn
Carn is offline
Citaat:
Gelukkig ben ik niet de enige die kut-herinneringen heeft aan de groep 8 musical.
de mogelijke liefde die ik voor theater kon hebben is tijdens mijn basisschoolperiode vakkundig eruit gesloopt
Oud 11-10-2010, 00:06
Verwijderd
de jongen waar ik verliefd op was had de rol gekregen die ik eigenlijk wilde, de rol van dokter. En hij vond dat heel erg voor mij en hij zou het wel goed maken. Dus toen kwam hij op de generale repetitie met een bos bloemen. Toen zei ik: 'jeetje, wat lief'. Toen zei hij: 'ja die is voor nickie, ik ben eigenlijk al een tijdje verliefd op haar en vanavond ga ik het vertellen!'

ik dacht echt dat ik een bosje bloemen kreeg, met mijn korte rode krullen pruik en mijn baard
Oud 11-10-2010, 00:07
Verwijderd
Citaat:
de jongen waar ik verliefd op was had de rol gekregen die ik eigenlijk wilde, de rol van dokter. En hij vond dat heel erg voor mij en hij zou het wel goed maken. Dus toen kwam hij op de generale repetitie met een bos bloemen. Toen zei ik: 'jeetje, wat lief'. Toen zei hij: 'ja die is voor nickie, ik ben eigenlijk al een tijdje verliefd op haar en vanavond ga ik het vertellen!'

ik dacht echt dat ik een bosje bloemen kreeg, met mijn korte rode krullen pruik en mijn baard

Ik vnid zulke dingen zo sneu, ik kan wel huilen!

Oh, ik heb echt meer gedronekn dan goed voor me is hoor.
Oud 11-10-2010, 00:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wij hadden ook zo'n pre-gefabriceerd ding, maar op de middelbare school was er wel een leraar (mijn mentor in de 2e, die dacht dat ik te dom was voor het VWO en me steeds belachelijk maakte en altijd in de les overdreven 'Actreutelerig' liep te doen) die alle school musicals schreef.

Jammer dat ik altijd veels te bang/verlegen was om mee te doen, want ik had best wel een pyschopaat/gestoord oud wijf willen spelen ofzo.

edit: Awww, arme 'cnelis. *aai*
Oud 11-10-2010, 00:09
Verwijderd
Ik ga maar even weg want ik word naar van al die theaterhaat
Oud 11-10-2010, 00:10
Verwijderd
Nou mensen, ik heb ''besloten'' studievertraging op te lopen en vind dat nogal een big deal. Maar poeh, het lucht op.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nee hoor. Schoolmusicals hebben geen flikker met echt theater te maken. Echt theater is <3
Verwijderd
Vroeger wilde ik wel iets met theater doen maar bijvoorbeeld een acteeropleiding is weer niks voor mij want volgens mij moet je jezelf heel erg open stellen. En ik ben daar niet zo goed in
Verwijderd
ik was dat bloemenverhaal eigenlijk vergeten tot nu eens kijken of hij hyves heeft ofzo
Carn
Carn is offline
Citaat:
huhu nou het was meer dat ik ontzettend koppig ben/was, ik heb bijna nergens problemen mee maar als ik iets niet leuk vind dan krijg je me met ook geen enkele mogelijkheid zover. Blame the system!!
Oud 11-10-2010, 00:11
Verwijderd
Niemand maag weggan hoor!
Oud 11-10-2010, 00:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
Vroeger wilde ik wel iets met theater doen maar bijvoorbeeld een acteeropleiding is weer niks voor mij want volgens mij moet je jezelf heel erg open stellen. En ik ben daar niet zo goed in
idem. Ik vind getergde binnenvetters sowieso vaak ook leukere mensen
Verwijderd
h dit topic is alweer bijna vool!
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
idem. Ik vind getergde binnenvetters sowieso vaak ook leukere mensen
Ook als ze ineens ontploffen?

Regels voor berichten