Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2012, 17:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oké, de monarchist in me vindt dit stiekem best erg.
Oud 17-02-2012, 17:19
Verwijderd
Nou, hier dan maar:

Goeienavond!
Oud 17-02-2012, 17:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
EenVandaag bericht over Friso en houdt een interview met een royaltykenner:

"Hij heeft kinderen he? Wat is Friso voor man?"

Nuttige vragen.
Oud 17-02-2012, 17:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Het skiongeluk van prins Friso is voor sommige BN'ers voer voor grappen. Zo twitterde Mental Theo vrijdagmiddag 'koud hè' en maakte ook cabaretier Guido Weijers grappen ten koste van de prins. Friso is vrijdag in Oostenrijk bedolven onder een lawine, volgens lokale media vecht hij in het ziekenhuis voor zijn leven.

Guido Weijers :')
Oud 17-02-2012, 17:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja enorm.

Maar ik wist niet dat hij kinderen had.
Oud 17-02-2012, 17:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Veel BN'ers vinden die verklaring vreemd. "Hoe kan je toestand stabiel, maar niet buiten levensgevaar zijn", vraagt Waylon zich af.

Wtf, is Waylon zwakzinnig?
Oud 17-02-2012, 17:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja.
Oud 17-02-2012, 17:25
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja enorm.

Maar ik wist niet dat hij kinderen had.
Natuurkundigen zijn nu eenmaal erg viriel.
Oud 17-02-2012, 17:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat een derp is die vent van het rode kruis.
Oud 17-02-2012, 17:37
Verwijderd
Citaat:
EenVandaag bericht over Friso en houdt een interview met een royaltykenner:

"Hij heeft kinderen he? Wat is Friso voor man?"

Nuttige vragen.
Je moet toch wat vragen wil je het er de hele dag over hebben.
Oud 17-02-2012, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Ik ook. ;x Heel erg.

Mijn moeder heeft altijd erg haar best gedaan om ons Nederland te leren waarderen door middel van belachelijke dingen als oranje vlaggetjes ('mama, wat doen die vlaggetjes daar!?' 'prinses Margriet is jarig!' 'mam, we zijn de enige in het FUCKING. LAND. met vlaggetjes op de verjaardag van FUCKING. PRINSES. MARGRIET.' 'Zo praat je niet over het KONINKLIJK HUIS!') enzo. Dat alles speelt nu op. Friso. Nee.

Citaat:
Het skiongeluk van prins Friso is voor sommige BN'ers voer voor grappen. Zo twitterde Mental Theo vrijdagmiddag 'koud hè' en maakte ook cabaretier Guido Weijers grappen ten koste van de prins. Friso is vrijdag in Oostenrijk bedolven onder een lawine, volgens lokale media vecht hij in het ziekenhuis voor zijn leven.

Guido Weijers :')
Krijgen we weer een lawine van flauwe grappen over ons heen.

Okee waarschijnlijk heeft iemand dit grapje al gemaakt voor ik dit gepost heb.
Oud 17-02-2012, 17:50
Verwijderd
Citaat:

Okee waarschijnlijk heeft iemand dit grapje al gemaakt voor ik dit gepost heb.
nee niet dat ik weet, en ik vind hem nog best sterk ook nog
Oud 17-02-2012, 17:52
Verwijderd
Anil Ramdas is dood.

Hij was het enige deel van het opiniestuk van de NRC dat ik echt áltijd las, zelfs als het over dingen ging die ik eigenlijk niet boeiend vond. En nu is hij dood.
Oud 17-02-2012, 17:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Patatje oorlog met ui <3 en een chocoshake win!
Oud 17-02-2012, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Oud 17-02-2012, 18:08
Verwijderd
Ik kijk de 'help ons kind is te dik' van afgelopen woensdag
Gnork Stefenootje naamzoek.
Dat meisje lijkt wel 14-15 jaar. Ze is 11. En hoe komt ze aan het geld voor al die patat?
Oud 17-02-2012, 18:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Volgens de burgemeester van Lech hebben de prins en zijn medeskiërs de lawine 'met grote waarschijnlijkheid' zelf veroorzaakt. Er zou een sneeuwbank met een breedte van 30 meter en een lengte van 50 meter door hen in beweging zijn gekomen.

Dus én in gevaarlijk gebied skiën én de lawine zelf veroorzaken!
Oud 17-02-2012, 18:10
Neko*
Neko* is offline
Dan ben je wel echt heel erg stom.
Oud 17-02-2012, 18:10
Verwijderd
Nu.nl meldt een beetje trots dat het ongeluk 'wereldnieuws' is. Ahhhw.
Oud 17-02-2012, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Volgens de burgemeester van Lech hebben de prins en zijn medeskiërs de lawine 'met grote waarschijnlijkheid' zelf veroorzaakt. Er zou een sneeuwbank met een breedte van 30 meter en een lengte van 50 meter door hen in beweging zijn gekomen.

Oud 17-02-2012, 18:12
Verwijderd
Citaat:

staat dan inderdaad lekker op je wikipedia-pagina.

Citaat:
Op vrijdag 17 februari 2012 kwam de prins in Arlberg rond 12.15 uur bij Litzen-Zugertobel, tijdens een vakantie in Oostenrijk in een lawine terecht.[7] Na twintig minuten werd Friso, in kritieke toestand, onder de sneeuw vandaan gehaald. Hij werd ter plekke gereanimeerd en vervolgens naar de intensieve zorg van het Landeskrankenhaus in Innsbruck gebracht. Het ongeval vond plaats in Arlberg.[8][9] Friso bevond zich buiten het zogenaamd vrije skigebied, buiten de piste. De lawine is door Friso en zijn vriend veroorzaakt.
Oud 17-02-2012, 18:13
Verwijderd
André van Duin. Ik word altijd een beetje zwakzinnig van grappigheid van hem.
Oud 17-02-2012, 18:14
Verwijderd
Krijgen jullie van programma's over overgewicht ook altijd zo'n honger?
Oud 17-02-2012, 18:15
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Nee, dan vergaat me de honger eerder.
Oud 17-02-2012, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg dan eerder de neiging om een vinger in mijn keel te steken.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben blijkbaar de enige die niet blasé en afgestompt is ja...
Verwijderd
Ik heb duisentmiljard tabjes open staan en ik kan daar maar moeilijk mee omgaan maar tegelijkertijd zijn ze allemaal steengoed en kan ik ze dus ook niet sluiten. Bookmarken is ook niet een optie omdat ik dan eerst vijfduisentmiljard bookmarks moet gaan uitzoeken, sorteren en indelen </first world problems>
Oud 17-02-2012, 18:17
Verwijderd
Ik heb niet zozeer dat ik denk 'ik wil ook wat zij eten', want meestal eten ze helemaal geen lekkere dingen. Maar het zet je aan het denken over eten denk ik, en dan denk ik 'oeh ik heb nog lekkere chocola in huis'
Oud 17-02-2012, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Veel BN'ers vinden die verklaring vreemd. "Hoe kan je toestand stabiel, maar niet buiten levensgevaar zijn", vraagt Waylon zich af.

Wtf, is Waylon zwakzinnig?
Ik vroeg me dit ook af

Vind je mij nu ook zwakzinnig?
Oud 17-02-2012, 18:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hullo
Oud 17-02-2012, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Ik vroeg me dit ook af

Vind je mij nu ook zwakzinnig?
De vraag stellen is 'm beantwoorden
Oud 17-02-2012, 18:19
Verwijderd
Misschien bedoelen ze hemodynamisch stabiel, wat vooral inhoudt dat je niet aan het leegbloeden bent.
Oud 17-02-2012, 18:19
Verwijderd
ik ben niet zwakzinnig, ik heb mezelf net een, voor mijn doen, heel moeilijk pianoliedje her-aangeleerd.
Oud 17-02-2012, 18:20
Verwijderd
Oh, Sarah, dan ga ik dat binnenkort maar eens terugkijken
Oud 17-02-2012, 18:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jongens, ik vind het nog een beetje gek, maar ik heb ineens een diagnose gekregen jarenlang te horen krijgen dat er niks mis met je is, en dan ineens een diagnose en een shitload medicijnen meekrijgen!
Oud 17-02-2012, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Jongens, ik vind het nog een beetje gek, maar ik heb ineens een diagnose gekregen jarenlang te horen krijgen dat er niks mis met je is, en dan ineens een diagnose en een shitload medicijnen meekrijgen!
Oh jeetje! En valt het je mee, ben je opgelucht? Of is het ernstig?
Oud 17-02-2012, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Nee, eerder de neiging om nooit van mijn leven meer iets anders te eten dan droog brood en frambozensap of zo.

Over eten gesproken, Sarah, mijn eetritme is door een paar dagen ziekte echt helemaal totaal in de war. Ik heb drie dagen nauwelijks gegeten en nu heb ik wel weer honger, min of meer, maar nog steeds helemaal geen enkele aandrang om te eten. En ik zit na twee happen vol en wil gewoon niks. Daar krijg ik buikpijn van en daarvan wil ik nog minder eten. Wat is makkelijk om dan te eten? En moet ik dan gewoon elk uur twee happen eten ofzo?
Oud 17-02-2012, 18:22
Verwijderd
Deze ouders zijn verder niet totaal achterlijk of gemeen zoals sommige van die ouders. Ze zijn gewoon... niet zo doorzettend. En ze overwegen om haar het buitenspelen te verbieden (al doen ze geen enkele poging) omdat ze dan snoep koopt, in plaats van gewoon haar zakgeld in een spaarpot te stoppen in plaats van het in haar handje te geven.
Verwijderd
Citaat:
Ohwowow! Wat heb je dan? Of wil je dat niet zeggen?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh jeetje! En valt het je mee, ben je opgelucht? Of is het ernstig?
Neenee, het is gewoon dat ik nu officieel CVS/ME heb. Maar gek is het wel. En ik moet nu dagelijks 18 pillen slikken
Verwijderd
Citaat:
Neenee, het is gewoon dat ik nu officieel CVS/ME heb. Maar gek is het wel. En ik moet nu dagelijks 18 pillen slikken
Wow
Oud 17-02-2012, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Nee, eerder de neiging om nooit van mijn leven meer iets anders te eten dan droog brood en frambozensap of zo.

Over eten gesproken, Sarah, mijn eetritme is door een paar dagen ziekte echt helemaal totaal in de war. Ik heb drie dagen nauwelijks gegeten en nu heb ik wel weer honger, min of meer, maar nog steeds helemaal geen enkele aandrang om te eten. En ik zit na twee happen vol en wil gewoon niks. Daar krijg ik buikpijn van en daarvan wil ik nog minder eten. Wat is makkelijk om dan te eten? En moet ik dan gewoon elk uur twee happen eten ofzo?
Ja, als je ziek bent geweest gewoon eten wat je goed kan hebben, en als dat elk uur twee happen is, dan is dat elk uur twee happen. Niet te vet eten kan wel helpen om je buik te sparen. En goed kauwen.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, maar dat moet ik opbouwen (als dat lukt) naar 24
Verwijderd
Citaat:
Wow.
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
En wordt je dan ook echt 'beter' van die medicijnen of is het meer zo van dit helpt tegen de klachten die je hebt?
Oud 17-02-2012, 18:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En wordt je dan ook echt 'beter' van die medicijnen of is het meer zo van dit helpt tegen de klachten die je hebt?
Nou ja, aangezien nog steeds niet is aangetoond wat de oorzaak is van CVS/ME (sommige mensen denken dat bijvoorbeeld het een psychische oorzaak heeft, anderen een virale oorzaak), is de behandeling eigenlijk ook vooral een soort trial and error. Maar ik ben allang blij, want ik heb het echt al heel heel heel erg lang en dit is de eerste keer dat ik 'gericht' wordt behandeld.
Oud 17-02-2012, 18:26
Verwijderd
Maar waarom 18 pillen? Zijn dat pillen die elkaars bijwerkingen weer moeten onderdrukken oid?
Oud 17-02-2012, 18:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik krijg nu hele hoge dosering B12, dat schijnt veel mensen met chronische vermoeidheid te helpen (maar niet alle) en dan nog medicijnen om m'n maag- en darmklachten te verminderen en spul om beter in slaap te komen
Oud 17-02-2012, 18:28
Verwijderd
Krijg je ook een revalidatietraject ofzo? Mijn nicht heeft voor CVS een revalidatietraject gevolgd, dat hielp heel goed
Oud 17-02-2012, 18:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar waarom 18 pillen? Zijn dat pillen die elkaars bijwerkingen weer moeten onderdrukken oid?
Neenee, het zijn vooral supplementen. B12 (4x), B-complex (1x), multivitamine (1x)m melatonine (een halve), L-carnitine (4x uitbouwen naar 10x), ijzer (3x), maagzuurremmer (2x) melatonine (1x) en natuurlijk de pil.

Regels voor berichten