Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Godverdomme, ik ben gezakt voor een voorwaardelijke praktijktoets, alleen omdat de docenten zo nodig moeten mierenneuken
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ja. En nu ben ik boos en verontwaardigd. En dan durven ze nog als excuus te gebruiken: 'Jullie zijn niveau 4 dus dat moeten jullie wel kunnen!!!' Ja, natuurlijk kunnen we dat. Maar zoiets heet prioriteiten stellen.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het is ook heel tof! En ohja! Die PM moest ik nog beantwoorden, maar het is heel erg een gevoel en die zijn nu eenmaal moeilijk uit te leggen. Maar, ja, ik vind je echte naam wel bij je passen.
![]() En ik wilde nog even zeggen dat ik heel boos en verdrietig ben over de ellende die er in dit land plaatsvindt en dat ik er HELEMAAL. NIKS. aan kan doen. Dat iedereen doodgaat omdat ze hun operaties niet kunnen betalen enzo. En dat er een journaal is waar ze over alles praten 'behalve saaie politiek die u toch niet interesseert'. Okee, het tweede minder dan het eerste. Maar het is een frustrerend gevoel. |
![]() |
|
|