Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind sollicitatiebrieven ook zo verschrikkelijk kut om te schrijven. Mijn moeder is van het casual niet te lang en mijn beste vriendin van het ouderwetse 'daar en daar heb ik het gelezen' en ik weet niet welke ik moet aannemen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens had de superwinkel geen fijne broodjes meer dus viel plan A (hamburgers) uit. Gelukkig was er vrij snel plan B: lauwe penne met cherrytomaatjes (in partjes) met stukjes komkommer en rauwe ui. Daarbij stukjes tonijn, italiaanse kruiden, haffeltje chilipeper en wat parmezaanse kaas ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Gisteren heb ik bier gedronken like a sir (deadlock naamzoek), tussen twee bijna naakte jongens in in slaap gevallen, vanochtend heerlijk ontbeten op een terrasje in Eindhoven, en de rest van de dag uitstekend doorgebracht door rose te drinken in het park en in de zon te liggen en daarna gebarbecued met grote hoeveelheden biefstuk en meloen.
Het was een goed weekend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laaaaaat, maar toch. Ik heb heel veel van het merk Marie Jo. Alle bh's die ik nu heb kocht ik in Leeuwarden, kleine winkeltjes daar, maar op de website van Marie Jo hebben ze toevallig ook voor elke stad staan waar dat merk verkocht wordt, er is vast iets in Utrecht ![]() Maar dat soort winkels sowieso. De verkoopster heeft me wel eens verteld dat er een of andere oude dame was die binnenkwam met een bh en zei: 'ja, ik wil zo eentje weer' en dat dat merk toen al echt 4 jaar niet meer bestond ofzo ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|